Tour de France Scorito

1 2 ... 76 ... 283 284
Twaburov

Waarom komt de naam Guardini hier zo vaak voorbij? Heeft nog nooit wat gepresteerd.

Twaburov

Voor de liefhebbers: er zijn weer heel wat odds bijgekomen. UB Ziet Yates toch wel favoriet bij wit. En Majka grootste kanshebber op bollen.

ONCE

nou nou nooit. Etappe in de Giro gewonnen, en wel voor Cavendish :P

https://www.youtube.com/watch?v=3SfxVe38K-Q

kijk eens wat een overmacht

Laatst gewijzigd
Zadelpen

'@Sprintgeit

Haha!!! Dat klopt, het vertrouwen groeit onderling als je een tijdje gezellig met je team op de bank zit. Maar ik moet de goede sfeer nog een hele week vast zien te houden. En heb wel enkele haantjes in mijn team. En er wil ook nog iemand in, ten koste van alles...

Moeilijk, moeilijk, ;-).

Wel al iets voorgenomen; bij, wederom, een teleurstellend resultaat ga ik de Vuelta pas een week voor aanvang richting scorito. (Denk ik haha)

Twaburov

'@ONCE Mijn pcs gaat maar terug tot 2009 ;-)

Pietje Precies

'@Twaburov, Majka vind ik met GC-ambitie echt belachelijk laag geprijsd. Überhaupt vind ik de GC-mannen laag geprijsd. Vermoedelijk doordat te weinig mensen het parcours écht bestuderen met betrekking tot zo'n klassement + de GC-mannen wel een goede kans hebben als hun klassement naar de knoppen is.

Uran opende trouwens op 201 of 151 voor Mountain, zeer snel gedaald naar 41 inmiddels. Helaas niet van kunnen profiteren door stomme limieten / duurde te lang voor ik bij een kopie van ze (888) een nieuw account had aangemaakt. Daar nog wel wat andere renners kunnen pakken. Bijvoorbeeld Latour voor 101 voor het bergklassement. Verder nog twee andere weddenschappen (1 Mountain & 1 Youth) geplaatst, maar vind het zonde om van hen de namen te delen :p

Qua Scorito vind ik het altijd maf dat er vooraf 100 pagina's volgeluld worden en er na de deadline amper meer over ideale verhouding GC-Sprint, aantal tijdrijders/aanvallers, koopjes, etc wordt gesproken. Dat vind ik persoonlijk de leukste discussies.

@Zadelpen, leuke posts schrijf je! ben benieuwd of Bouhanni zich nog je team in weet te boksen ;)

Laatst gewijzigd
ONCE

Pinot is denk ik wel de favoriet voor de Bollen.

jort101

Dit is dus de reden waarom je mij niet vaak hoort op het forum dit jaar.. Geloof mij, het word wel weer leuk tijdens de Tour. En laten we nu maar weer normaal gaan doen,en niet die klote vijandige sfeer voortzetten :p

PS: Armstrong of LeMond ;)

ONCE

Grmay ethiopisch kampioen ITT. Schrijf mar op voor etappe 1 !

arviidd

Guardini presteert nooit wat? Die jongen is 28 en heeft 39 prof overwinningen. Nee niet in de Tour ofso maar presteert nooit wat? dat is overdreven.
Sprint ook goed mee in Oman, Quatar en Dubai tussen de grote namen.

aardappeljager

Izagirre en Meintjes eruit
Gilbert en Majka erin. Goed idee?

De witte trui punten van Meintjes worden denk ik wel goed gemaakt door de teampunten van Sagan. Verder verwacht ik Majka eerder voorin een groepje dan Meintjes. Om over ontsnappingen nog maar niet te spreken.

Izagirre kan natuurlijk wel een misser zijn om die ruit te gooien, maar ik heb nog 7 AK mannen over. Zelfs dat is wellicht te veel.

Gilbert voor de punchetappes (ok dat zijn er niet veel) eventueel teampunten met Kittel en in de aanval. Ook ben ik blij dat ik nu Felline en Gilbert in de gelederen heb.

Panache en Grinta volop aanwezig in de huidige selectie, dit kan bijna niet meer mis gaan ;) tot het morgen is en er weer gesleuteld gaat worden

aardappeljager

Overigens mis ik nog een echte klimmende aanvaller in mijn ploeg. Tenzij Majka op achterstand komt natuurlijk.

