Tour de France Scorito

1 2 ... 74 ... 283 284
Knalerwtensoep

'@Shimmy88 Dat ligt er vooral aan waar je team nog in te kort schiet. Heb je net dat beetje meer sprintgeweld nodig maar kan wil je inleveren op je klassementsteam neem je optie 1 en vice versa.

Edd1e

'@jsprunk Oops, Uran en Fuglsang staan verkeerd om.

Dus Kristoff/Swift/Fuglsang vs Coquard/Bouhanni/Uran.

Swinks95

'@ONCE denk je dat gesink kans maakt op de witte trui?

Flop2004

De overspelbaarheid van de 'aanvaletappes' is groot. Standaard stel ik vandaag een aanvaller op die 148e wordt, waardoor ik hem morgen passeer. Natuurlijk zit ie net dan wel met een vlucht mee.......

Is er iemand die vanuit die optiek kiest voor 12 sprinters, 2 tijdrijders en 6 klassementmannen?

Bidonhouder

'@ WCEendt
Waarom zo'n reactie terwijl je zelf niet goed gekeken hebt?

Roglic 2.000.000 + Arndt 750.000 + Gallopin 750.000 = 3.500.000

T.Martin 1.500.000 + Ulissi 1.000.000 + Felline (of Trentin) 1.000.000 = 3.500.000

Dus zeg het maar :) !

WCEendT

'@Bidon
Omdat iedereen zelf kan nadenken :).

Knap hoor als je poultje wint doordat iemand je overtuigd had van een betere keuze, hmmm.

Het is JOU poule, niet die van mij, of Poeksel, of Nasibal of whoever.

Oh en dan bij deze toch mijn reactie, zelf ga ik voor Roglic + twee 750K renners, maar heb ik ook Ulissi in mijn team.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

Wie is beter in vorm, J.Sagan of P.Sagan?

Kingstown

'@ Bidonhouder:

Geen van allen.

En het is ook geen leuk vraagstuk.

Bidonhouder

'@WCEendt,
Je bent wel een grote jongen door zo tof te reageren. Dit forum is er voor mensen die over de poule van gedachten willen wisselen. Dit wil absoluut niet zeggen dat ik één van de twee koppels ga nemen, maar het is altijd leuk om meningen van anderen te horen. Bij deze bedankt voor je reactie, maar je hoeft in de toekomst niet meer te reageren als je dat niet op een normale manier kunt.

Pipi112

J. Sagan staat op mijn 0 punten lijstje van 15 renners. Dus ik gok dat P. Sagan iets beter in vorm is momenteel.
Ik heb ergens gehoord dat hij voor de groene trui gaat dit jaar.

Goozbabs

'@WcEendt
Wel vind ik dat Bidonhouder het recht heeft om deze vragen te stellen zonder afgesnauwd te worden. Als je het vraagstuk niet leuk vindt, is er altijd een optie als niet op reageren? Deze reactie van jou komt echter gewoon arrogant over. Ik weet dat je meer verstand heb van wielrennen. Maar niemand schiet er mee op als jij aangeeft dat dit domme vragen zijn. Alleen misschien om je eigen zelfvertrouwen op te krikken?

Dus laat leden gewoon vragen wat ze willen. Dit soort vragen skip je toch makkelijk doorheen :)

Laatst gewijzigd
alro

Sommige mensen denken het alleen recht te hebben op dit forum, en vormen samen een kliekje dat zich arrogant opstelt en denkt dat zij de enige zijn met wielerverstand.

Het is een triest forum geworden, jaren kom ik op dit forum maar dit jaar is het niet echt gezellig meer.

zomaareens

Zonder budget of teampunten..ofwel voor andere pool. Bouhanni-kristoff-degenkolb.. wie de meeste en wie de minste punten?

