Ik vind de vergelijking Valverde vs Porte ook wel interessant. Zie dat meer mensen twijfelen over Valverde en miss ook wel over Porte. Ze zijn wel 4.5 mil natuurlijk.
Porte heeft in zijn voordeel dat ie beide tijdritten in de punten gaat vallen en dat ie daarnaast als top 3 favoriet aan de tour begint. 4.5 mil is wel duur voor iemand die deze status nog nooit waargemaakt heeft.
Valverde. Tsja waar zal ik beginnen. Eigenlijk zeg ik altijd dat je Valverde in elke poule als eerste in je team moet doen, vanwege zijn kwaliteiten en positionering in vrijwel elke etappe. Dit jaar is dat iets anders vind ik. Er zijn minder punch etappes op zijn lijf geschreven en aantal bergetappes is wat minder. Daarnaast kost hij meer dan andere jaren. Maarja het blijft Valverde. En dat hij trouwens zegt dat hij volledig in dienst van Quintana staat daar zou ik me maar niet teveel van aantrekken.
Wat denken jullie over deze 2??
"In principle, I'll be looking to go for a top spot on GC. It's not something I've done before, but getting in the top 10 of a GC would be a big result," he said. "At the same time, we'll look how it goes day by day and look at things by the time the race gets to the Pyrenees, see if I'm in a good position to continue to go for the overall or not. If I end up going for stage wins, then that's also very important for the team."
"Elke valse waarheid, is een leugen."
~Flashke, 26/06/2017
Kung vs Cummings is een interessante discusiie.
Wit voor Kung lijkt een zekerheid na etappe 1. Etappe 3 weer kwijt lijkt ook een zekerheid
Cummings een goede klassering buiten de tijdrit lijkt ook een zekerheid, maar de vraag is welke.
Teampunten moet ik me nog in verdiepen. Voor Cummings lijkt dat erg onwaarschijnlijk. Kung natuurlijk mogelijk met Porte in de gelederen. Maar dan alleen voor eindklassement, verder stel je hem niet op.
Bodnar veel kans op teampunten, maar toch een mindere tijdrit dan eerder genoemde volgens mij.
Welke 750k tijdrijder zouden jullie meenemen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.