Tour de France Scorito

1 2 ... 53 ... 283 284
elstupidoloco

Dan Martin vind ik een zekerheidje, al was hij 3 miljoen geweest

Treenert

Gaat Bauhaus nu wel of niet de TdF rijden? En wie rijdt er dan voor wie?

Wollage

De sunweb selectie wordt morgen bekend gemaakt. Ik verwacht geen bauhaus

DvH6

Niemand rijdt voor Bauhaus in ieder geval ;-)

Treenert

5e etappe Dauphine legt hij Hagen, Bouhanni, Coquard, Kristoff, Demare etc. allemaal over de knie dus waarom niet?

Treenert

En wie wint de 1e tijdrit?

Blaagstra

Geen Bauhaus, rijdt vol tegen ego van Matthews aan.
Meintjes ook niet, kan niet TT en weinig etappes dat ie kan scoren.
Valverde is veel te duur en echt te oud nu. Als je toch voor oud gaat: Contador moet je hebben, is pislink op de beledigingen van z'n vorige baas en gaat het met z'n picopicopicoaangelenkte bananeshakes nog een keer laten zien.

ONCE

Omdat ze matthews uitspelen. En met gasten als Arndt en kragh andersen(?) hebben ze al prima lead outs. 2 rondes voor zo'n jonge gast lijkt me sws beetje teveel van het goede

kierewietje

'@Blaagstra Valverde te oud? Reed vorig jaar nog naar plek 5 na het rijden van de Giro en knechtwerk voor Quintana. Dit jaar kan hij dat volgens jou niet herhalen, terwijl hij dit keer fris aan de start komt? Z'n voorseizoen meegekregen?

Pantano

Valverde te oud haha, kijk naar zijn voorseizoen en voorgaande klasseringen. Laat m maar lekker buiten je ploegje dan 😉

Twaburov

Voeckler zou weleens de TJ van deze tour kunnen worden.

mauro024

Als jullie de keuze hadden tussen Cavendish, Greipel en Kristoff, voor wie zouden jullie dan kiezen? Heb bij alle drie zo mijn twijfels over de vorm, maar met mijn laatste 3.5 miljoen vind ik toch dat ik er eentje het voordeel van de twijfel moet geven, maar wie...

zomaareens

Mauro...greipel zou ik doen

Stuff

Meintjes te duur? Denk het niet. Stel je gaat uit van 100 punten per miljoen. Dan moet ie er 200 halen. Eindklassement witte trui zeg hij wordt 2e, dat zijn al 40 punten. 1e zelfs 60.
Hij eindigt vast ook hoog in AK. Zeg 10e. Alweer 22 punten erbij.
Daarnaast iedere etappe dat je hem opstelt nog witte trui punten. Zeg je stelt hem 8x op en iedere keer 4 punten. Alweer 32 erbij. Dan zou hij tijdens etappes er nog ca 90 tot 110 moeten halen. 4x een 6e plek is bv al 120 punten. (Of 6x een 11e plek, ook 120.) Dat moet toch wel te doen zijn lijkt me...
Misschien nog een keer bonuspunten bij een eventuele etappezege van Ulissi.

jp.vanoosterhout

ik denk cavendish,ze zeiden wel op het forum na de etappe in slovenie verliest hij van een B sprinter [ bennett ]maar hij laat ook colbrelli,mareczko,mezgec,ferrari,palini achter zich en dat net na zijn pfeiffer zo slecht is dat niet.Die staat er met de tour de france wel weer.al is het ook niet mijn favoriet,neem ik hem nu toch wel [ vorig jaar was dar mijn grootste misser om hem niet te nemen,ook na een heel slechte voorbereiding.

fedjo97

Waarom hoor ik hier niemand over Barguil?

Laatst gewijzigd
Twaburov

Berguil? Was due niet ergens tegenaan gevlogen?

fedjo97

klopt maar hij rijdt wel de tour, deed het vorig jaar niet onaardig

vasnd

'@fedjo97

Hij zou kunnen verrassen, maar niets wijst er op dat hij een goede klassering gaat rijden. Evt een dag of 2 in de aanval (of onverwachtte bollentrui contender) is mogelijk natuurlijk. Maar daar zijn er ook heel veel van.

Laatst gewijzigd
Andy Schleck

Denk niet dat het de ronde van de waarheid is voor barquil, hij brak dit seizoen nog zijn bekken. In de dauphine was die ook nog lang niet op z'n oude niveau.

Zadelpen

Elke keer je team klaar, steeds denk ik, nu staat het. Volgende keer dat ik zit te kijken, ga je toch weer wisselen. Terwijl als je die dag op het strand zou zitten, en je geen tijd of zin hebt te kijken. Veranderd er niks aan je team. Ik moet hopen dat ik precies de correcte wijzigingen maak op vrijdagnacht voor de tour.

Het scheelt volgens mij echt superveel of je je team in 1 dag moet maken, of in 4 weken. Mijn team lijkt in niks meer op mijn allereerste selectie, die ik toen ook heel goed vond, lol.

Ach ja..... lekker puzzelen, ;-).

nasibal

'@Twaburov

Voeckler zou weleens de TJ van deze tour kunnen worden.

Een betere versie van Porte, bedoel je? ;)

@Stuff
Thnx, ik had exact hetzelfde betoog al klaar voor Meintjes, maar je was me voor. Scheelt weer ;)

@JP

ik denk cavendish,ze zeiden wel op het forum na de etappe in slovenie verliest hij van een B sprinter [ bennett ]maar hij laat ook colbrelli,mareczko,mezgec,ferrari,palini achter zich en dat net na zijn pfeiffer zo slecht is dat niet

Hij is natuurlijk echt niet intrinsiek trager geworden door z'n ziekte. Wat wél de vraag is, is hoe hij meerdere etappes van 200+ km achter elkaar verteert, tussen de daadwerkelijke grote jongens én waar er ook nog eens significant harder (en nerveuser) dan normaal gereden wordt. Plus alles daaromheen. Het reizen, de mediaandacht die hij toch wel zal krijgen etc. etc. In niks vergelijkbaar met een trainingsrondje in Slovenie.

Laatst gewijzigd
ONCE

Voeckler zal heus z'n vluchtjes meepakken maar ook 1 van de eersten zijn die lost. Heel misschien op een wat vlakker terein later in de tour als een vlucht het mocht redden dat ie er bij zit

nasibal

Voeckler lost pas als de cameramotor in de buurt is. Als de Fransen slim zijn houden ze die dus gewoon ver bij hem weg. Dan gaat hij z'n puntjes wel waard zijn.

Poeksel

Maar je weet hoe het gaat, dan stel je hem vier keer op, scoort ie niets, en net als je 'm niet opgesteld hebt wint ie de etappe...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 53 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.