Frankschlekopznbek

'@alro
Helemaal mee eens! Het neigt naar kartelvorming.
Maar daar kom ik niet voor. Ik vroeg me af of iemand weet wat uran van plan is? Gaat hij samen met rolland een patatje scoren onderweg zodat ie op tijd op achterstand staat? Of heeft hij samen met talansky nog AK ambities?

elstupidoloco

'@zomaareens: bouhanni en kristoff zijn de belangrijkste man binnen hun ploeg. Tel daar bij op dat ze intrinsiek sneller zijn degenkolb, dan zou ik zeggen: 1)bouhanni, 2)kristoff, 3)degenkolb. Mits bouhanni op z'n fiets blijft zitten natuurlijk. Je hebt het niet van mij, maar ik sprak bouhanni gisteren op een terrasje en hij was van plan om de tour uit te fietsen. Hij heeft ook niet gevochten.

elstupidoloco

'@frankschleckopznbek: ik heb de bron niet bij de hand, maar Uran heeft voor de klassiekers aangegeven niet voor klassementen in grote rondes te gaan

vasnd

'@alro
Noem dan gewoon namen. Ik vind dit ook weinig bijdragen.

Sommige vragen zijn tenenkrommend en niet te beantwoorden. Ik negeer ze. Na een paar pagina's grappen grollen en onzin beginnen de serieuzere opmerkingen weg te vallen tegen de berg kwats en dan wordt het meelezen een beetje vervelend. De vaste garde (doorgaans met de meeste kennis) houdt vooralsnog de eer aan zichzelf door gewoon lekker stil te blijven. Komt wel weer met de Vuelta. En sommigen horen zichzelf graag. Het is een open internetforum. Prima zo.

Uran heeft inmiddels door dat AK in een grote ronde niets voor hem is. Talansky idem. Ze zullen hun etappe uitkiezen, maar welke? Tricky.

Laatst gewijzigd
zomaareens

Dank elstupidoloco. Hebben ze gezien het parcours evenveel kansen? Of maakt degenkolb zn snelheidstekort goed met 2 extra sprints in etappe 3 en 14?

WCEendT

'@Alro
Het neigt naar teveel mensen met irritante vraagstukken die hier eens per jaar zijn tijdens de Tour en nog nooit van de Vuelta of Giro gehoord hebben :P.

@Vasnd
Zeg mij eens eerlijk, wat vind jij leuker? De eeuwige discussies tijdens de giro over puntenaantallen of de of of of vragen tijdens de tour?

vasnd

'@wceendt
Zoals ik al zeg, dit is een openbaar forum.
De Tour trekt een ander publiek, live with it. Je hebt niet uit te maken wat andere mensen willen/mogen posten maar kan wel zelf een nuttige bijdrage doen.

vasnd

En daarbij is 99% van de interessante discussies al op tafel gekomen. Het verzandt nu vaak in herhaling.

WCEendT

'@Vasnd
Waarom een nuttige bijdragen doen als andere toch reageren met A of B.

Nuttige bijdragen bewaar ik wel weer voor de Vuelta :).

Kung of Durbridge?

Laatst gewijzigd
JimKro

'@vasnd

Eens. We zullen het er mee moeten doen. Zou verder ook fijn zijn als een aantal van de mensen die met slechte vergelijkingsvragen komt dan ook niet zo bijdehand gaat doen.

ploep

Het zou een stuk leuker zijn als iedereen gewoon zijn huidige 20 laat zien, dan krijg je een leuk idee van wat mogelijk is en kan je ingaan op balans, te weinig renners voor etappe X, renners die iemand wel heeft maar nooit zal opstellen, renners die je niet/wel zou kiezen..

Maar dan krijg je de hele meute over je heen dat je dat niet moet doen omdat je zomaar eens het winnende team kan hebben gepost wat dan door 100 man is gekopieerd (...).

De vergelijke A+B+C vs. D+E+F is veel zinlozer en saaier wat mij betreft, omdat je de overige 17 niet ziet en dus niet goed kunt inschatten. Daarbij is vaak de optie A+B+D+E goed mogelijk bij het aanpassen van G+H+I+J+K+L+M+N+O+P+Q+R+S+T+U+V+W.

Wollage

Gelukkig draag jij wel heel veel bij op dit forum WcEendt...

Iedereen is vrij om te posten wat die wil. Reageer gewoon niet op vragen als Pietje of Jantje? Verder heb ik van jou ook wel dingen voorbij zien komen in dit topic over dat je twijfelde tussen 2 koppeltjes, daar verwacht je dan toch ook reactie op? In mijn ogen hetzelfde als Kung of Van Emden? De pot verwijt de ketel ...

1 2 ... 74 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.