Tour de France Scorito

1 2 ... 235 ... 283 284
ONCE

Colbrelli is ook wel de miskoop in mijn selectie. En dan te bedenken dat ik hem als laatste sprinter er bij heb gehaald omdat ik 8 sprinters wilde hebben in plaats van 7.

vasnd

Wat iedereen hier nu even vergeet is dat je dan wrs ook EBH mee hebt, of een sterkere klimploeg/tijdrijder. Dat compenseert vooralsnog behoorlijk aardig.

ONCE

Uhm nee?

Martinho237

Ik heb de rit van vandaag helaas moeten missen, maar ik zag dat Wellens als laatste is gefinisht. Heeft ie bewust laten lopen in de finale of is ie wat tegengekomen?

DonQ.

EBH was mijn 1e keuze en die is blijven staan. Dankzij alle 'goede' raad hier wel de hele klassementsploeg omgegooid en nu zit ik met 6 uitvallers en wat kneusjes. Mijn oprechte dank. ;-)
@ONCE, wie heb je nog wel voor morgen?

Pantano

Froome of Pinot als captain? Pinot zal wel een keer iets gaan proberen toch?

Geurtje

Ik vraag me af op welke positie de meeste mensen staan van dit forum op Scorito?

En dan niet in de WielerFlits poule maar in de hoofdpoule van Scorito. Ik doel op mensen als:

Once
Vasnd
Lage rugpijn
WcEendt
Nasibal

ervee

Plek 174 van de algemene scorito. 99,8% beter als de rest.

nasibal

Ik ben vandaag met de hakken over de sloot de top 200 binnengeslopen. In de sprintetappes zal ik mogelijk nog wel stijgen, maar zonder Bardet en Uran wordt het voorlopig nog even billenknijpen in de bergen. Aru en Yates heb ik dan weer wel.

Mocht Uran er doorheen zakken dan zit een top 100 er met een beetje mazzel nog wel in.

Guillaumao

5de in totaal Scorito klassement.
toch wel een primeur voor mij... Maar de bergen zorgen wellicht voor een vrije val met enkel Froome, Bardet, Aru, Fuhlsang, Martin, Buchman, Rolland. Thats it. Bakelandts of Gilbert gaan dat niet meteen veranderen. ;-)

Laatst gewijzigd
vasnd

'@geurtje
Ik sta momenteel 2e in het algemene Scorito klassement.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Kiektemgoan!

Geurtje

Toch wel knap allemaal hoor. Chapeau!!
Ik mag jullie veters nog niet eens vast maken kom ik nu achter, terwijl ik bijna alle wielerkoersen kijk als ik niet hoef te werken.

Zadelpen

Netjes hoor Vas en Guil. Nog ruim een weekje vast zien te houden.

nasibal

Op koers voor de fiets dus ;)

@Geurtje
Wielerkennis is uiteraard zeker een vereiste, maar persoonlijk ben ik van mening dat het "doorgronden" van Scorito minstens net zo van belang is. Teampunten, truipunten, etappepunten, Akpunten, kopmanpunten, de verschillen daartussen etc etc. Er wordt zo nu en dan aangehaald dat dingen "niet kloppen", zoals bijvoorbeeld iemand die 2e wordt maar toch meer punten haalt dan zijn teamgenoot die 1e wordt. Of iemand die 6x anoniem 6e wordt, maar daarmee wel een sloot meer punten pakt dan iemand die 2 etappes pakt. Er zijn zo vele dingetjes en truucjes die je in de loop van tijd vanzelf doorkrijgt en enorm bijdragen aan je prestaties op scorito.

Laatst gewijzigd
kevinraar

geurtje dat heb ik ook op welke plek sta je?

Laatst gewijzigd
Geurtje

Fugelsang toch een breukje aiiiii

Matti

Zou Bevin nog iets kunnen in de rit naar Rodez? Ik denk zelf dat (naast Uran) Bettiol daar weer gaan meesprinten.

Stuff

https://mercury.postlight.com/amp?url=https%3A%2F%2Fsportnieuws.nl%2Fwielrennen%2Ffuglsang-gaat-ondanks-botbreuken-gewoon-start-tour%2F

Fuglsang 2 breukjes. Gaat wel van start. Benieuwd hoe lang die het morgen volhoudt..

snoek1974

'@ nasibal , je doelt dan bijv op een koopje als van Speykbroeck die voor je gevoel niet meedoet maar die scorito wijs aardig wat punten binnenharkt voor je en zou dus een koopje zijn voor je sprint ploeg voor 750 K .

elstupidoloco

Met Fuglsang die onzeker wordt, is een bergploeg met Froome, Aru, D.Martin, Meintjes, Buchmann, Ulissi wel heel krap. Ik sta nu 426 algemeen. miskopen tot op heden: Colbrelli met stip op 1, Greipel laat toch wel te weinig zien. categorie jammer: Demare, Sagan, Porte, Majka, Buchmann, Izaguirre. grootste meevaller: Matthews. Al met al ga ik redelijk steady. Tactiek qua verdeling in budget sprintploeg (26,5 miljoen)/bergploeg (22miljoen) klopt denk ik aardig, alleen de renners binnen dat budget valt wat tegen

Zadelpen

Greipel is niet meer de Greipel van ooit. Maar staat voorlopig keurig 6de in het behaalde puntenklassement, en dat is niet slecht.

Laatst gewijzigd
ONCE

Geurtje

Ik ben vanaf dag 1 al kansloos met valverde en izagirre. Heb ook eea aan risico's genomen om binnen bepaalde subpoultjes hoger te komen maar dat mocht niet baten. Sta nu rond plek 1500 omdat ik nog wel redelijk scoor in de sprintetappes. Demare en Sagan hadden de meesten wel en met Gilbert en D martin kan ik het nog redelijk aanvullen.

Morgen maar weer gokken op roglic als kopman

Heb voor ak ook alleen nog maar Froome, Martin en Fuglsang maar na morgen ook al niet meer ben ik bang wat betreft laatst genoemde.

Laatst gewijzigd
Geurtje

'@nasibal.

Scorito doorgronden is me aardig gelukt hoor. De punten en teampunten zit in mijn hoofd, ik doe dit spel al jaren. En wat de anonieme renner betreft daar heb je helemaal gelijk in! Alleen dat is dit jaar tot nog toe schaars.
Ik heb een Fuglsang en een Uran in mijn team en die presteren tot nog toe geweldig maar ik kan er weinig aan doen dat Valverde na 8km tour uitvalt. Porte, Thomas, Gesink en Contador die ken ik ondertussen wel, dat is een pech meer dat die onderuit gaan.

kevinraar

Morgen denk ik dat het voor v luchters word gaan voor roglic of voor Buchmann gaan?

1 2 ... 235 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.