Tour de France Scorito

1 2 ... 215 ... 283 284
fringale

een val in het peloton die ook een val betekent van mijn ploeg in het klassement, Thomas, Majka, Fuglsang, Buchman...allemaal weg

Zadelpen

Dat meen je niet Fring??? Dat is wel heel zonde hoor. Ik ben nu ook definitief weg denk, zonder Thomas.

Wat een pechvogel is dat zeg. Die was zo supergoed dit jaar, eerst een auto, nu een gladde bocht te veel. Weer de lappenmand in. Wat een linke sport.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Zuâh!

Pietje Precies

Niet hebben van Matthews begint steeds meer pijn te doen.

Lage rugpijn

Tja, en zo krijgt iedereen tegenslag: valverde, majka, izaguirre, thomas, cavendish....En wordt weer bewezen dat geluk belangrijker is dan wielerkennis.

Edd1e

Dat het regent in de openingsrit en daardoor Thomas wint is ook geluk. Voor het zelfde geld is het droog en wint Roglic. Dus ja, het is allemaal geluk.

Zadelpen

Ik heb valverde, thomas, roglic en sagan. Zal niet de enige zijn. Maar ik kan me al bijna inschrijven voor het budgetspel haha.

Gladiool

Vala, Izagirre, Gesink, Sagan. Oh, en Porte. Wel Uran hebben...

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Toch Aru moeten doen Ipv Porte. Porte en grote rondes is nooit goed huwelijk geweest.

JimKro

Er blijft weinig meer over

kevinraar

Ben intolerantie 5 renners al kwijt vallende izagirre sagan gesink en Porte

pirazzi

Erg hoor.

WCEendT

Rampzalig, zag er slecht uit Porte.

Zadelpen

Een waanzinnige etappe. Kan alleen maar hopen dat iedereen vanavond in zijn eigen bed slaapt.

WCEendT

Martin kopman :/

Zeer spijtig wat er allemaal gebeurd is deze rit, zou eigenlijk niet eens aan scorito mogen denken.

Klootje Kriekeljon

Wel potverrr. Ik houd niet van achteraf gedoe.. maar 3x raden wie ik nog van kopman heb veranderd vanmorgen naar Aru.

Poeksel

Ik had Uran in mijn wielerklassiekersteam. Ik heb hem niet in mijn tourteam. Ik moet aan mijn timing werken, denk ik.

Thijmen1411

Een geweldige etappe met veel ups and downs (letterlijk en figuurlijk).
Ik had Barguil dit wel gegund, maar heb Uran in m'n scorito team.
Ps. Ik hoop dat het meevalt bij Porte maar zag er erg slecht uit.

Kpenty

Gesink, Porte, Majka. Niet echt mijn dag.

ditisdavid

Ik houd geen renners over zo, gelukkig ontpopt Bennett zich tot extra klassementsrenner.

Jori

Vergeet Démare niet, zou me heel erg verbazen mocht die binnen de tijd binnenkomen ;)

PeterPaprika

Ik heb nog 3,5 man voor het klassement over na vandaag volgens mij :)

Jelmerbelkin

Dit is wel een heel trieste etappe geworden. Voor mij persoonlijk niet (Alleen Porte en Sagan als uitvallers), maar ze hebben allemaal wel het asfalt gekust. Wel de top-100 weer binnen.

Pietje Precies

'@Lage rugpijn, het is ook poule-kennis om je tegen valpartijen te wapenen. Zeker in de Tour weet je dat je een X aantal renners gaat verliezen en je back-up moet hebben i.p.v. dat je vol kan spreiden qua type renners of een 16-4 tactiek kan toepassen.

Ik kom er zo te horen vandaag redelijk genadig vanaf. Helaas wel Porte verloren en mogelijke schade bij Martin.

Ik blijf balen dat ik Matthews niet heb (die bovenaan de wishlist van niet meegenomen stond), met hem erbij had ik écht hoog kunnen eindigen. Achteraf was Matthews & Bardet vs Colbrelli & Valverde een stuk beter geweest :(

Laatst gewijzigd
wesley1983

Heb nog Froome, Aru, Martin en Meintjes over voor het klassement. Adieu Valverde, Thomas en Porte, hopelijk herstellen jullie goed. En de bora-jongens Majka en Buchmann ook teruggeslagen. Deze met de grootste geluksfactor zal deze tourscorito winnen lijkt me.

1 2 ... 215 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.