Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 19 april 2011 om 19:39
@Gilly: ik doe mijn training binnen 5 minuten incl. blog
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 19 april 2011 om 20:15
Heerlijk stukje losgetrapt! Alles was nog erg stram, dus moest het gas erop. 19 kilometertjes met hooguit een tunnel en een paar drempels aan 33km/u. Dat is wel eens trager gegaan!
Uiteraard geen hartslagmeter om ;)
Nu even wat vliegen wegschrapen, zowel inwendig als uitwendig xD
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 19 april 2011 om 20:37
Mijn benen voelde ik vandaag weer niet, die AGR heeft me echt goed gedaan!
32,9 km/h || 32km || 101 hms|| Hf 157
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op dinsdag 19 april 2011 om 20:46
Met dit mooie weer al vroeg in mn upie gaan fietsen via Utrecht de Bilt en Zeist naar Doorn Leersum daar in de omgeving een paar klimmetjes gedaan, via Austerlitz Soesterberg Lage Vuursche naar huis 140 km. :D
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 19 april 2011 om 20:58
Ik heb komende week twee klantgesprekken over mogelijke nieuwe projecten. Dus ik moet nu nog echt ff alles uit het mooie weer halen wat erin zit!
Het ziet er kansrijk uit, hopelijk kan ik wat kalendermanagement toepassen ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 19 april 2011 om 21:02
Klasse Vigiroso!
Rij je zaterdag met mij en Spartacus de Ronde van Noord-Holland vanuit Oostzaan? Lekker stoempen :)
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 19 april 2011 om 21:12
@Herman, ik zou jou bij Bikeplanner wel staan bij deelnemers van bv. Les 3 Ballons, maar kan je voor de rest niet vinden.... Hoe kan dat?
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op dinsdag 19 april 2011 om 21:14
Ik meldde mij aan op Bikeplanner vanmiddag, maar ik kreeg nog geen bevestigingsmail. Duurt dat normaal altijd zo lang?
Tis al gelukt: Ik heb wachtwoord vergeten aangeklikt, waardoor ik mijn bevestigingswachtwoord kreeg toegestuurd. I'm in!
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op dinsdag 19 april 2011 om 21:18
ER is een Wielerflits-groep. Voeg je daar maar toe :)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op dinsdag 19 april 2011 om 21:18
@Bijls
Geen idee. Heb me er ooit eens aangemeld, maar is me te veel gedoe. Ik heb niet zo'n luxe fietscomputer, dus kan het niet laten uitlezen enzo. Daarnaast vind ik het ook overbodig :)
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op dinsdag 19 april 2011 om 21:21
Aanvraag gedaan. Bijls, kan je misschien even op die chat komen, of tegen mij gaan chatten daar, want ik heb wel wat vragen.
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op dinsdag 19 april 2011 om 22:05
@Hermantk
Ga na 3x niet meer de Ronde van Noord-Holland rijden,
Je kan daar echt niet vol door rijden, veel smalle wegen en fietspaden die over vol zijn, met veel gewone fietsers en kids.
Wens jullie veel succes.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 19 april 2011 om 22:09
Iemand ervaring met de Lek&Linge Tocht vanuit Cothen?
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op dinsdag 19 april 2011 om 22:26
xistnc,
Een mooie tocht langs dijken en binnenwegen door de Betuwe, de fruit bomen staan nu in bloei. Moet nog even overlegen mis rijden wij hem dan samen, je hoort het over enige dagen.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 19 april 2011 om 22:33
Dat zou leuk zijn. Ik moet ook ff afwachten of mijn hooikoorts binnen de perken blijft. Voorlopig valt het mee, maar ik krijg af en toe signalen dat het elk moment kan omslaan.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op dinsdag 19 april 2011 om 23:45
Aangezien ik er zojuist in geslaagd ben de gegevens van mn Polar via de laptop van een huisgenoot over te zetten op mn PC ga ik me NU aanmelden bij Bikeplanner:)
Eindelijk profielen van Mallorca beschikbaar :)
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op woensdag 20 april 2011 om 19:34
Even lekkere tempotraining gedaan:
afst 31,7 km; gem 32,4 km/h; max 44,4 km/h; gem cadans 93; gem 148 bpm.
Goede benen na AGR!
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 20 april 2011 om 19:37
Pfff, jij wel. Ik ben nog steeds een soort van oververmoeid.
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op woensdag 20 april 2011 om 21:15
Binnenkort maar weer eens op de fiets stappen (@spartacus;)).
Heb afgelopen weken weinig op de fiets gezeten, erg druk geweest. Dit weekend huisfeestje in Enschede. Hoop er op de fiets heen te gaan als het lukt om vrijdag middag vrij te krijgen van werk. Weekend daarop hoop ik wel een tochtje te fietsen, alhoewel het wel koninginnedag is. Wat is jullie programma Herman, Spartacus?
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op woensdag 20 april 2011 om 21:16
@Markoes
A.s. zaterdag de Ronde van Noord-Holland en de week erop op zondag 1 mei Math Salden in Limburg :) Misschien ook wat voor jou die laatste?
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 20 april 2011 om 22:06
Zo deze week had ik al weinig tijd, maar door kapotte balhoofd, wordt het wellicht nog vrijdag en that's it. Vandaag heeft Max voor de eerste keer achter achter een Ford Mondeo getraind om wat meer snelheid op te doen. Dit omdat hij nog wat tekort komt t.o.v zijn fietsmaatjes. Eigenlijk vind ik dit niets maar de trainer had verteld dat dit wel goed zou doen, dus...... wordt je door mensen die bij Avantis wandelen uitgescholden voor malloot en nog meer van dat soort zaken xD Maar ja wel zijn hoogste gemiddelde over 10 km van bijna 28 km/h en 42 km/h maximaal :D
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 20 april 2011 om 22:08
Vind je het zelf ook niet wat overdreven voor een knul van 10?
Zolang het dan maar om een speelgoedautootje gaat, h
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 20 april 2011 om 22:09
Ja vind ik zelf ook, maar Max vind het wel een leukere training dan met mij twee uur door de heuvels trekken op zijn fiets. Volgende keer eerst inrijden achter de wagen dan een paar rondjes van 500 meter op Avantis en dan weer uitrijden achter de wagen. Vroeger kon ik het soms achter de brommer van mijn broertje doen, maar dit werkt ook ;)
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op woensdag 20 april 2011 om 22:19
Ik zou ook wel graag de Omloop Math Salden rijden, dus als iemand richting die kant gaat met de auto en een plekkie over heeft...
Gisteravond mezelf opgegeven samen met Bijls voor de 200 kilometer van Limburgs Mooiste. Leuk nieuw doel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.