'@bidonhouder
Zelf schat ik Kung hoger in, Emden zal de eerste tijdrit voor Kung eindigen. Daarbij is Kung mogelijk de beste jongere en daarbij pakt hij ook weer extra punten ten op zichte van Van Emden. en de witte trui kan hij een aantal dagen bij zich houden.
De laatste tijdrit verwacht ik meer van Kung, Emden heeft ook al een Giro in de benen.
Er zijn heel wat leuke tijdrijders voor 500k en vooral 750k die allemaal top 20 kunnen rijden. Alleen is het de vraag wie op 14.5 km sneller is dan de andere. Qua tijd zal het heel weinig verschillen. Voor Scorito kan het heel veel verschillen. Van Emden zit vol vertrouwen. Die gaat zeker in de eerste tijdrit sneller dan Kung.
Nog even in de categorie (tweede klas) sprinters: van wie verwachten jullie meer?
Coquard: stelt vaak teleur in grote rondes, maar kan ook regelmatig 2e of 3e worden
Bouhanni: beetje hetzelfde idee volgens mij
Colbrelli: heeft een hoop talent, maar is ie al zover dat ie zich in deze tour kan mengen?
'@Frank
Ik vind Coquard het altijd goed doen voor een poule zoals Scorito. Hij sprint altijd mee en eindigt vaak als 6e of 7e. Op deze manier levert hij veel punten op. Bouhanni is voor mij echt een groot vraagteken. Alles of niets, een gok dus. Colbrelli gaat (hoop ik) de revelatie van de tour worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.