Ik heb mijn team redelijk af, zit alleen nog te twijfelen over de sprinters. Ik heb nou 8 sprinters, maar ik vraag me af of mijn team goed genoeg is om op het vlakke genoeg punten binnen te harken. Ik neem sprinters als Cavendish (denk dat hij het einde niet haalt), Kristoff (niet genoeg motivatie) en Greipel (niet in vorm en gaat daardoor denk ik vaak laten lopen) niet mee.
Nu heb ik wel sprinters als Colbrelli en Swift, al vraag ik mij ten zeerste af of zij altijd bij vlakke etappes gaan meesprinten (voornamelijk Swift).
Nou zit ik te twijfelen om deze 2 in te wisselen voor McLay en EBH. Ik weet van McLay dat hij geen goed seizoen heeft gehad, maar bij hem kan je er waarschijnlijk wel van op aan dat hij altijd meesprint op het vlakke. EBH is een interessante optie, die net als Colbrelli en Swift meekan doen in punch en evt. heuveletappes, maar ook in de tijdrit en evt. het vlakke mocht Cavendish uitvallen. Dit laatste is natuurlijk twijfel en mocht dit gebeuren is het natuurlijk ook maar de vraag of ze hem gaan inzetten ipv bijv. Renshaw.
Iemand hier een mening over?
'@Mardai
Ik help het je hopen
@Once
Heb je Porte niet dan?
Ik heb als kopman liever iemand die me zekerheid top 5 rijdt. Cummings kan ook zomaar schijt hebben en energie sparen, weet jij veel. Porte gaat echt wel voluit, maar kan het ook zomaar afleggen tegen 10 anderen. Roglic daarentegen, die heeft nu alvast de raket aangeslingert en z'n wattagemeter weggeflikkert. Die malloot is er klaar voor.
Het is ook niet mijn team. Maar hij heeft idd niet heel veel renners maar wel de kanonnen. En hij verwacht van een Pinot, Landa, Majka en Fuglsang dat ze gaan aanvallen. Als dat gaat gebeuren dan scoor je qua aanval ook prima ;-).
@Barcasporz: niet zo zuur doen. Dit is geen serieus lijstje he lieverd. Ga je a.u.b. zorgen maken over je voetbalteampje en het complete wanbeleid wat daar gevoerd wordt i.p.v. een "lol"lijstje. Love you kerel
Na 99 van deze bladzijden discussie te hebben nagelezen, komt hier mijn sterren verdeling:
10 ster: Roglic
9 ster: Kittel, Sagan
8 ster: Valverde, Froome, Majka
7 ster: Martin (D+T samen!), Porte, Meintjes, Aru
6 ster: Cavendish, Gilbert, Felline, Bardet, Matthews
5 ster: Greipel, Yates, Quintana, Bouhanni, Fuglsang
4 ster: Pantano (incl reaguurder), Colbrelli, Ulissi, Buchmann, Demare
3 ster: Degenkolb, Contador, Kung, Thomas, Groenewegen
2 ster: Kristoff, Chaves, Cocquard, Swift, Hagen
1 ster: Pinot, Arndt, Izagirre, Dennis, Gesink.
Gebaseerd op het aantal keer genoemd in discussies.
Conclusie: Bennett, Naesen, Bodnar zijn leuke dark horses.
Overigens blijft Roglic er bij mij ook in. Waarschijnlijk geen 200 punten voor hem, maar zie geen verbeteringen met het eventueel bespaarde geld en wil zeker een duidelijke kopman voor etappe 1.
In de giro paar keer geen duidelijke kopman keuze gehad en verder bijna elke dag niet de beste optie gekozen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.