'@mrbomb Verwacht vandaag eerder Contador dan Felline in de aanval. Maar zulke verwachtingen zijn nooit zekerheidjes. Overigens denk ik dat Contador niet veel ruimte krijgt. Froome heeft aangekondigd dat hij vandaag niemand in het klassement echt terug wil laten komen, dus dat zal in mindere mate ook gelden voor Contador.
Wat we van Cumming moeten verwachten is ook een vraagteken, hele tour achterin het peloton gehangen.
Met nog slechts twaalf man over in mijn team zul je mij niet meer om keuzes zien vragen, hahaha.
Mijn grootste blunders zijn en blijven 1/ Felline meenemen. Gewoon niet goed genoeg ingelezen over zijn taken en 2/ Aru niet meenemen. Dat was wel een overwogen keuze gezien zijn blessure en zijn ietwat mislukte druistige aanvalletjes in de Dauphine. Als derde en kleinere fout het meenemen van Talanski. Door al het geschuif vooraf, die er in en die er uit, was hij gewoon een leuk opvullertje in mijn ogen. Dat staat even los van het veel te vaak kiezen van de verkeerde kopman, al bij al zo maar een drie of vier honderd punten de wc in.
Van de andere kant, het kan natuurlijk nog wel een beetje goedkomen met Felline en Talanski. Met zoveel uitvallers kunnen er ook steeds minder renners vóór hen eindigen, wat?
De komende week worden de etappes ook vóór 14.10 uur interessant wanneer NOS en Sporza 'pas' met hun uitzendingen beginnen.
Eurosport 2 die wel alles uitzendt heb ik niet TOTDAT IK HET VOLGENDE LINKJE VOND :)
http://v2.ustreamix.com/stream.php?id=eurosport-2
Je krijgt er geen reclame bij. Vandaag live vanaf 10.45 uur. Etappe begint om 11.10 uur. Veel plezier ermee!!!
Voor vandaag Martin als kopman omdat ik noodgedwongen ook voor teampuntjes moet gaan, heb natuurlijk Uran mee, en verder, zo gaat dat met een onthoofd team: kiezen tussen Felline of zekere puntjes van bv Greipel als negende man. Meer opties zijn er niet. De afgelopen twee dagen werkte het zo defensief werken met team en klassementspuntjes beter dan verwacht, maar da's niet echt leuk spelen. Liever á la van Basten nog een aanvaller erin als je al met vier nul voorstaat...
Pff....Fuglsang. Jammer voor de Tour, maar wellicht ook voor mijn Scorito.....
Toch maar hopen en opstellen vandaag. Alternatieven zijn eigenlijk enkel Kittel voor 8 truipunten (Fuglsang alsnog bij de beste 16 scoort meer punten) of Ulissi voor een vlucht, maar dat zie ik ook niet echt gebeuren vandaag. Tenzij iemand me om wil praten?
:)
Toegegeven: je moet de site een beetje leren kennen om het allemaal netjes fullscreen op je scherm te krijgen, maar uiteindelijk lukt het me altijd wel....en vaak in goede HD-kwaliteit. (Alhoewel de Tour momenteel een beetje lijkt te haperen, maar dat kan ook aan de bron liggen).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.