Tour de France Scorito

1 2 ... 73 ... 283 284
Patrijs

'@FrankSteenbergen Bennati en Rojas zijn van die renners die op de meest onmogelijke momenten ineens een goede uitslag rijden. Niet bepaald renners waar je op kunt bouwen voor je sprintploeg. Hun focus zal vooral liggen op het knechten voor Quintana en Valverde.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Frank
Colbrelli, EBH en nog mannen als Dumoulin gaan grote kans hebben boven McClay te eindigen dit jaar, rijdt geen deuk in pakje boter.

TrEb

'@bidonhouder
Zelf schat ik Kung hoger in, Emden zal de eerste tijdrit voor Kung eindigen. Daarbij is Kung mogelijk de beste jongere en daarbij pakt hij ook weer extra punten ten op zichte van Van Emden. en de witte trui kan hij een aantal dagen bij zich houden.
De laatste tijdrit verwacht ik meer van Kung, Emden heeft ook al een Giro in de benen.

RubenVB

'@Frank heb je gezien wat hij dit seizoen gereden heeft? :-)

http://www.procyclingstats.com/rider/Daniel_Mclay

Dit zou natuurlijk wel een echte puntenpakker kunnen zijn, want bijna niemand neemt hem ;-)

Icon

'@franksteenbergen, ik denk niet dat hij 8x tiende wordt, ik vind hem iig te duur. Een colbrelli kun je nog inzetten waar een hoop andere sprinters duidelijk het onderspit delven bijvoorbeeld.

RubenVB

Er zijn heel wat leuke tijdrijders voor 500k en vooral 750k die allemaal top 20 kunnen rijden. Alleen is het de vraag wie op 14.5 km sneller is dan de andere. Qua tijd zal het heel weinig verschillen. Voor Scorito kan het heel veel verschillen. Van Emden zit vol vertrouwen. Die gaat zeker in de eerste tijdrit sneller dan Kung.

zomaareens

Waarom wordt Degenkolb hier zo weinig genoemd? Ik zie hem meedoen in de colbrelli en mattewa etappes..als ik het goed heb 3 en 14? En korter eindigen op het vlak.. ben ik dan abuis dat ie 3 en 14 meedoet? Of laat ie vaker lopen? Wie helpt me?

Poeksel

Mclay is dit seizoen een paar keer gevallen en rijdt daarom slechte resultaten. Het zou kunnen dat hij het in de tour net als vorig jaar weer goed doet. Misschien ook niet, dat is de gok.

Mardai

Ik kwam zojuist Cavendish tegen op het terras.

Hij gaat niet naar de tour!

WCEendT

Geen Brandle bij Trek :O

Gids05

Doet bennet ook mee voor de jongere trui ??

Edd1e

'@gids05 Also je op zijn naam klikt zie je dat hij 27 jaar is.

Hier nog een rijtje:
Kristoff/Swift/Uran
of
Coquard/Bouhanni/Fuglsang

arviidd

Bennet is al 27.

Gids05

Ja zie t tnx

WCEendT

Ligt het aan mij of zijn er een stuk minder of of of vragen bij de Giro en vooral de Vuelta?

#TourHype?

@Edd1e
Kristoff zou ik niet nemen, Coquard al helemaal niet. Dus geen van beide :).

Laatst gewijzigd
ONCE

Kijk op.scorito gewoon onder de categorie "jongeren" en je ziet wie er meedoen voor wit

ONCE

'@wceendt

Jammer ja. Brandle was wel een overweging voor tt ploegje als ie mooi geprijsd was geweest

tempo789

'@Edd1e
optie 2 zou ik voor kiezen.

Bouhanni ~= Kristoff
Fuglsang > Uran
Coquard > Swift

FrankSteenbergen

Nog even in de categorie (tweede klas) sprinters: van wie verwachten jullie meer?

Coquard: stelt vaak teleur in grote rondes, maar kan ook regelmatig 2e of 3e worden
Bouhanni: beetje hetzelfde idee volgens mij
Colbrelli: heeft een hoop talent, maar is ie al zover dat ie zich in deze tour kan mengen?

Laatst gewijzigd
jsprunk

'@eddie: het tweede rijtje kost 1M meer. Geen eerlijke vergelijking dus?

Bidonhouder

'@Frank
Ik vind Coquard het altijd goed doen voor een poule zoals Scorito. Hij sprint altijd mee en eindigt vaak als 6e of 7e. Op deze manier levert hij veel punten op. Bouhanni is voor mij echt een groot vraagteken. Alles of niets, een gok dus. Colbrelli gaat (hoop ik) de revelatie van de tour worden.

Bidonhouder

Leuk vraagstukje:

Roglic/Arndt/Gallopin

Of

T. Martin/Ulissi/Felline(of Trentin)

Zeg het maar :)!

hartstikkebedankt

Als ik echt moet kiezen dan het tweede rijtje want Arndt en Gallopin vind ik wel erg onzekere factoren.

Shimmy88

fuglsang-degenkolb

of

bardet-swift

WCEendT

Jongens kap eens met deze vergelijkingen.

Of maak ze tenminste van dezelfde prijs... @bidonhouder

1 2 ... 73 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.