[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 132 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op zaterdag 2 april 2011 om 18:00

Oei dat is zuur gilly. Maar het gebeurt niet alleen jou.
Stond net bij de Gall&Gall alcohol uit te zoeken voor een verjaardag vanavond en ineens voel ik een scheut in mn rug. Is nogal stijfjes nu, heb goede hoop dat het zaterdag over is, maargoed erg prettig is het niet. Gelukkig heb je met studeren je rug niet echt nodig

Tot zover indekmomentje 2 :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door KoffieMolenJan op zaterdag 2 april 2011 om 18:21

amai gilbert toch, ik wilde net vrolijk hier gaan vertellen dat ik mijn rugnummer van de amstel gold race binnen had. Wordt 16 april 200 km lang knallen. Nu helaas proefwerkweek, dus trainen zit er niet in komende dagen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zaterdag 2 april 2011 om 19:51

Gilbert, je hoeft niet te overdrijven h

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op zaterdag 2 april 2011 om 20:30

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zaterdag 2 april 2011 om 20:34

@Sembo
Jammer man! Maar als je zo vaak terug kan komen zit het wel prima met je vorm toch? Reed je NWO?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op zaterdag 2 april 2011 om 20:43

@Herman
Yep. NWO. En met de vorm zit het idd wel goed. het is alleen shit dat ik slecht ben in manouvreren in een groot peloton.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zaterdag 2 april 2011 om 20:49

Zag net een mooi filmpje

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 2 april 2011 om 21:04

32 km/h over 150km? Nee echt niet, alleen uit de wind bij een SC of een Herman!

@Sembo: mooi dat de conditie goed is, de groep is klein dus je kan lekker klepperen a.s. zaterdag.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 2 april 2011 om 21:09

@Klimgeit het was 31,2 niet overdrijven heh

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zaterdag 2 april 2011 om 21:13

@sembo,
hoe weet jij al dat je oud gastel mag rijden? en rijden je nieuwe wielen lekker? en ga je nu zaterdag toch rijden in v-v? en waren er echt zo veel valpartijen dan waren dat er meer als in de omloop kleine hein.

en jongens ik vertel mijn koersverloop van een critirium straks, ik reed goed tot dat ik materiaalpech kreeg maar de rest horen jullie straks.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 2 april 2011 om 21:14

@gesink/dekker jij hebt wel altijd materiaal pech heh of niet? Het ligt in iedergeval nooit aan jou dat je gelost word :)

xistnc

&name=Bijls&tt=67648]Info[/url]

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zaterdag 2 april 2011 om 21:18

@saphire06,
nu krijg je een verkeerd beeld van mij. ik geef het altijd toe als ik niet goed rij of als ik niet goed ben. als ik moet lossen vertel ik altijd waarom en vaak ook omdat ik niet goed ben, maar dat was vorig seizoen en dit seizoen gaat al veel beter dit seizoen gaat dat gewoon niet gebeuren. en trouwens ik ben echt niet zo'n iemand die altijd een reden moet hebben omdat ik niet goed presteer. ik geef het gewoon toe en geef niemand of iets anders de schuld.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 2 april 2011 om 21:27

@Saphire: Die gasten hier rijden allen criteriums die kunnen rustig de eerste 75 a 25 km/h rijden om vervolgens het gemiddelde op te vijzelen naar 31,2 door de laaste 75km a 37 km/h te rijden. Ik als Master (40+) moet het hebben van lang met een aardig tempo. Zo rij ik de huppeltjes hier wellicht met 18-22 km/h op, maar rij bovenaan wel vaak direct in stevig tempo door, als je dan ook aardig kan dalen heb je een leuk gemiddelde

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zaterdag 2 april 2011 om 21:32

@Klimgeit
Wat voor verzet draai je op een Kruisberg/Gulpenerberg/Eyserbosweg? Ik weet niet of je die weleens beklimt, maar dat zijn voor mij betere indicaties dan snelheden :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 2 april 2011 om 21:33

@Herman: +1, die klote keien mogen ze van me houden. Ik kan er wael overheen rijden (redelijk goed), maar vind het niets. Materiaal gaat er van naar de maan, slagen in je wielen van 600 euri en lekke banden, bah.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 2 april 2011 om 21:34

@gesink/dekker

Door dit soort uitspraken van je krijg ik best een indruk van je hoor.