Heb er op dit moment geen omdat ik niet goed kan kiezen wie er zijn geld waard gaat zijn en dan niet te spreken over het probleem in welke etappes ze op te stellen. Voor Felline en Gilbert ben ik daar wel aardig uit.

Tot nu toe heeft het verkeerd selecteren van de 9 meer frustratie opgeleverd dan missers in mijn 20

Pantano

'@aardappeljager: In welke etappes stel je Fellini dan op? Er zijn maar weinig heuveletappes...

Treenert

Zit ik toch gewoon uit te zoeken wie die Grmay is en wat zijn resultaten zijn.
Dank je wel ONCE ;)

Treenert

Dat heb ik nou ook Pantano, daarom heb ik Felline verkocht. We konden met elkaar niet overeenkomen wanneer hij zou mogen starten.

aardappeljager

Dat is wel waar ja. Hij kan ook nog aardig rijden tegen de klok dus ook die etappes pakt hij mee, maar verwacht ik hem niet in de absolute top.

Wat zou dan een suggestie zijn voor 1 miljoen? Ben al blij met mijn ak en sprintploeg dus heb een vrijbuiter nodig. Albasini wellicht of een tijdrijder, maar de tijdrijders van 1 miljoen verwacht ik allemaal niet in de top in de 2e tijdrit. Eerste zou kunnen, maar dan ligt het toch erg dicht bijeen

Treenert

'@ Pantano gaat jouw idool (naamgenoot) het dit jaar ook laten zien of hebben ze hem in een harnas gedouwd?

Pantano

Vrijbuiters zijn er voldoende, maar wie pak je daarvan. Uran, Rolland, de Gendt, Wellens of Gilbert voor de twee heuveletappes.

aardappeljager

Etappe 1, 3, 14, 15 en 20 zou ik Felline in mijn team plaatsen op dit moment.

Wellicht zijn daar betere opties voor, maar ik vind ze niet op dit moment

Pantano

'@treenert Ik mag dit jaar lekker gaan knechten 😉

jsprunk

Ulissi natuurlijk!
De laatste plek voor 1M blijf ik ook rondschuiven. Felline is er al 20 keer in en uit geweest, maar ik neem de gok al met Kwiat, dus 2 keer die gok is wat veel van het goede.

aardappeljager

Wie pak je en stel je ze op het goede moment op blijft in deze categorie altijd de vraag. Kan natuurlijk ook vol op sprint en ak inzetten en opvullen met team/trui punten. Een 16 + 4 team maken

Pantano

'@aardappeljager Aangezien er 7 bergritten en 1 heuvelrit is kan je maybe beter voor een aanvaller in de bergen gaan lijkt me.

De tijd van Fellini komt nog wel...

De bavariaan

hier dan de sterrenverdeling van het tourforum 2017 aangezien het niet duidelijk blijkt.
dit is mijn persoonlijke mening, vergeef me als je het er niet mee eens bent.
telt ook mee of je actief bent en nuttige interessante vraagstukken neerzet uiteraard.

5 sterren:

nasibal (godfather)
bartje (papa himself)
Poeksel
WCEendT (de cavendish van wielerflits)
ONCE
jort101
Phoenix0000 (luister naar deze man)
vasnd

4 sterren:

Ab Normaal
ivo001
flashke
ditisdavid
jsprunk
zomaareens
Kingstown
JimKro
Wielrennertje
Zadelpen
RubenVB
nathancouw
fringale
aardappeljager

3 sterren:

ConINGtador (klein beetje de naam natuurlijk^^)
lnnrt
poppeltje94
Tompot
gesink/dekker
Starlynk
De Brigadier
hartstikkebedankt
ronddraaien
trEb

2 sterren:

bamibal (nasi in het jongerenklassement)
achtpuntzes
lars91
awakenings83
treenert
twaburov
alro
blaagstra (donker paard)
droomteam
snoek1974
sprintgeit
Icon
Timdepunter
elstupidoloco (praat lekker mee)
pantano (deze ook)
koenniiee
stuff (geeft aan voor het klassement te gaan)
jp.vanoosterhout

1 ster:

Rebellin (zaait dood en verderf)

pas de lijst aan zoals je wil, dit is em.

Laatst gewijzigd
Stuff

Jeuj 2 sterren! Eens kijken of ik er 3 van kan maken, zou leuk zijn! 😁

1 2 ... 76 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.