Tour de France Scorito

1 2 ... 98 ... 283 284
nasibal

'@Zomaareens

Pelluchi! Oh..wacht..

Larsdj

1 Rohan Dennis BMC Racing 11:18
2 Jos van Emden LottoNL +3
3 Michael Hepburn Orica +3
4 Steve Cummings Dimension Data +8
5 Primož Roglic LottoNL +11

Tirreno in maart ; zaterdag cumming geel

jort101

Petit wordt de man voor de sprints van Direct energie lijkt me.. en anders gaan ze beide sprinten.

Matti

Dan neem je ze toch allebei :p

barcasportz

Ik denk Boudat of beide voor Direct Energie.

hartstikkebedankt

Zo, mijn team staat. 6/7 man voor het klassement; 7 man voor de sprint en 6/7 man die hopelijk erg hun best gaan doen om de overige punten binnen te slepen op de dagen dat ze in de basis staan.

Laatst gewijzigd
jort101

'@matti
Dan heb je 2 matige sprinters ;)

gesink/dekker

'@Jort101,
Petit kan zomaar de McLay of Enger van vorig jaar worden. Sprintte uit het niets naar een 4de plek in de Dauphine. Andere eventuele ''goedkope'' verrassingen ben ik nog niet tegengekomen. Of een Bevin moet zich elke sprintetappe er tussen gooien.

jort101

'@gesink
Eens. Of vanspeybrouck gaat ineens top 5 sprinten :p

ONCE

Ik denk dat Sinkeldam nu alle moelijke sprints op zich neemt naast Arndt die de vlakke doet...

ONCE

Oh smiley vergeten

barcasportz

Ja Sinkeldam wel NL kampioen natuurlijk!

Laatst gewijzigd
vasnd

Jeetje wat een hype. Cummings gaat op het podium belanden in Parijs, non?

Zou wel mooi zijn als zowel Cav als Cum hun magnetische motorwielen meenemen en samen weer zo'n 6 overwinningen bij elkaar brommen. Genot.

Laatst gewijzigd
David B

'@vasnd
Ik moet ineens aan Denis Menchov denken

EDIT: O nee, die eindigde steevast met "you know"

Laatst gewijzigd
OliverN

Ik vind de vergelijking Valverde vs Porte ook wel interessant. Zie dat meer mensen twijfelen over Valverde en miss ook wel over Porte. Ze zijn wel 4.5 mil natuurlijk.

Porte heeft in zijn voordeel dat ie beide tijdritten in de punten gaat vallen en dat ie daarnaast als top 3 favoriet aan de tour begint. 4.5 mil is wel duur voor iemand die deze status nog nooit waargemaakt heeft.

Valverde. Tsja waar zal ik beginnen. Eigenlijk zeg ik altijd dat je Valverde in elke poule als eerste in je team moet doen, vanwege zijn kwaliteiten en positionering in vrijwel elke etappe. Dit jaar is dat iets anders vind ik. Er zijn minder punch etappes op zijn lijf geschreven en aantal bergetappes is wat minder. Daarnaast kost hij meer dan andere jaren. Maarja het blijft Valverde. En dat hij trouwens zegt dat hij volledig in dienst van Quintana staat daar zou ik me maar niet teveel van aantrekken.

Wat denken jullie over deze 2??

sprintgeit

Cummings pakt vast weer één etappe eruit, maar in tegenstelling tot andere aanvallers gaat probeert hij het nooit meerdere dagen achter elkaar. Heel moeilijk om daar wat mee te kunnen. Wel zeker voor de 1e tijdrit top 5 kandidaat.

daannnnn

'@sprintgeit precies dat. Je weet niet wanneer hij gaat aanvallen. Dan heb ik voor die 750k liever Kung die ook top 5 kandidaat is voor de tijdrit, maar daarmee waarschijnlijk ook wit pakt en evt. later teampunten van Porte. Cummings zie ik ook niet zo snel teampunten pakken.

martijnzoeteman

Hee guardini is eruit !

nasibal

Izagirre niet voor een klasssement. Wat moeten we daar mee jongens.

vasnd

'@nasi
Dansen. Ik neem 'm nu.

flashke

"In principle, I'll be looking to go for a top spot on GC. It's not something I've done before, but getting in the top 10 of a GC would be a big result," he said. "At the same time, we'll look how it goes day by day and look at things by the time the race gets to the Pyrenees, see if I'm in a good position to continue to go for the overall or not. If I end up going for stage wins, then that's also very important for the team."

"Elke valse waarheid, is een leugen."
~Flashke, 26/06/2017

aardappeljager

Kung vs Cummings is een interessante discusiie.

Wit voor Kung lijkt een zekerheid na etappe 1. Etappe 3 weer kwijt lijkt ook een zekerheid

Cummings een goede klassering buiten de tijdrit lijkt ook een zekerheid, maar de vraag is welke.

Teampunten moet ik me nog in verdiepen. Voor Cummings lijkt dat erg onwaarschijnlijk. Kung natuurlijk mogelijk met Porte in de gelederen. Maar dan alleen voor eindklassement, verder stel je hem niet op.

Bodnar veel kans op teampunten, maar toch een mindere tijdrit dan eerder genoemde volgens mij.

Welke 750k tijdrijder zouden jullie meenemen?

DvH6

'@starlynk, top antwoord, dank, het zal twijfelen blijven tot de deadline, maar ach, dat is ook wel leuk

GaitBeel

Nu Guardini eruit is, zal Swift nu mee sprinten op het vlakke?

WCEendT

'@Aardappel
Zal je even helpen, Lampaert, Gallopin, Arndt, Caruso, Durbridge, Petit, Van Emden.

1 2 ... 98 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.