Geplaatst door gesink/dekker op woensdag 26 januari 2011 om 20:08 @sembo,

dan doe ik ook nog mee he, en mij versla je nooit op die korte/steile klimmetjes
sembo volgens mij krijg ik nog wat van jou?

Geplaatst door gesink/dekker op maandag 31 januari 2011 om 22:14
@Hermantk, en de anderen
ik heb ongeveer dezelfde stats als sembo, alleen de kilometers zijn minder. (ik heb de trainingskm's in het km schema eigenlijk niet meer bijgewerkt. zit nu over de 400). verder reed ik met de club sembo er gewoon af dus je moet mij niet onderschatten. En nog een tip: ik kan redelijk/goed sprinten vooral na een zware koers en ik denk na alle verhalen te hebben gehoord en bekeken dat v-v wel een zware koers wordt.

Geplaatst door gesink/dekker op vrijdag 4 februari 2011 om 15:03
@sembo,
doe maar weer stoer. ik zou eigenlijk ook gaan maar omdat ik gisteren ben gevallen en ik dus nog wonden heb, doe ik effe rustig aan. anders hersteld het veel minder

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 2 april 2011 om 21:35

@Herman: momenteel rij is de Kruisberg, Gulpenerberg en Keutenberg 34x21, maar gisteren op de kruisberg heel even 34x23 (zat toen al vol met zuur). Maar als de huppeltjes niet boven de 12 a 15% komen blijf is soms op de 50x23 of 50x21

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zaterdag 2 april 2011 om 21:44

Ok, dan moet ik je in elk geval op die steile klimmen bij kunnen houden. Ik rij op die heuveltjes meestal 39*25 of *23. Denk dat ik wel zal moeten wennen aan jouw hardheid op die 'huppeltjes' van je. Ben niet gewend om daarop zo hard door te kletsen. En in Veenendaal zitten vooral huppeltjes ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 2 april 2011 om 21:48

@Herman: Jullie zijn toch niet bang voor zo'n oude man! Vorig jaar kon een ieder van jullie erbij blijven. Bovendien rijden we alleen de laaste 35 km door.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Sembo op zaterdag 2 april 2011 om 21:50

(leeg)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 2 april 2011 om 22:03

Nog iets, het is niet het verzet wat je draait, maar het beentempo bepaald de snelheid
39x25 a 80rpm = 34x23 a 85 rpm

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zaterdag 2 april 2011 om 22:13

@Herman: Kwaremont dit keer niet..... Zat wel in de 260, maar de 140 mannen moesten een klein stukje afsnijden en zo sloegen we de Knokteberg en de Oude Kwaremont over. Dit jaar zit ook de Kluisberg niet in het programma

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zaterdag 2 april 2011 om 22:18

@saphire06,
je moet niet alles zo nou nemen, door dit soort uitspraken (bij sommige was jij er niet bij) krijg je miss een raar beeld van mij, maar zo bedoel ik het niet hoor. mijn excuses hiervoor dan.

verder heb ik niet vaak materiaal pech maar ja als je het dan hebt dan heeft het vaak grote gevolgen dus daardoor lijkt het erger.

Quote:
@gesink/dekker jij hebt wel altijd materiaal pech heh of niet? Het ligt in iedergeval nooit aan jou dat je gelost word

wat heeft dit nou weer met mij te maken, met die reacties/queto?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Pannenkoek op zondag 3 april 2011 om 00:23

@ Herman

Ik heb de keutenberg weleens 39-16 opgereden;) niet onmogelijk ook, maar wat klimgeit zegt het gaat om het beenritme en in welke fase van de rit je zoiets doet!
Ik hoop op lekker weer volgende week, ik kijk er namelijk best naar uit!

@G/D en Saph

Klaar nu;)

1 2 ... 132 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.