Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op vrijdag 17 juni 2011 om 20:21
Ik wil iedereen in ieder geval succes wensen morgen in de regen. Ik hoop dat geen van allen bij een valpartij of iets anders betrokken raakt. Ik start denk ik om 8 uur. Nou succes ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 17 juni 2011 om 21:17
@Ruben
Heb je gemaild. ;)
Ik zal om iets over half 9 onderaan de Amerongse Berg staan (nadat jullie hem al hebben beklommen, dus ca. 33km).
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op vrijdag 17 juni 2011 om 21:21
Is goed, dan zie ik je daar wel!
Heb net twee uur zitten klooien met m'n derailleurs, want ik had woensdag met de rit weer een aantal keer mijn ketting eraf. Nu is het nog niet helemaal verholpen, maar ik hoop dat het allemaal iets beter zal lopen morgen.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 17 juni 2011 om 22:52
Dat krijg je he als je wat weinig op de fiets zit, dan rij je op versleten rubber.......gek he, je zou anders denken, maar als ik veel fiets ben ik ook steeds bezig met het materiaal en nu kijk ik er niet naar. Resulteerd wel is grotendeels aanflarden gereden banden en dus ook lekke banden. Met Swalbe wordt ut nix, die zijn na 2500 km aan gort.
Vandaag weer een stukje gefietst, ging allemaal niet van harte
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zaterdag 18 juni 2011 om 09:11
Flinke woei hier met af en toe een bui. Hopelijk hebben jullie daar in de bossen van de heuvelrug minder last van.
Ik kies toch maar ff voor een licht afwijkende interpretatie van 'fietsen voor de lol'.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zaterdag 18 juni 2011 om 10:54
50 km gefietst bij Jan Janssen Classic. Ik deed vandaag een Hermannetje: 1 x lek achter, daarna weer een afloper achter en vervolgens na de eerste lus in Wageningen lek gereden voor. Ik vond het wel best zo en ben gelijk gestopt. Veel wind, weinig tot geen regen tot nu toe, maar wel veel takken en nat grind op de wegen. Dat is dus funest voor je banden...
Vanmiddag maar wat op de Tacx; rij ik tenminste niet lek;)
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zaterdag 18 juni 2011 om 12:23
Mijn fiets doet het weer. Ga of vanavond of morgen weer een keer stukkie rijden (afhankelijk van het weer)
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zaterdag 18 juni 2011 om 14:00
Het noodweer is hier nu losgebarsten, onweer en bliksem incluis. Hopelijk denken de mannen van Team WielerFlits in en om Wageningen aan hun veiligheid.
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op zaterdag 18 juni 2011 om 17:21
(Veilig) thuis!
Het was een loodzware dag. Het venijn zat 'm duidelijk in de staart. Overal draaien en keren om maar meer hoogtemeters te krijgen en telkens vanuit stilstand weer optrekken. Ben denk ik nog nooit zo diep gegaan in een tocht en dat kwam mede door de mooie groep waarmee we reden, waarin iedereen elkaar pushte. Het noodweer viel me nog erg mee. Een paar kleine buien over ons heen gekregen, maar vooral de wind was zwaar. Nu lekker met de benen omhoog en NIETS doen! :)
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zaterdag 18 juni 2011 om 17:28
@RubenAV Mooi gedaan man! Jammer dat ik niet hele tocht meegedaan heb, was mooie ervaring geweest. Maar na die lekke banden was de goesting eruit.
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op zaterdag 18 juni 2011 om 17:29
Hier ook (veilig) thuis.
Relatief makkelijk dagje gehad. Samen met een collega gefiets, maar die had duidelijk te weinig kilometers gemaakt voor de tijd. Na 70km hadden we toch iets te hard gefietst voor hem en ging het motortje even niet meer. gelukkig na het eetpunt heeft hij zich kunnen herstellen. Ik ben echt tussen alle buien door gereden. 1 keer stonden we bij een matriaal post (spaak kapot) en de tweede bui reden wij net op de italiaanse weg. (zag hier gewoon mensen lopen :S ) Al met al een leuk dagje en lekker getrapt. Op naar de volgende ;)
ps: goed om te horen dat iedereen het heeft overleefd...
