Tour de France Scorito

1 2 ... 214 ... 283 284
tvm

vandaag is het voor de vluchters:

Cummings, Rolland, Pinot, Benoot/ De Gendt, Brambilla, Herrada, Geschke

Marsthinaikos

Vandaag de dag voor Astana

SlamSam111

Ik pak ook Aru als kopman, komop!

siets

Wellens lijkt zich iig prima te voelen vandaag

kevinraar

Gesink exit

Mollemawintdetour

'@siets. Ja helaas voor mij..

Op het laatste moment na het kijken van de avondetappe toch Gesink erin gedaan voor Wellens. Betaald zich geweldig uit..

kevinraar

Gesink had zelf gezegt dat vandaag niet mee gaat zitten en relatief rustig aan gaat doen

Lage rugpijn

'@ kevinraar: Hij doet het wel erg rustig aan...

jsprunk

Demare gaat de streep ook niet halen vandaag.

madeks

Wat is er in vredesnaam aan de hand met Cummings?
Hij rijdt al de hele tour achteraan terwijl dit hij gisteren en vandaag toch makkelijk mee kan in de kopgroep

Pietje Precies

Cummings rijdt het liefste achteraan. Is gewoon niet echt een handige Scorito-renner. Rijdt slechts een paar keer in de punten en het is lastig te voorspellen welke etappes. Je zou dus kunnen stellen dat je met hem niet 70 punten pakt in twee etappes dat ie goed eindigt, maar 70 punten in 5 etappes dat je hem opstelt. Dan is het niet zo'n geweldige deal meer. Misschien gaat ie in de tijdrit wel voluit, maar dat zou die tijdens de ronde gaan beslissen.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Wie heeft roglic opgesteld?:-)

Bode80

Roglic niet opgesteld vandaag vanwege al die valpartijen rijdt ie toch vooraan...

Klootje Kriekeljon

Moi. Maar Gesink ook.

Poeksel

Ik heb hem niet opgesteld maar hoop wel dat het goed doet vandaag :) Zelfs puur scoritotechnisch is dat gunstig: als ie het vandaag goed doet dan is ie blijkbaar toch in orde, dus meer kansen op punten in de rest van de Tour. En hij pakt dan waarschijnlijk bergpunten mee.

kevinraar

Lage rugpijn ik heb roglic opgesteld

Lage rugpijn

'@ klootje: you win some you lose some...Ik dacht dat zijn moraal weg was maar blijkbaar niet....

jsprunk

Ik heb Roglic ook opgesteld. Als hij voor de bollen gaat, kan hij zijn geld toch nog waard zijn.

Lage rugpijn

He Kevin! Dat heb je dan goed gezien :-). @ poeksel: Zo had ik het nog niet bekeken maar dat is inderdaad ook een feit.

DeNescafe

Zo, die mannen van Bardet vliegen te berg af!

kevinraar

Ik heb gewoon vandaag al me klimmers opgesteld behalve gesink en matthews e kittel voor trui punten

jsprunk

Waar is Roglic gebleven?

AG2R nu weer in beide groepen op kop, dat was in de Dauphine ook al (heeft Naesen de rit wellicht gekost).

vasnd

Thomas eruit.
Goed nieuws voor mijn pooltje, slecht nieuws voor de wielerliefhebber in me. Misschien moet ik stoppen met de pooltjes, ik word bijkans blij als sommige renners vallen. Beetje triest.

Bode80

Thomas eruit kan ook voor meer spanning in de Tour zorgen omdat Sky nu wat zwakker is.

Klootje Kriekeljon

Laatste man, ja precies zo is het. :)

Vooral treurig voor het kijkplezier dat Gesink er uit is. En voor Thomas ook altijd wel een zwak gehad. Maar die zat strak in een SKY-stramien.

1 2 ... 214 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.