Tour de France Scorito

1 2 ... 54 ... 283 284
nasibal

.. Nee man, overkomt me nooit.

Laatst gewijzigd
Chaba

Grootste twijfelgevallen blijven bij mij Bouhanni en toch wel Cavendish, beide Intrinsiek snel en relatief goedkoop, die weleens flink kunnen uithalen maar welke gok wil ik nemen. Lastig lastig.

Dan zit ik met Aru die ik er gewoon niet in gefietst krijg of ik moet aan mijn sprintteam gaan sleutelen maar dat gaat te veel punten kosten denk ik. Een andere klassementsman eruit halen Pff daar heb ik ook moeite mee. Enige waar ik wat mee kan en zou willen is Roglic maar Meh dan moet je nog ergens een miljoen vandaan toveren. Lastig hoor.

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

'@Chaba Heb precies hetzelfde. Wilde toch graag Aru erin wegens zijn aanvallende rijden. Toen keek ik wat mijn sprintersteam waard was, wat ik al weinig vond. Ik moet dan nog meer gaan snijden in mijn sprintersteam, wat teveel punten gaat kosten in verhouding met Aru vrees ik.

Roykuh87

Voor mij blijft ook nog altijd de volgende moeilijke keuze:

Fuglsang / aru : wordt aangegeven dat ze beiden kopman zijn voor de tour. Fuglsang in betere vorm en 2 mil goedkoper....

Quintana / Valverde: valt me op dat dit bijna niet wordt besproken. Valverde wel maar quintana niet. zelf ben ik van mening dat iemand die de giro rijdt zelden een top 3 klassering haalt in de tour.. echter is het puur omdat de etappes meer
Geschikt zijn voor Valverde?

Majka staat er bij mij in ipv bardet maar blijf hierover twijfelen

Blaagstra

Movistar in te schatten als de flop van deze tour
tov de centen die ze kosten. De giroklap door onze legend tom, is enorm geweest voor quintana en co die m op zeker moest binnen halen met al die bergen. Nu moet ouwe baas alejandro weer zn kunstje uithalen en die natuurlijk door alles en iedereen omsingeld als ie wil gaan. Nee, de frisheid van andere ultiem gemotiveerde ak renners gaan de punten voor je halen plus de strijders die hun beloning gaan halen door opportuun aan te vallen.

Pantano

Meintjes of Roglic, wie gaat meer punten pakken?

droomteam

Blaagstra ik verwacht dat Valverde wel voldoende punten gaat halen Tijdrit en er zijn voldoende ritten waar hij unten haalt .

sprintgeit

'@Zadelpen
En ik had mezelf na de Giro toch zo belooft om niet veel tijd eraan te gaan besteden en mn team gewoon in 1 keer op te stellen, nadat ik vlak voor de Giro mezelf had overtuigd dat Jungels echt die bergen niet over ging komen en dat z'n tijdrit toch maar tegenviel dit seizoen :\

Inmiddels heb ik zoveel gerouleerd dat ik volgens mij nu weer terug ben bij mn initiele team, alleen dan zonder Ulissi en nu mét Roglic !? Volgens mij moet ik even een kopje thee gaan drinken.

Shimmy88

Ik hoor niemand over Gerrans? Die is wel flink in vorm toch?

Awesem

Klassementsrenner 6 € 22.000.000
Klimmer 4 € 3.500.000
Tijdrijder 1 € 2.000.000
Aanvaller 2 € 1.500.000
Sprinter 7 € 22.000.000

Mooi gelijk budget aan AK en sprinters op dit moment. Morgen zal het wel weer anders zijn. De evenredige verdeling tussen aankomsten bergop, vlak en voor de puncheurs maakt het rekensommetje erg lastig dit jaar.

Mollemaestro

Sprintgeit, kun je mij ook leren hoe je zomaar een 1-miljoen renner in een 2-miljoen renner verandert?

nasibal

Eitje, gewoon even Scorito mailen. Wist je dat niet?

lars91

Ik wist eerst zeker dat ik Roglic wilde, toen heb ik hem er weer uitgehaald. Om het er vervolgens weer in te zetten.

sprintgeit

'@Mollemaestro
Gewoon veel tijd steken in het husselen dan zul je zien dat Cyril Gautier met de minuut meer op Romain Bardet gaat lijken ;)

Sonnycolbrelli

Wat denken jullie van Quintana? doet het toch altijd goed in zn 2e grote ronde. Bovendien een miljoen goedkoper dan Vroem. Grootste reden waarom ik twijfel hem te pakken is dat niemand hem lijkt te nemen en ik wil (té) graag ergens het verschil maken...

