Tour de France Scorito

1 2 ... 32 ... 283 284
janstof

Wat denken jullie van de aanvallers? hoeveel kansen krijgen ze? Zullen de AK niet in veel berg etappes aanwezig zijn voorin aangezien er weinig bergetappes zijn? 3/4 etappes voor de aanvallers ? en dan moet je maar net die etappes de goeie aanvallers selecteren! pfff.
ik denk dat ik ook maar 2/3 aanvallers selecteer, veel keus en lastig kiezen, en je moet ook maar net geluk hebben dat ze de juiste etappe hebben gekozen!

@ maximumniels één van die namen die jij noemt heb ik er sowieso in! hij wordt weinig genoemd hier, maar pakt voor zijn prijs toch redelijk wat punten als hij weer in de aanval komt! met een beetje geluk komt hij ook nog aan het einde van de rit aan de achterkant van de top 20 AK en pakt hij daar ook wat punten mee!

kierewietje

Ik denk niet dat ie mee gaat sprinten, Matt89. Maar ik ben benieuwd naar de mening van een kenner.

Matt89

'@ kierewietje, dan moet je niet bij mij zijn :P
Maar ik denk ook dat hij niet gaat meesprinten op het vlakke, wat overigens niet wil zeggen dat hij zijn 2.0m niet waard gaat zijn...

Timdepunter

Mijn huidige indeling:
Klassementsrenner 7 € 19.500.000
Klimmer 2 € 1.500.000
Tijdrijder 0 € 0,00
Aanvaller 4 € 5.000.000
Sprinter 7 € 25.000.000
Knecht 0 € 0,00
Totaal 20 € 51.000.000

Lancearmstronghero

Is het een hele gekke gedachte om geen Froome/geen Sky renner in mijn team te hebben?

Laatst gewijzigd
Timdepunter

Nope @lance heb ik op dit moment ook

bamibal

Mensen - Tony Martin, ja of nee? Dit gaat er geheel vanuit dat hij - hoop ik, denk ik? - het geel pakt in Dusseldorf. Maar is hij dat niet sowieso snel kwijt? Ben ik mal als ik denk dat Der Tony af en toe een goede 'negende' man is in etappes waarin ik vooruitblijvende vluchters vermoed? Gaat hij etappe 20 winnen?

hartstikkebedankt

'@Bamibal hij is eigenlijk alleen 1,5 mil waard als hij rit 1 wint

elstupidoloco

'@bamibal: ben jij de stagiaire van nasibal?

ONCE

GvA gaat echt niet meesprinten op het vlakke.
Groen interesseert m sws niet en al helemaal niet dit jaar op dit parcours waar ik misschien Kittel als de grootste uitdager zie voor Sagan.
Meende ook iets gelezen te hebben dat er weer een aanpassing gedaan is wbt punten op de streep maar dat kan ik niet weer vinden

bamibal

Een kleine ode, de naam. On topic: ja, Martin moet wel wínnen om die 1.5 (in principe niet al te duur) te rechtvaardigen. Dit is me langzaam gek aan het maken. Net als het geval Majka.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Mag gehaktbal ook ?

bamibal

Qua Groen: het is mij opgevallen dat in sommige etappes de intermediate (20 punten!) wat eerder in etappes is gelegd waar hij in de vorige jaren na een flinke col had gelegen, en waar Sagan mee zou zitten in de vlucht en die punten ging snoepen. Oftewel: ik denk dat Kittel of een andere vlakke sprinter een veel betere kans maakt op groen in Parijs.

bamibal

Alle ballen mogen.

Ab Normaal

Het is bami schijf.

Nylz

Voor te lachen: http://www.onlinefietser.nl/poule-tour-de-france-tips/

:-D

Vrouwvandepool

Ik kijk met name uit naar de strijd tussen Bouwman en Quintana om de bolletjestrui :P

hartstikkebedankt

'@Nylz

Haha Kreuziger, één van de 4 beste pure tijdrijders van de Tour

Matt89

En onderschat de tijdrit van Kreuziger niet. 1m en grote kans dat hij twee keer podium rijdt in de tijdrit :D

Pantano

Kristoff blijf ik toch ook een lastig geval vinden. Het rommelt binnen de ploeg en hij wil weg. Toch scoort hij elk jaar veel punten en kan hij bij veel etappes mee sprinten. Hij is wel duur, 3,5 miljoen, net als Greipel.

Verwachten jullie veel van onze Noor?

Icon

'@Pantano, Nee.

bamibal

Kristoff kun je vergeten. Geloof er helemaal niks van, nul uitslagen. Denk dat ie de Tour niet eens zal uitrijden. Breukie forceren gaat het snelst door in de Tour vijanden te maken.

hartstikkebedankt

Kristoff, Greipel, Cavendish, Degenkolb, Matthews, ze kunnen toch niet allemaal helemaal tegenvallen in de sprint he. Er zullen toch ook mannen 4e, 5e, 6e, 7e en 8e moeten worden

jort101

Heb expres even niks met het forum gedaan tot nu toe. Vanaf nu ben ik weer actief op het forum ;)

bamibal

Cavendish niet mee, Kirstoff geloof ik dus niet. Die plaatsen worden verder uitgevuld met Hagen, Degenkolb, Coquard, Groenewegen. Voor Matthews is het make or break, dit jaar. Spannend. Ik geloof erin.

1 2 ... 32 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.