Tour de France Scorito

1 2 ... 97 ... 283 284
nasibal

Als die Cummings bij de tijdritten net zo op zich laat wachten als bij Scorito zelf dan is de kans op een Oliveira'tje vrij groot.

barcasportz

'@nasi

Zo lang kan het toch niet duren om 1x '1' en 6 keer een '0' in te vullen :)

Laatst gewijzigd
David B

'@BarbaStok

Ik zou Martin een ster meer geven, omdat je hier G Martin niet meetelt..

Wollage

Cummings 750k

Starlynk

En Cummings is 0,75 ;)

hartstikkebedankt

Daar is ie dan, en ik kan weer even puzzelen!

barcasportz

ja 750k/1m was reëel voor cummings, ben benieuwd hoeveel hem nu op gaan nemen in hun teams

nasibal

Hahaha wow, 750k. Oude stagiair heeft z'n baan weer terug? Zou ook de vertraging verklaren. @Starlynk bedankt voor het afdingen!

In ieder geval: Sutterlin exit, Cummings entree.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Haha ja, zijn tijdrit is dan ook vergelijkbaar met die van Reto Hollenstein, Jarlinson Pantano, Roelandts, Vegard Laengen en vele anderen

elstupidoloco

'@nasibal: Sutterlin was/is idd een leuke optie voor 500k ;-) weinig genoemd ook nog

Starlynk

Sütterlin blijft een leuke optie natuurlijk. Cummings zo ook zeker een leuke optie. Nadeel van 750k is dat je er nog zo'n 750k pannenkoek bij moet zoeken of je blijft met 250k zitten en dat "voelt niet lekker" :p

Laatst gewijzigd
barcasportz

Cummings heeft de laatste jaren nou niet bepaald tijdrituitslagen neergezet waar je echt blij van wordt

raymankapeens

Hmz neig nu om ulissi eruit te halen en cummings erin ;-)
Wat zouden jullie doen?

elstupidoloco

'@rayman: altijd Ulissi houden!

kierewietje

Twijfel tussen Porte en Valverde *zucht*

daannnnn

Aangezien niemand reageert op mijn vraagstuk met mijn uitgebreide overwegingen probeer ik het zo :P

A: Colbrelli + Swift
B: McLay + EBH

Vooral met het oog op de etappes met vlakke aankomst en de veronderstelling dat Cavendish de tour mogelijk voortijdig verlaat.

barcasportz

'@rayman altijd Cummings erin!

jelle013

Waarom gaan mensen als bezetenen wisselen nu ineens Cummings mee gaat doen, hilarisch! Ik denk dat die niet eens top 5 rijdt in de TT.
Mensen die nu nog fanatiek gaan wisselen zijn puur onzeker over hun team.. Vaak zijn de wijzigingen ook alleen maar nadelig.. mijn tip: blijf standvastig en laat je vooral niet van de wijs brengen door een kleine toevoeging in een peloton van 175 renners..!

Laatst gewijzigd
BarbaStok

'@Daannnnnn
Keuze A

barcasportz

'@jelle iets met hype :)

barcasportz

'@Daannnnnn
Keuze B

zomaareens

wie zou er eerder uitliggen? bouhanni of cavendish?

Amio1998

Iemand een idee wie de kopman in de vlakke ritten wordt voor Direct Energie? Nu Coquard niet meedoet, twijfel ik of Boudat of Petit gaat sprinten. Gezien de vorige edities zou je neigen naar Petit, maar Boudat is ook wel een talent als ik me niet vergis...

Icon

'@Zomaareens, kunnen we daar niet een aparte poule van maken? Ik ga voor Bouhanni, door diskwalificatie na een handgemeen met EBH.

barcasportz

'@zomaareens Cavendish probeert een uppercupstoot te geven aan bouhanni, waarna bouhanni hem K.O. mept.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 97 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.