'@Jort101,
Kan inderdaad de verrassing worden. De sprints van Ben Swift in Dauphine waren wel redelijk maar niet super. Verwacht dat de sprintsnelheid van Guardini hoger ligt, dan van Swift. Maar of Guardini aan het einde fris genoeg is om mee te sprinten betwijfel ik gezien het seizoen.
UAE, heeft wel 3 "sprinters" mee met Ulissi, Swift en Guardini. Ben benieuwd wie ze gaan uitspelen. Voor de pure sprintsnelheid Guardini, maar denk toch dat ze gaan voor Swift --> betrouwbaarder.
'@jsprunk, eens.
Ik weet dat vergelijkingen altijd mank gaan, maar toch zou ik Ulissi willen vergelijken met Bettini. Hij heeft een aardige sprint in huis, maar is geen topsrinter. Hij kan aardig bergop, maar is ook geen topklimmer.
Hoewel hij natuurlijk qua klassiekers nog niets heeft bereikt in vergelijking met Paolo.
'@De Bavariaan: "praat lekker mee", heerlijk commentaar, klinkt als: "heeft er de ballen verstand van, maar doet lekker mee." Soort van Bram Tankink, totaal niet geschikt om ook maar iets te winnen, maar fietst leuk mee!
@gesink/dekker: guardini en swift beiden voor eigen kans lijkt me reeel. Om nou een leadout te hebben voor plekje 16 van swift is ook zo wat
Ik doe voor het eerst serieus mee en ik ben er bijna uit al zal ik nog wel wat wisselen.
Ik vind het lastigste het kiezen van een klimvrijbuiter. Navarro, Gesink, Latour, Uran en de duurdere Pinot, de gendt, rolland, barguil en brambilla en Ulissi die ook kan punchen het zijn er veel te veel en heb maar plaats voor 2. Pinot en Gesink mijn ideale keuze kan ik natuurlijk weer niet betalen. Wordt weer puzzelen.
Vraagje: Ik ben wel benieuwd wie de laatste man van Bouhanni is en wie dus zou mogen sprinten als hij afstapt. Van alle sprinters lijkt me de kans het grootst dat Bouhanni afstapt. Kies je Laporte of Van Genechten, volgens mij is het Laporte die zou mogen sprinten, kan je best punten scoren en de eerste etappes stel je gewoon Roglic op met de gele trui ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.