Tour de France Scorito

1 2 ... 233 ... 283 284
StonedCamel

'@flashke:
Toch lijkt me tot nu toe de kans dat Kittel niet meesprint kleiner dan dat Groenewegen niet meesprint. Bovendien levert Kittel ook nog groene trui punten op.

Abdoe

Op de langere termijn lijkt het toch ongunstig om nu tegen Kittel te gokken, ook als je op achterstand staat. Er zijn nog genoeg ritten waar je echt een wezenlijk verschil kan maken. Het hierboven besproken Rodez is daar één van en zo komen er nog wel een aantal ritten waarbij het niet evident is of je klassementsrenners, sprinters of vluchters moet hebben (en wie dan precies). In dat soort ritten kan je zo een punt of 100 pakken op je concurrenten. Dan is het zonde als je in makkelijker voorspelbare ritten al punten hebt weggegeven door tegen een waarschijnlijke uitslag te gokken. Eigenlijk het equivalent van 'tilten' in poker :)

Laatst gewijzigd
kevinraar

5 procent heeft Froome als kopman echt dom

Abdoe

Ik denk dat inmiddels wel meer dan 5% is gestopt met het spel en zijn team niet meer bijwerkt.

Treenert

'@ Abdoe: 75% is idd meer dan 5% :)

elstupidoloco

'@flaske, abdoe, barry

juist omdat kung gisteren niet in de vlucht mocht, vermoed ik dat hij vandaag denkt: dan probeer ik het toch lekker met een late uitval. Als er 1 ploeg en 1 man is binnen die ploeg die dat zou kunnen doen, lijkt het me Kung. Het is natuurlijk ook gewoon leuk om op te hopen ;-) dan heb ik weer iets te doen tijdens het kijken van zo'n saaie etappe.

BarryE1

Gisteren in de finale ook een trein van BMC gezien, best geklasseerde was Wyss op een 17e plaats. Kung uiteindelijk toch nog redelijk kort op een 29e plaats, dus er is inderdaad nog hoop ;-)

user18281

edit

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@elstupidoloco:

I had bijna exact dezelfde gedachte, en heb Kung er dus ook in gezet vandaag :)

tvm

Het lijkt me dat Küng op wat meer geaccidenteerd terrein in de aanval trekt. Hij was ook al sterk in de heuvelrit van de Hammerseries.

Verder helemaal eens met Abdoe, gemiddeld gezien moet je altijd voor de topfavoriet kiezen en niet gokken.
Gokken moet je doen in de etappes waar duidelijk meerdere kanshebbers zijn.

Laatst gewijzigd
Treenert

Ducrot roept dat Swift exit is, kan iemand dat bevestigen?

christidoc

Swift exit? Dan moet hij opeens ziek geworden zijn of gevallen zijn (opnieuw). Gisteren deed hij gewoon mee in de finale en in zijn blogs zegt hij dat het steeds beter gaat.

Filipo

'@flashke 10 punten klinkt wellicht niet veel, maar als je echt hoog wilt eindigen is elk punt hard nodig. Kittel is vandaag de gedoodverfde kandidaat om de etappe te winnen. Zeker gezien zijn vorm en het slot weinig hindernissen kent.

Filipo

Over Swift: http://www.eurosport.com/cycling/ben-swift-aiming-to-compete-for-tour-de-france-stage-wins-after-vittel-crash_sto6250574/story.shtml

Lijkt me sterk dat ie exit is.

hartstikkebedankt

Kan geen enkel medium vinden waar iets staat over het afstappen van Swift. Las net nog een interview met hem van vanochtend dat hij zich weer beter voelt en zich weer gaat mengen in de sprints en nog wat ritten uit gaat kiezen.

Zadelpen

Vandaag alle gokregisters open gezet. Het is en blijft een groot risico, maar mijn team rijdt vandaag geheel in dienst van de heer Kittel. Ik heb het idee dat die zijn zinnen op deze etappe heeft gezet.

Als dat maar goed gaat.... ;-)

Ps. 'Kwiat doet een Pöstlebergertje' act 2 is ook onderweg....

Laatst gewijzigd
BarryE1

'@Zadelpen waarom gokken? Het levert meer punten op om keer op keer de favoriet kopman te maken!

BarryE1

Misschien een ideetje voor Greipel om die tussensprint vandaag een keer te laten lopen?

Zadelpen

I am living on the edge Barry!! Prima suggestie voor de gorilla trouwens haha, ;-).

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Geen Cataldo meer

christidoc

Fuglsang kwam ook nog langs de dokter voor de pols. Die zou ook wel eens daar problemen mee kunnen krijgen.

Marnix92

'@christidoc De wens is de vader van de gedachte, zal wel meevallen met Fuglsang;)

Laatst gewijzigd
De Bezemwagen

'@christidoc houd eens op met die stemmingmakerij.

Knalerwtensoep

Dan te bedenken dat ik nog overwogen heb Kittel thuis te laten. Iemand hier die Kittel daadwerkelijk thuis heeft gelaten?

Pietje Precies

Gilbert begint zijn geld ook nog waard te worden zo :p

Maar goed, had hem ook mede voor dit scenario meegenomen. Jammer dat de Britse boys & Matthews zo goed eindigen. Fucking Sonny :(

@knalerwtensoep, voor of na dat je het parcours hebt bekeken?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 233 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.