Tour de France Scorito

1 2 ... 34 ... 283 284
martijnzoeteman

Ik heb het idee dat je het verschil kan maken met 500.000-750.000 renners, vorig jaar bijvoorbeeld McLay en Laporte. Wie o wie zijn dit jaar zulk soort renners?

Charlie33

'@martijnzeeman
Dat is juist het spel. Ga jezelf eens goed verdiepen in deze renners en je vindt vanzelf de pareltjes waarmee je je vrienden kan verrassen. Wij stimuleren denkluiheid als we hier zomaar tips geven.

martijnzoeteman

'@charlie33 ik vind het dagelijks doorspitten van een forum al heel wat. Maar als je van mij een tip wilt. Er rijdt een jongen bij Sky, Froome heet ie, kan wel eens een hele grote worden

Laatst gewijzigd
Charlie33

Tom van de Molen kan ook gaan verrassen. Of de eerste schansspringer. Of de Das.

Malathion

Denkluiheid.

Platwalsers

Keuzestress

Icon

Chaves als vrijbuiter, wordt hij nu interessanter of juist niet?

Ik ben vooralsnog erg voorzichtig met renners die terugkeren van een blessure/ziekte.

RubenVB

'@Martijnzoeteman
Dries De Vlieger van Wanty. 500 k. Dat wordt em.

Wielrennertje

'@Icon Ik zou minder interessant zeggen. 3 miljoen voor een vrijbuiter is gewoon erg veel. Gaat hij voor etappezeges, is 3 miljoen veelste veel voor een aanvaller. Gaat hij voor het klassement gaat hij waarschijnlijk als nog niet goed genoeg rijden om 3 miljoen waard te zijn.

ONCE

'@ Icon

Kun je nog een vrijbuiter aanwijzen die 3m kost ?

Phoenix0000

'@once

Yates na etappe 5

Laatst gewijzigd
Poeksel

Jullie baseren je op fake news...

ONCE

Fake of geen fake. Yates is niet voor niets uit de voorbereiding van de Giro getrokken om de Tour te gaan rijden.

Icon

Ik overweeg Chaves ook niet, vond 3 mil sowieso al te veel. Sommigen zeiden echter dat Majka als iemand die voor de bollen gaat zijn 2.5mil wel waard zou zijn, maar als klassementsman niet. Vandaar dat ik me af vroeg of er mensen waren die Chaves nu ook een meer plausible optie vinden. Blijkbaar niet dus ;)

Lancearmstronghero

Heb mbt Nizzolo een fout gemaakt door hem in mijn giro team te zetten. Ga die fout niet nog eens maken (cav, aru, chaves).

ONCE

2 of 2,5 voor een goeie aanvaller wil ik best betalen en Majka als aanvaller vind ik ook 2,5 waard ja ( mede icm Sagan punten ) Kijk maar naar zn punten vorig jaar
Pinot voor 2 vind ik ook het overwegen waard
Chaves voor 3 vind ik teveel. helemaal gezien zn aanloop. Dan ga je als vrijbuiter ook tekort komen

Laatst gewijzigd
vasnd

Maak je geen illusies. Majka gaat net als Yates en Izagirre voor die top 10 plek. Ik denk dat het voor alle drie nog een jaartje te vroeg is, maar de prijsverhouding klopt op zich wel. Yates heeft ook een punch natuurlijk. Majka klimt als best en Izagirre heeft als enige van de drie een aardige tijdrit.

Laatst gewijzigd
ONCE

Majka van dit jaar is ook geen aanvaller nee, maar dat zeg ik ook niet

Pantano

Welke combinatie gaat meer punten pakken denken jullie...

Aru + Izagirre

of

Majka + Roglic

ONCE

C

nasibal

Ik zit me toch de puzzelen elke keer, schuiven, wisselen, budget vrijmaken, budget uitgeven, type renners tellen, vast per etappe opstellen, toch weer omgooien etc. Onder de streep kom ik toch telkens echter weer op hetzelfde uit: Kittel thuis laten ten faveure van een goedkopere sprinter die ik anders niet in mn team zou hebben. Ik zou dat kunstje liever flikken met Greipel, maar daar bespaar je nauwelijks geld mee.

Meer die hier last van hebben?

Laatst gewijzigd
Rebellin

Welk koppeltje zal meer punten pakken?
Vanmarcke + Talansky

of

Valgren + Fuglsang

Laatst gewijzigd
Twaburov

'@Nasibal: Nee geen last van. Misschien dat je Bardet thuis kan laten?

Timdepunter

Van welke renners hopen we nog op deelname aan de tour die nog niet in de database staan?

vasnd

'@ONCE weet ik, het was ook meer algemeen bedoeld :). Mensen zien in Majka de aanvaller van vorige jaren en hopen tegen beter weten in dat hij wat tijd verliest en het dit jaar weer doet. Zelfde met Izagirre. Dat is echter alleen realistisch als Majka valt of in een verkeerde waaier terecht komt want het parcours leent zich niet voor vroeg grote verschillen. En dan heb je Buchmann nog bij die ploeg die m.i. meer geschikt is voor die rol. Er moeten GC punten gehaald worden en zij zijn de enigen die het kunnen doen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 34 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.