[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 106 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op zaterdag 5 maart 2011 om 19:06

Ga nu pasta stapelen. Morgen eerste rit (125km)na 4maanden...
Rondje inrijden en dan aansluiten bij de overwinteraars.

Vanaf morgen eerste piek in Veenendaal. En als ik jullie zo lees, zijn er een paar te vroeg aan het pieken...

Vigiroso; stalen winterfiets met spatbord... xD

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op zaterdag 5 maart 2011 om 19:16

Zodra ik mijn eigen racefiets heb wil ik ook wel een keer een toertochtje mee maken. Wanneer rijden jullie er weer

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 5 maart 2011 om 19:21

@maikel11 volgende week Bennekom :)
Jan rijd je trouwens mee in Bennekom?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op zaterdag 5 maart 2011 om 19:34

En dat is week 5 zonder fietsen.. het gaat de goede kant op naar V-V ben benieuwd of ik daar 135km normaal uit kan fietsen;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zaterdag 5 maart 2011 om 19:41

@spartacus, in de amstel kennen we de woordgroep 'ik kan niet meer' niet. Dus als je op de maasberg al past...was het leuk 10 km met je gefietst te hebben;-)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op zaterdag 5 maart 2011 om 19:45

@Herman:
Wordt lastig denk ik.
Volgende week is de Duinentocht in Zoetermeer.
Week erna Joop Zoetemelk Classic in Leiden
Week daarna Omloop het Nieuwsblad
Week daarna Ronde van Vlaanderen.

Die genieten toch mijn voorkeur.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op zaterdag 5 maart 2011 om 20:07

Ik heb volgende week nog geen fiets, maar de conditie is goed dus nog even wachten op de monetaire mogelijkheden om een fiets aan te schaffen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 5 maart 2011 om 21:39

Ik lees het al een rustig onkomertje vandaag voor de WF formatie :)
@Jan: tochnu al weer 10 km eraf?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 5 maart 2011 om 21:47

Nou nadat iedereen zijn smoesjes weer heeft gehad zal ik die van mij ook nog even noemen. Ik ben nog beetje ziekjes en ik heb veel aangevallen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zaterdag 5 maart 2011 om 21:52

Mooie verhalen hier, jullie hebben een mooie tocht gereden! 30+ gemiddeld is erg netjes. Slechts 120 hoogtemeters? Dan zijn jullie echt overal omheen gereden want dat heb je toch al gauw op 100km, ook als je geen heuvels meepakt.

Ik loop deze dagen duidelijk een trainingsachterstand op. In Murcia is niets te huren en als ik op pad ben kijk ik in elk dorpje waar ik langs kom. Mijn racefiets ligt in de auto op het vliegveld in Milaan op me te wachten, maar daar heb ik woensdag pas weer wat aan...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 5 maart 2011 om 21:54

@xistnc we zijn zelfs nog langs Houten gereden :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zondag 6 maart 2011 om 00:36

@Pannenkoek: heb ik iets gemist behalve ziekte?
5 weken niet meer gefietst, maar lopen gaat wel?
Jammer dat je doelen zo (voorlopig) niet verwezenlijkt worden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zondag 6 maart 2011 om 00:49

@StonedCamel: Binnenkort fiets je Omloop het Nieuwsblad lees ik. Via welke organisatie en heb je een site adres.
Dit om me alvast in te leven en omdat ik deze dit jaar ook ga rijden maar dan niet in april maar pas in sept. (via champion)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op zondag 6 maart 2011 om 08:04

Zo, ik ben op pad.

Lezen jullie ondertussen maar dit verslag eens. ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 6 maart 2011 om 10:50

Supertof@jan, je hebt toch nog contact met hem vraag of hij met 'ons' V-V wilt fietsen. Als beloning krijgt hij de heldendaden van John Vonk te horen:-) Die man kan er ook wat van!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 6 maart 2011 om 11:22

Jan, nog niet terug, je hebt toch geen lekke band gehad heh?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 6 maart 2011 om 12:03

Ik ga me idd nu zorgen maken over Jan, hij blijft zo lang weg

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 6 maart 2011 om 12:45

@Herman je hebt ook wel een beetje gelijk. Gisteren hebben we in iedergeval gewoon de eerste 60-70 km "rustig" gefietst daarna begonnen we soms wat harder te rijden en van pelotonnetje naar pelotonnetje. En op 15 kilometer bij de Leersumseberg begonnen we echt met koersen. Ik vond het zo prima maar het hoeft echt niet eerder te beginnen. En we kunnen natuurlijk ook gewoon tot 15 km van de meet wachten en dan pas beginnen met koersen :) En gister hadden we natuurlijk ook wel een groepje waarin de verschillen niet heel groot waren dat was ook erg fijn natuurlijk.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 6 maart 2011 om 12:48

@Hermantk en Saphire06 KOERS!! ;)
Bij de agr koersen we vanaf het begin, niet dat mietjestempo, dan krijg ik last van mijn benen en dan begin ik me te ergeren en is de fun ervan af.

1e demarrage: Maasberg?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 6 maart 2011 om 12:48

Saphire06 FTW!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 6 maart 2011 om 12:53

We moeten er natuurlijk ook opletten dat we in een toertocht rijden. We moeten ook rekeningen houden met overige weggebruikers.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 6 maart 2011 om 12:54

dat wordt dan hard vs onzacht

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zondag 6 maart 2011 om 12:55

vandaag het haags kampioenschap gereden en weet je wie de winnaar is bij de nieuwelingen: SEMBO.
ik reed ook wel aardig had SEMBO nog geholpen met hem naar voren te brengen. alleen ik heb een medische tegenvaller hierover vertel ik hieronder meer.

ik ging twee weken geleden naar de dokter omdat ik moe was en ze dachten dat ik pheiffer heb. maar ik dacht zelf al dat dit niet kon en gelukkig had ik dat ook niet. alleen uit het bloedonderzoek bleek wel dat ik een tekort heb aan vitamine D. dit wordt vooral aangemaakt door de zon. de dokter zei dat ik over 3 maanden maar terug moest komen om dan te kijken wat ze gaan doen. maar 3 maanden is voor een topsporter heel erg lang dus ben ik naar een homeopaat geweest omdat ik toch wat moet doen. hij heeft door middel van bepaalde pijnpunten geconstandeerd dat ik te weinig energie in mijn lichaam heb. ik eet heel erg goed maar mijn dunne of dikke darm haalt niet genoeg energie uit mijn voeding hierdoor heb ik veel te weinig energie. dat merk ik wel. zeker in een wedstrijd maar ook in een training.

heb nu medicijnen maar miss hebben jullie nog tips of iets wat ik wel en iets wat ik juist niet moet doen. en miss iets wat helpt ik hoop op veel reacties want ik heb er wel last van dat ik na een tijdje geen energie meer heb.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zondag 6 maart 2011 om 12:57

Sem echt top gedaan.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 6 maart 2011 om 13:01

Nice gedaan @Sem
@gesink/dekker; spartacus weet daar meer over;)

1 2 ... 106 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.