Wat denken jullie van de aanvallers? hoeveel kansen krijgen ze? Zullen de AK niet in veel berg etappes aanwezig zijn voorin aangezien er weinig bergetappes zijn? 3/4 etappes voor de aanvallers ? en dan moet je maar net die etappes de goeie aanvallers selecteren! pfff.
ik denk dat ik ook maar 2/3 aanvallers selecteer, veel keus en lastig kiezen, en je moet ook maar net geluk hebben dat ze de juiste etappe hebben gekozen!
@ maximumniels één van die namen die jij noemt heb ik er sowieso in! hij wordt weinig genoemd hier, maar pakt voor zijn prijs toch redelijk wat punten als hij weer in de aanval komt! met een beetje geluk komt hij ook nog aan het einde van de rit aan de achterkant van de top 20 AK en pakt hij daar ook wat punten mee!
Mensen - Tony Martin, ja of nee? Dit gaat er geheel vanuit dat hij - hoop ik, denk ik? - het geel pakt in Dusseldorf. Maar is hij dat niet sowieso snel kwijt? Ben ik mal als ik denk dat Der Tony af en toe een goede 'negende' man is in etappes waarin ik vooruitblijvende vluchters vermoed? Gaat hij etappe 20 winnen?
GvA gaat echt niet meesprinten op het vlakke.
Groen interesseert m sws niet en al helemaal niet dit jaar op dit parcours waar ik misschien Kittel als de grootste uitdager zie voor Sagan.
Meende ook iets gelezen te hebben dat er weer een aanpassing gedaan is wbt punten op de streep maar dat kan ik niet weer vinden
Qua Groen: het is mij opgevallen dat in sommige etappes de intermediate (20 punten!) wat eerder in etappes is gelegd waar hij in de vorige jaren na een flinke col had gelegen, en waar Sagan mee zou zitten in de vlucht en die punten ging snoepen. Oftewel: ik denk dat Kittel of een andere vlakke sprinter een veel betere kans maakt op groen in Parijs.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.