Tour de France Scorito

1 2 ... 236 ... 283 284
Geurtje

Once

Mijn team voor het AK is/was

Froome
Aru
Bardet
Fugelsang
Meintjes
Uran
D. Martin
Majka (out)
Valverde (out)

Vluchters/Punchers:
De Gendt
Felline
Gilbert

Sprinters:
Kittel
Demare (out)
Greipel
Mattews
Zabel
Hagen
Groenewegen
Sagan (out)

kevinraar

buchamman of roglic als kopman?

hartstikkebedankt

Na het uitvallen van Valverde, Izagirre, Porte én Gesink moet ik nu toch wel concluderen dat er voor morgen maar een kwantitatief matig bergteam overblijft met Froome, Aru, D. Martin, Meintjes en een gehavende Fuglsang. Bluhhh

Lebbes

Er zit bij mij nog leven in het team, of het zijn de laatste stuiptrekkingen. Gestegen naar plek 232.
Cobrelli is toch een vervelende keuze tot nu toe gebleken, hopelijk word het nog wat

Geurtje

Ik heb werkelijk geen idee wat een Fuglsang kan met een breukje in zijn pols/elleboog. Maar de etappe van morgen lijkt me te lastig voor een top 20 notering. Erg jammer. Ik had het weleens willen zien Fuglsang/Aru tegen Froome......

kevinraar

Lage rugpijn roglic of Buchmann?

vasnd

Hij is gelukkig niet als Aru dat hij staand z'n fiets heen en weer staat te beuken. Rijdt doorgaans vooral op zn benen. In de afdalingen kan het wel vervelend worden dus ik ben er ook bang voor.

didapize

Kevinraar kan je eens keer iets bijdragen aan de discussie ipv steeds andere mensen advies vragen voor jouw pouletje. Van de afgelopen 10 berichten zijn er 4 van jou met dezelfde vraag.

Charlie33

Kevin raar. Lage rugpijn doen. En nu naar bed.

Poeksel

'@kevinraar: lees je de voorbeschouwingen zoals http://www.wielerflits.nl/nieuws/278804/tour-2017-voorbeschouwing-etappe-12.html ?

Lage rugpijn

'@ kevinraar: Ik denk dat buchmann een iets betere klimmer is dan roglic en dat roglic misschien voor bergpunten gaat maar dat buchmann in de etappe hoger eindigt. Eigenlijk zou je ze allebei op moeten stellen.

@'charlie33 en didapize: Laat die jongen nou gewoon , lees zijn bijdragen en denk dan even rustig na...snap je?

@ geurts: Ik sta 3841 in de algemene scoritopoule ( 94,6 %).

kevinraar

Het geld voor als kopman

elstupidoloco

'@kevinraar

als je het liefst vooral dingen aan lage rugpijn vraagt, dan mag je hem ook wel gewoon een dm sturen. Daar is op zich niks mis mee natuurlijk. Misschien leest hij die ook sneller. En als er op het forum niet gereageerd wordt op een vraag, kun je misschien meerdere mensen een dm sturen. Geen probleem. Het scheelt mij ook weer scrollen als ik even het forum wil lezen. Dankjewel!

Lage rugpijn

'@ kevin: Buchmann.

Kpenty

Deze etappe gok ik toch op een klassementsman als kopman. etappe 13 is wel echt een vluchtersetappe.

Pietje Precies

Ik denk eerder het omgekeerde :p

Ik zie zo gauw niet welke ploeg het morgen dicht gaat rijden. Terwijl ik vrijdag verwacht dat de initiële kopgroep op een gegeven moment wordt opgeslokt, waarna na de laatste col een nieuwe kopgroep vertrekt en stand houdt. Met mannen uit de tweede lijn daarin.

law93

Heel benieuwd naar de etappe van vandaag. Alleen nog aan het twijfelen of ik D. Martin of Froome kopman maak.

jort101

De vlucht gaat het redden vandaag denk ik. Chaves zou daar wel eens bij kunnen zitten. Staat al 32 minuten achter Froome

droomteam

Start Fuglsang ergens wat bekend ?

BarryE1

Fuglsang start. Gisteren door teamleider bevestigd.

Overigens verwacht ik hetzelfde beeld als in de etappe die Calmejane won.

Ik overweeg om D. Martin kopman te maken. Gezien het aantal uitvallers in mijn team moet ik risico's nemen en dus iemand anders dan Froome selecteren. Een andere overweging is een aanvaller maar dat is lastig. Zelf verwacht ik Buchmann wel. Andere optie is Ulissi. Van wie verwachten jullie vandaag het beste resultaat?

nasibal

Aru zal sowieso nog (veel) tijd op Froome moeten pakken en wachten tot een slotlklim is daarvoor niet het beste recept.Ook in afdalingen oogt Froome tegenwoordig prima. Met 3 cols in de laatste 40 km kan er prima "vroeg" oorlog worden gemaakt. De vraag is echter of Astana, met Cataldo exit en Fuglsang semi exit, daar nog toe in staat is. Misschiej is die gekke contador nog wel wat van plan en waarom niet Cannondale? Quintana geeft aan zich minder te voelen, maar ook Movistar zou mee kunnen doen.

Al met al whisfull thinking vrees ik. Fuglsang gaat bij mij trouwens wel gewoon mee. Al mn plausibele "vluchters" en "opvulsprinters" moet ik toch al gebruiken na alle AK exits en de kans dat Fuglsang vandaag (serieus) punten pakt is natuurlijk ongeveer even groot als dat bijvoorbeeld colbrelli dat doet.

janstof

Hmm lastige rit te voorspellen dit! Twijfel over mijn kopman!
Doordat Bennett nu voor het AK gaat heb ik een aanvaller minder.
Of ik ga voor zekerheid (froome), een AK man die froome gaat aanvallen (Aru/Martin) of een aanvaller (De Gendt/Pauwels).
Normaal was de Gendt mijn man in deze etappes, maarja zijn vorm is nog niet optimaal om het maar zacht uit te drukken!
Voor wie zouden jullie kiezen?

Flipper01

Ik had in eerste instantie Aru als kopman voor vandaag, maar nu Fuglsang twee breukjes heeft loopt hij wel een risico.
Ik denk dat ik maar gok op de aanvallers vandaag, in mijn geval Calmejane of Roglic.

Roglic zal vandaag waarschijnlijk de strijd met Barguil aan willen gaan voor de bergpunten en mee willen zitten in de ontsnapping. Hopelijk blijven ze het peleton voor!

Elpiedro

Ik ben oprecht benieuwd naar de achtergrond van Kevenraar - dit door zijn gebrek aan spelling en interpunctie (en zijn 'bijdrage' aan dit forum) :)

hartstikkebedankt

Ik ben (al) in het stadium aanbeland dat ik of Sütterlin of Bevin in mijn selectie van vandaag moet opnemen. Wat denken jullie, grotere kans dat Quintana of 1 van zijn kornuiten vandaag wint (of een minieme kans dat Sütterlin zelf in de top-20 rijdt) of iemand van Cannondale? Andere optie is Groenewegen (Roglic?) of Kristoff (2 zekere punten) meenemen.

1 2 ... 236 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.