Tour de France Scorito

1 2 ... 239 ... 283 284
Pietje Precies

Mits Fuglsang finisht....

Edit:
Wat ie zojuist heeft gedaan! Kan nog best wat punten binnen gaan halen zo :)

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Heb nog geen punten voor Fuglsang gehad ;)

edit: nu wel, en de witte truipunten zijn ook verrekend. Plekje 74 uiteindelijk. Valt toch tegen, ik had gehoopt nog te stijgen, haha

Laatst gewijzigd
Kpenty

Met 166 punten voor het eerst onder het gemiddelde en dat is te zien van plek 495 algemeen naar 1094 algemeen. Nu hopen de schade te beperken door ook goede gokjes met aanvallers als kopman en hopen dat etappe 16 en 19 een massasprint worden om zo toch nog in de top 1000 te kunnen eindigen.

Quintana10

Het is niet te geloven hoeveel 'verkeerde renners' ik heb gekozen.

Ik mocht tot op heden Valverde, Majka, Izagirre, Sagan, Demare en Porte al uitzwaaien en ben bang dat Fuglsang daar nog bij gaat komen. Des ondanks nog bij de beste 10% maar daar kelder ik ook nog wel uit. Verloren scorito seizoen voor mij.

didapize

Kevinraar, wie verwacht je dat morgen de top 20 rijdt? Welke 9 rijders zorgen voor de beste score? Wie moet ik als kopman selecteren? Zal de aanval winnen? Zal Fuglsang uitvallen? Zal er tijdverschil ontstaan in het algemeen klassement? Zal er een rijder vallen tijdens de afdaling?

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@didapize: Gedraag je een beetje normaal man en als je een volwassene bent gebruik even je verstand. Ik heb
Iiever 10 keer kevin die gewoon een vraag stelt dan dit zielige getreiter. Doe ons een plezier en flikker weer op naar geenstijl waar ze dit soort gedrag leuk vinden.

Rob94

Man man... Het gaat niet best dit jaar. Rond plek 7.700 waar ik vorig jaar nog rond plek 1.100 eindigde. Deed het elke tour eigenlijk wel goed en dat is vooral leuk wanneer je niet echt een volger van de sport bent. Chaves, Colbrelli, Naessen, Bevin, Ullissi en Betancur heb ik nog geen zak aan gehad. Ongeluk erbij dat dan ook Demare, Sagan, Majka en Valverde wegvallen. Af en toe toch net iets te veel naar de meningen hier gekeken denk ik, haha, en dus een paar risico's heb genomen (het zouden zomaar eens dark horses kunnen zijn). Hopelijk kunnen we er nog wat van maken en anders volgend jaar beter!

daddy36

Op wie zetten we morgen ons geld ?

Lage rugpijn

'@ daddy 36: roglic, buchmann, feline en bakelants....hoop ik.

Kpenty

Tony Martin die er vanaf het begin een solo tijdrit van maakt.

Jeffrey81

Ik had voor morgen al vóór de start Bardet opgeschreven. En nu wint ie vandáág...... twee dagen achter elkaar zie ik dan weer niet gebeuren (rare redenering, ik weet t).

Dus nu speel ik de Uran-kaart maar. Groepje favorieten samen naar de streep. Uran wint de sprint. Dat is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen. Goedenavond.... :)

Jelmerbelkin

Gestegen naar de 49e plek algemeen. Ik blijf redelijk constant stijgen en hoop de lijn door te trekken. Met Bardet, Froome, D en G Martin, Aru, Meintjens en Buchmann nog een vrij aardig team. Morgen verwacht ik vanwege de lengte geen kopgroep vooruit. Twijfel om D Martin mijn kopman te maken om wat meer verschil te maken. Echter als het er op die klimmen erop vliegt, lijkt Aru mij de sterkste. Keuzes..

Flipper01

Ik heb al een aantal keer op het laatste moment een stomme wissel gemaakt. Vandaag weer door voor Roglic te gaan ipv Aru.....
Zal roglic of Calmejane (heb geen andere outsiders meer) morgen wel weg kunnen blijven..? Ik weet nog niet wie ik kopman zal maken.

Lage rugpijn

'@"flipper: Als ze meegaan in de vlucht kunnen ze zeker wegblijven. Volgens mij hoeft froome die trui niet meteen terug.

De bavariaan

Zou Cummings morgen weer kunnen?

kevinraar

Morgen Martin als kopman?

Vandaag gegokt met roglic en verloren sta nu 10804

Edd1e

Van tevoren all-in gegaan op sprinters met 29 miljoen. Had van tevoren al mijn twijfels, aangezien het lastig werd om hiermee meer dan 2900 punten te halen. Met dit parcours was het in ieder geval het proberen waard.
Sommige teampunten waren gewoon absurd, 24 punten voor Martin in een sprint en dan verlies je gewoon punten ten opzichte van mannen met minder sprinters waarop je moet uitlopen en ben je kansloos in de bergen zonder Aru of Bardet.
Nu op 98% met als doel 99%, maar ja dat zal er niet meer inzitten, nu maar hopen in de top 97% te blijven.

Lage rugpijn

'@ Kevin: Toch roglic genomen? Buchmann eindigde een stuk voor roglic, helaas wel buiten top 20. Ik weet niet of Martin nog volle bak durft te dalen morgen , na zijn val. Morgen kan ook juist een etappe voor roglic zijn.

kevinraar

Favoriete blijven bij elkaar Martin wint de sprint denk ik

Wie neem jij als kopman?

hoeveelste sta jij in totaal ranglijst?

Laatst gewijzigd
joern00

Lijkt mij morgen zo'n etappe te worden waar er geen kopgroep gevormd zal worden. Contador zou ik goed in de gaten houden. Die zou wel eens vrij snel de knuppel in het hoenderhok durven gooien.

Lage rugpijn

'@ kevin: Ik sta 3564 in scorito en neem morgen aru als kopman denk ik maar je hebt wel gelijk: Martin heeft de beste sprint.

kevinraar

Bedankt gaat bij jou stuk beter dan bij mij vaakverkeerde kopman gekozen

kevinraar

Echt balen dat ik aru niet in me team heb

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

ja kevin, ik heb aru er op t laatste moment nog ingezet ipv thomas en izaguirre. Helaas mis ik bardet maar ja, een beetje geluk hoort er ook bij.

Zadelpen

Waar ik al bang voor was, gebeurd. Zak weg, nu 99,4%. En word voorbij gesjeesd door mensen met Meintjes, Bennet en Van Speyksbroek die geen Porte, Valverde en Thomas hadden.

Scorito-en is keihard! Maar wij van team Zadelpen komen terug, zojuist een cursus Spaans aangevraagd, lachend speculeren wij richting de zon deze tour uit.

Ben benieuwd of onze top 10 kandidaten nog in de buurt van de fiets kunnen komen. Zou leuk zijn.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 239 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.