Ik ben bijna op mijn plaat gegaan in het begin, waar nieuw asvalt lag. Nog meer mensen hier last van gehad?
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op zaterdag 18 juni 2011 om 17:31
@spartacus
Ik zag in het begin echt bizar veel mensen met een lekke band staan. pff echt zuur voor je. Hopen dat je de volgende keer meer geluk hebt.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zaterdag 18 juni 2011 om 19:20
230km. Regen. Wind. HAGEL. Heuvels (1800hm). 5000kcal. Moe. #ietsmetsadomasochisme
Te lui voor verdere toelichting.
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zaterdag 18 juni 2011 om 19:24
Dat zijn meer dan drie woorden en een punt!
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 18 juni 2011 om 19:25
Respect voor Ruben en Herman voor het uitrijden van de Jan Janssen Classic. Zag op de blog van Ruben dat jullie 28,2 hadden gereden en dat is echt verschrikkelijk hard met constant die klimmetjes.
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 18 juni 2011 om 19:32
Doelen najaar 2011
Op de Alpe D'huez onder de 1u10m rijden.
Goed presteren tijdens de Reichswald Posbanktoer/Dutch Food Valley Toer Classic en de Germania Klimtocht.
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zaterdag 18 juni 2011 om 19:44
Wanneer ga je na de Alpe? Is Boogie's Extreme niks voor jou Peter?
Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 18 juni 2011 om 19:52
Ik ga 16 juli ernaar toe en dan tot 1 augustus. Zit wel op een camping in Vizille dus stukje erheen fietsen.
En voor zo'n tocht als Boogie's Extreme moet ik eerst wel vervoer vinden want anders kan ik er niet komen uiteraard. En omdat het zo'n pokkeneind is kun je niet een dag van te voren dus gaat denk ik niet lukken.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zaterdag 18 juni 2011 om 20:10
@Saphire06 Wij gaan er een dag van te voren heen en slapen bij vrienden in Geleen.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op zaterdag 18 juni 2011 om 21:34
GF Eddy Merckx was loodzwaar, uiteindelijk zilver in 6.15 uur, heel hoog niveau met als winnaar een Ethiopier die kwam om zich de kwalificeren voor het WK voor wielertoeristen.
Uiteindelijk wel voldaan:)
Zal binnenkort nog ff een uitgebreid verslag doen op bikeplanner.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 18 juni 2011 om 21:44
Ik wist dat een aantal wielerflitsleden waren gaan fietsen, maar om dan dit te doen!!! Lees onderstaande op Nu.nl
Naakt op fiets van Wageningen naar Arnhem
Laatste update: 18 juni 2011 20:23 infoBekijk op de kaart.
ARNHEM - Ongeveer 30 mensen hebben zaterdagmiddag in Gelderland meegedaan aan de World Naked Bike Ride. De fietstocht zonder kleren voerde van Wageningen via Renkum naar Arnhem.
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 18 juni 2011 om 21:49
@Sc: Dan heb je met dit weer kanp doorgekacheld 170km toch, bijna 30 gemiddeld, waauw.
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op zaterdag 18 juni 2011 om 22:03
Ja, ik heb vorig jaar helaas de start gezien van die Naked Bike Ride. De deelneemsters komen niet in aanmerking voor een modellencontract, kan ik je stellen.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zaterdag 18 juni 2011 om 22:05
@RubenAV
Nou ligt jouw lat wat dat betreft natuurlijk wat aan de hoge kant ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 18 juni 2011 om 22:27
@Ruben: ik dacht dat ik jou ook op de foto zag ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.