Laatst gewijzigd
jsprunk

Wie zegt dat Quintana het echt goed doet in een tweede ronde tegenover frisse mannen?
Ten opzichte van andere renners die al een ronde (en evt. OS) gereden hebben, was hij in de Vuelta beter, maar dit lijkt mij een andere situatie.

jp.vanoosterhout

er eindigen 5 bergetappe met een afdaling welke klimmers of klassementsmannen kunnen goed dalen froome,roglic,izagirre,valverde,fuglsang dus die neem ik zoiezo .aru kan het ook wel schat ik in ??en als ze er nog bijzitten kwiatkowski,ulyssi,felline en eventueel sagan als hij bijv weer in een kopgroep terechtkomt hierdoor durf ik ook contador en quintana uit mijn team te laten.ik zou niet weten waar quintana veel punten zou halen,de etappe's die bergop eindigen zijn volgens mij niet zwaar genoeg en hetzelfde geldt voor contador en ze hebben beiden ook geen sprint in een groepje.

Pantano

Ben constant reclame aan het maken voor Valverde, maar heb hem + Konrad nu toch gewisseld voor Aru en Meintjes omdat ik verwacht dat die 2 samen meer punten gaan pakken.

Misschien krijg ik er tijdens de Tour (etappe 3) al spijt van...

Sonnycolbrelli

Prima punten inderdaad. Ben echter van geen enkele klassementsman overtuigd... Froome slechte dauphine, Porte niet top in grote rondes, Quintana giro al gereden, Aru+Chaves niet fit, Contador + Valverde op leeftijd, Yates aardig aan de prijs, Majka voor het klassement gaat ie dat aankunnen...
Het is weer lekker lastig!

lars91

Heb geen moment getwijfeld over Quintana. Een van de grote namen waarvan ik 100% zeker weet dat ik hem niet neem.

arviidd

Ik heb ook geen moment getwijfeld over Quintana. 100% dat hij wel mee gaat. Enigste klassementsman die ik nog niet gewisseld heb.

vasnd

'@Arviidd
Als ie ook maar een klein beetje betere tijdrit had gehad was het voor mij een zekerheidje geweest. Helaas.

ONCE

'@jp van oosterhout

Bardet kan ook heel goed dalen

jsprunk

De stagiair zit er klaar voor, maar heeft de goede knopjes nog niet gevonden.

"Er zijn wijzigingen geweest in jouw teamselectie voor Roland Garros 2017.

Onderstaande speler(s) zal (zullen) niet deelnemen en is (zijn) uit je teamselectie verwijderd:
Samantha Stosur"

Malathion

Onderstaande redenering over Meintjes lijkt me wishfull-thinking. Soit: witte punten trui. Plek 10 eindklassement zou nog kunnen (hoewel dat in mijn optiek ook zomaar plek 12/13 kan zijn). Maar zie de beste man gewoon niet zoveel punten in etappes halen. In de de drie ritten bergaf, met grote kans op vluchters, zie ik hem niet top 20 rijden. Dan moeten de punten komen uit de vier aankomsten bergop. Dan dus tenminste 4 x 8e. Is dat reëel? Ik denk dat er in etappe 5 een grote groep bovenkomt. En in de andere ritten zouden er vluchters vooruit kunnen blijven. De man heeft nou niet uitgeblonken in sprintjes om zo hoog mogelijk te eindigen.

---
Meintjes te duur? Denk het niet. Stel je gaat uit van 100 punten per miljoen. Dan moet ie er 200 halen. Eindklassement witte trui zeg hij wordt 2e, dat zijn al 40 punten. 1e zelfs 60.
Hij eindigt vast ook hoog in AK. Zeg 10e. Alweer 22 punten erbij.
Daarnaast iedere etappe dat je hem opstelt nog witte trui punten. Zeg je stelt hem 8x op en iedere keer 4 punten. Alweer 32 erbij. Dan zou hij tijdens etappes er nog ca 90 tot 110 moeten halen. 4x een 6e plek is bv al 120 punten. (Of 6x een 11e plek, ook 120.) Dat moet toch wel te doen zijn lijkt me…
Misschien nog een keer bonuspunten bij een eventuele etappezege van Ulissi.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 54 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.