Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op zaterdag 18 juni 2011 om 22:34
Je bedoelt die jongen met dat elite teken op zijn rug neem ik aan
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 19 juni 2011 om 00:13
Haha ik heb geen foto gezien, maar je zegt het
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 19 juni 2011 om 11:26
Herkennen jullie dit parkoers? Het is de etappe van vandaag in de Ster Toer!
Wij hebben het laatst min of meer ook gereden ;)
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zondag 19 juni 2011 om 11:35
@xistnc: die mannen vandaag komen redelijk weg. Drie weken geleden bij KMC kwam de wind uit ZW met kracht 6 en dan is Philipsdam en 7 km Oesterdam minder prettig.Ik heb me als "kopman" kunnen verstoppen ;)
Vandaag geen weer en tijd om te gaan kijken
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zondag 19 juni 2011 om 12:01
@xisntc: voor een groot deel idd....
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zondag 19 juni 2011 om 12:14
De bekende speaker Kees Maas uit Etten-Leur heeft dit parcours uitgezet. Heeft dubbelfunctie vandaag.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 19 juni 2011 om 12:18
@simplex
Cees Maas was al een held, nu is hij dat nog meer!
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zondag 19 juni 2011 om 12:33
Ik wil dit prachtige WF woord "HELD" graag onderstrepen ;)
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 19 juni 2011 om 12:36
@simplex
Dat kan met [ u ] en [ /u ].
Oorspronkelijk geplaatst door @spin op zondag 19 juni 2011 om 13:07
jjclassic 2011 prachtige tocht, 200km bleek 215 te zijn. Nooit geweten dat er zoveel te klimmen viel in deze regio.
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op zondag 19 juni 2011 om 13:39
Filmpjes en foto's staan online van de jjc. Ziet er leuk uit!!
@spin
Ik wist niet dat de posbank zoveel verborgen klimmetjes had :p
Maar het was erg leuk om mijn eerste tocht te fietsen. Nu op naar de volgende!!
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 19 juni 2011 om 13:46
@StonedCamel
Toch erg netjes hoor! Hoe was het weer uiteindelijk?
Volgens mij was die winnaar vorige week nog iets van 7de in L3B.
Haha en die Estifanos Gebreselassie bij wie ik nog in het wiel zat na m'n eerste lekke band werd hier 19de. Ik begrijp waarom ik toen zo kapot ging..
Vind het deelnemersaantal trouwens nog wel meevallen voor een WK kwalificatie-event. Maar de opzet is erg tof!
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 19 juni 2011 om 13:52
Haha, ziet er niet heel geloofwaardig uit ;)
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zondag 19 juni 2011 om 14:01
zie die man achter jullie in dat euskatel shirt, heel rustig omhoog rijden en je ziet niks aan hem, als of het niks is. Terwijl jullie de gekste dingen doen, geniaal
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op zondag 19 juni 2011 om 14:03
@Herman:
Ben er zeker niet ontevreden over, het niveau was doordat het zon kwalificatie event was natuurlijk extra hoog.
Weersverwachting was niet heel super, uiteindelijk viel het mee: 1x een redelijke bui gehad en een paar keer lichte buitjes. De anderen hadden iets minder mazzel want die hadden ook nog hagel gehad, ben ik blijkbaar tussendoor gefietst. Wat wel slopend was was de harde zuidwester, maar daar zal ik in mn verslag op bikeplanner nog wel op ingaan ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 19 juni 2011 om 14:03
Gast in het Euskatelshirt reed vorig jaar nog van me weg op de Col du Glandon. Nu was hij nergens :p
Oorspronkelijk geplaatst door gesink/dekker op zondag 19 juni 2011 om 14:05
@hermantk,
Dat zegt genoeg over jou vorm van nu, of over je vorm van toen
Laten we het op het eerste houden!!:p
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 19 juni 2011 om 14:37
Vandaag de 8e wedstrijd van Max. Volgens mij is Max het levende bewijs dat geest en lichaam een moeten zijn. Zijn benen kunnen (veel) meer dan hij tijdens de wedstrijden laat zien, maar de geest zegt te snel KNAK. Meer op: Klimcriterium Ulestraten
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op zondag 19 juni 2011 om 14:46
Ha, wat een prachtige foto's Herman. Die foto van de Emmapyramide is echter geen show :p.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 19 juni 2011 om 14:48
@Klimgeit
Ik maak me werkelijk zorgen als ik jouw stukjes over Max lees.
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op zondag 19 juni 2011 om 14:56
Bij deze, morgen zet ik mn hartslagprofiel er nog wel ff bij. Mn netto gemiddelde was trouwens iets van 28,5. Afstand op mn teller was 175.8 en zette hem pas 200m na de start aan. Op het diploma stond 173 en zo hard heb ik toch ook weer niet geslingerd :p
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 19 juni 2011 om 16:09
Volgend seizoen liggen voorlopig al enkele doelen vast, vraag is of het wel zo verstandig is Parijs-Roubaix toertocht en de week erna L3B te rijden. Milaan-San Remo is wellicht een optie! En dan een maandje later knallen met WF in Noorse Fjorden! Of voor wat testosteron naar Zweden, Herman was toch iemand die op blondines geilde:p
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zondag 19 juni 2011 om 16:19
@Xistnc: je maakt je over mij zorgen neem ik aan. Zou ik niet doen hoor ;) Het is zijn eerste seizoen voor hem hoor, dus ik sta niet als een gefrustreerde ouder aan de zijlijn. Maar Max wordt er zelf zo moedeloos van en dat vind ik wel triest.
Het mooie van voetbal is dat het hele team ten onder gaat, maar als je bij wielrennen het koppie laat hangen, tja.. Wat doe ik, ga ik me hier weer verklaren. Ik ben geen schrijver he, dus ik kan niet schrijven, bedoel het niet slecht. Wederom graag advies
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.