Tour de France Scorito

1 2 ... 234 ... 283 284
Lage rugpijn

Sonny wacht op rodez.

user18281

Wat sjouwt die Colbrelli dan? Elke keer bij een tussensprint zit hij bij de eerste 5 maar in de eindsprint niet bij de eerste 20....

nasibal

Zullen we het weer over overhypte swift hebben jongens?

Zadelpen

Is er morgen al weer een berg etappe? Als ik dat had geweten, had ik wel meer dan 3 ak mannen mee genomen. Het zal een loodzware epistel gaan worden voor mijn gehavende teampje.

Als gok van de dag neem ik morgen Kwiat. Die zou wel eens een Gesinkje kunnen gaan doen....

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Swift sprokkelt wel maar Colbrelli begint zo mijn echte flop te worden.

Knalerwtensoep

'@Pietje.. Met zoveel sprinters moet je toch altijd keuzes maken? Dus dan overweeg je ook om Kittel thuis te laten. Heb het gelukkig uiteindelijk niet gedaan.

Lage rugpijn

Swift staat op nr 50 kwa behaalde punten, niet echt een succesverhaal.

Edd1e

Ik heb nog maar één keuze, het wel of niet opstellen van Naesen..

christidoc

'@Lage rugpijn

Hij heeft tot nu toe de helft van de sprints niet meegedaan vanwege die valpartij. Elke renner met zo'n val zou niet een succesverhaal zijn. Beetje onzinnige reactie zo.

kevinraar

lage rugpijn wie als kopman nemen voor morgen?

user18281

De keuze is in ieder geval niet zo moeilijk voor morgen

Poeksel

'@Lage Rugpijn: hoeveel renners zijn deze tour gezienondanks een zware valpartij hun geld waard?

ervee

Dan Martin, zelfs met valpartij

Laatst gewijzigd
kevinraar

lage rugpijn morgen froome bardet of martin of word het een etappe voor vluchters?

BarryE1

'@ervee heb ik ook maar ik twijfel idd vanwege zijn fysieke gesteldheid.

ONCE

Morgen Sabatini voor een Eros Politje

Lage rugpijn

'@ allen: Ik zeg niet dat swift het slecht doet ofzo maar vind ook niet dat nu gesteld kan worden dat Swift niet een klein beetje een hype was. En valpartijen...tja, zo redenerend heeft valverde het ook nog niet zo slecht gedaan.

kevinraar

morgen roglic als kopman?

Lage rugpijn

Hey Kevin. Ik neem zelf froome als kopman want ik verwacht de klassementsrenners vooraan. Als je een keer wilt gokken is roglic een goede keuze want die staat ver genoeg achter en wil misschien wel voor de bollentrui gaan.

DonQ.

Vandaag toch weer in de top 700 (WF subpoule) dankzij 1 t/m 4 en Swift vandaag en 7x de goede kopman gekozen.
Geen Sky-renners, geen AG2R, nog maar 3 klassementsrenners (Aru, Quintana, D. Martin) + Meintjes, Bennet en Buchmann
Morgen mag Felline zijn eerste punten gaan scoren.

Laatst gewijzigd
kevinraar

oke bedankt

Klootje Kriekeljon

Volgens mij al zo'n 20 miljoen aan renners kwijt en toch nog 96.7% en stijgende.. C'est incroyable!

Nog nooit meegemaakt zoveel dure uitvallers bij iedereen. :)

Edd1e

Ik doe het nog best goed met nog maar één sprinter (Kittel) + Greipel, Kristof, Groenewegen, Bouhanni, Matthews, Colbrelli.

DonQ.

'@klootje
6 of 7 renners kwijt?
Als Froome wel in je ploeg zit haal je mij nog in. (97,8%)

Edd1e

Voor de grap even uitgerekend hoeveel punten ik gehaald heb met Colbrelli: -50.
Als ik Colbrelli niet in mijn team had gehad had ik 50 punten meer gehaald, zoveel zijn truipunten dus waard..

1 2 ... 234 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.