Oorspronkelijk geplaatst door Sander_R_V_S op woensdag 15 juni 2011 om 20:13
Gefeliciteerd Gesink/Dekker! Ik moet er nog een paar jaar voor gaan, maar het voelt, denk ik als een bevrijding, of niet?
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op woensdag 15 juni 2011 om 20:38
ja dat zeker, en het leukste is als je het gewoon in 1 keer haalt. Verder is het gewoon fijn dat je klaar bent met school en de rest waar je al je energie in hebt gestopt in je schoolperiode. Natuurlijk heb je nu langer vakantie, dus het is wel iets waar je naar uit kan kijken en waar je voor moet gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op woensdag 15 juni 2011 om 20:40
Gefeliciteerd Gesink Dekker. Vandaag Mountainbikeritje gemaakt 21.3 gem/26 kilometer. Ik had slechte benen voor het eerst echt zo erg gemerkt.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 15 juni 2011 om 22:46
Zo nu heb ik genoeg gedaan voor de kids en in en om huis, nu wil...nee nu moet ik weer trainen, aaaaaaachhhhhhhh
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op woensdag 15 juni 2011 om 23:14
@Klimgeit
Best laat om nog om 22:46 uur buiten te gaan fietsen :p
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op woensdag 15 juni 2011 om 23:27
Haha, ja maar het liefst zou ik het toch doen!! Morgen nog een training van Max en dan kan ik vrjdag eindelijk weer op de rooie stier.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 16 juni 2011 om 17:31
Niet dat het iets met trainen te maken heeft, maar ik ben geslaagd voor m'n vwo-examen!
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op donderdag 16 juni 2011 om 17:38
Feli Herman, nu hoef je op de fiets nog wat kilo's minder last mee te torsen!
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op donderdag 16 juni 2011 om 17:45
Lekker Herman! Kan je weer lekker veel op de fiets zitten! Gefeliciteerd!
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op donderdag 16 juni 2011 om 17:45
Hermantk gefeliciteerd, mooie cijfers gehaald? Nu kan je volop in training voor de komende cyclo's (als je die gaat rijden) en toertochten natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op donderdag 16 juni 2011 om 17:54
Gefeliciteerd Herman
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op donderdag 16 juni 2011 om 21:07
Feli Herman, tegenslag en succes volgen elkaar snel op ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Markoes op vrijdag 17 juni 2011 om 07:48
Lol, hoe zit het met Arjan zn whereabouts ;)?
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op vrijdag 17 juni 2011 om 09:31
@Hermantk
Gefeliciteerd en waar gaat de studie nu naar toe? Al grootse plannen?
Pfff gisteren kermis gehad... niet echt een goede voorbereiding voor zaterdag ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 17 juni 2011 om 12:46
Bedankt voor de felicitaties :)
@g/d
Ja, cijfers waren verrassend goed nog!
@Jimmie
Ik ga nu Sociale Geografie studeren in Amsterdam. Dan wil ik daar via het studentenwielrennen mijn weg in het wedstrijdrennen vinden en daarin groeien. (Of als basis gebruiken voor de cyclo's)
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op vrijdag 17 juni 2011 om 17:40
Net uitsluitsel van de fietsenmaker gekregen: trapas is dood :(. Hij is niet voor donderdag klaar ;).
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 17 juni 2011 om 18:16
Ja, die onweer is niet zo fijn. Ik hoop dat dat mee gaat vallen. Als je naar de 48-uursverwachting kijkt ziet het er al een stuk 'beter' uit.
Door die regen wil ik nog wel heen, kan de kilometers wel goed gebruiken. Vorig weekend immers ook al 150km misgelopen..
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op vrijdag 17 juni 2011 om 18:20
Het valt inmiddels alweer met bakken uit de hemel in Wageningen. Hoop maar dat het morgen wat beter is.
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op vrijdag 17 juni 2011 om 18:22
Ja, ik zie het! Ik ga wel starten, want ik kan de kilometers ook goed gebruiken. Als ik er maar niet ziek door word voor Limburgs Mooiste. Wij (zijn nu met z'n 4en) vertrekken om half 8 vanuit Wageningen, dus reken maar uit! Kan je anders even je telefoonnummer mailen naar xxx? Als het anders wordt dan kan ik het je laten weten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.