Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op zondag 19 juni 2011 om 17:12
@RubenAV
Zwaar stukje tot net na de bocht he ;)
Mijne ook gevonden!! Was net flink aan het kloten ;)
http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=5D89D66036185FB3
5e van onder en 5e van rechts!!
Oorspronkelijk geplaatst door Emiellg op zondag 19 juni 2011 om 20:13
Kennisgemaakt met de wind vandaag in West-Zeeuws vlaanderen. Eerste 35 km sloeg helemaal nergens op (mede door de wind en de zaterdagavond). Daarna op de terugweg een mooie achterwind. Op het eind nog even de kasseien op Rue du Boekhoute meegepakt en zodoende toch nog een goede 80 km meegepakt vandaag.
Oorspronkelijk geplaatst door Larson op zondag 19 juni 2011 om 20:23
ben nog steeds geblesseerd na mijn crash van maandag, hopelijk kan ik volgende week weer op de fiets stappen, moet me klaarmaken voor de vakantie want moet mijn vader en een kameraad verslaan
Oorspronkelijk geplaatst door NationalChampions op zondag 19 juni 2011 om 20:48
Vandaag weer lekker wat kilometers gemaakt voor Limburgs Mooiste zaterdag.
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zondag 19 juni 2011 om 21:50
Emielletje, jij ook :) Ga je volgende week niet mee naar de Alp?
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op maandag 20 juni 2011 om 11:17
Ik twijfel nog om Limburgs Mooiste te gaan fietsen en/of een tocht in Dieren. Maar momenteel weinig zin om alleen te fietsen...
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op maandag 20 juni 2011 om 11:33
Heb op bikeplanner ook mn hartslag en hoogte van zaterdag toegevoegd. De hoeveelheid rood aan het begin zegt genoeg over de rit lijkt me :p
Link
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 20 juni 2011 om 11:49
Haha, das heel wat. Is 184 je omslagpunt?
Wel netjes dat je op het einde nog een keertje in het rood kunt, je had ook z
Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op maandag 20 juni 2011 om 12:02
@Herman:
Halverwege zat ik helemaal dood door die hongerklop, denk dat het ook wel geholpen heeft dat ik nog een gelletje van 100ml naar binnen heb gestopt vlak voor de top van de Ben-Ahin, scheelt toch wat snelle suikers. Zat op de Muur wel helemaal stuk en was als de dood dat ik kramp zou krijgen:p
Heb nooit mn omslagpunt echt gemeten, mn max hartslag ligt echter op 206, en bij eigenlijk iedere berekening krijg je dan iets tussen de 184 en de 188. Ben dus voor de meest conservatieve keuze gegaan. Kan ook langere klimmen wel op die hartslag zonder verval omhoog rijden, dus denk dat het wel redelijk klopt.
Wil nog wel een keer zon test doen om alles te meten.
Overigens nog wat details:
Eerste 50km ging met een gemiddelde van 34. Gemiddelde hartslag van 174.
Degene die pal voor mij viel was Judith Visser, vorig jaar 3e bij de dames in L3B en 174e in de einduitslag. Zegt wel iets over mijn snelle start. Ze is er beter vanaf gekomen dan het eruit zag. Ze lag erbij alsof er niet veel leven meer in zat en later reden er 2 man langs die het hadden over 'een nekje wat er niet best bij lag', dat gaat toch wel ff in je hoofd zitten want ik lag er zelf ook bijna bij, heb het nog opgezocht en ik reed op dat punt 59 kmu, was dus echt een harde smak. Uiteindelijk 3 gebroken ribben, hersenschudding en een gekneusde long.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 20 juni 2011 om 12:16
@SC
Was je inderdaad snel gestart. Heb haar met L3B op de top van de Servance ook ingehaald en later weer aan de voet van de Oderen. Maar ik las dat ze dit jaar al minder in vorm was door omstandigheden. Gelukkig is ze er 'goed' vanaf gekomen. :)
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op maandag 20 juni 2011 om 12:58
@Herman hoe bereken je je omslag punt?
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 20 juni 2011 om 13:27
Net met KoffieMolenJan wezen mountainbiken, hij liet me alle hoeken van de modderige Meinweg zien. Lang geleden dat ik zo heb geleden, Les Trois Ballons was er niks bij.
49,6 km || 22,0 km/h || 322 hms
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op maandag 20 juni 2011 om 13:33
Wat voor mountainbike heb je Gilly?
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op maandag 20 juni 2011 om 14:10
dat is niet niks man stumpjumper
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 20 juni 2011 om 14:18
Zegt me vrij weinig, is van mijn stiefpa ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op maandag 20 juni 2011 om 14:31
Ah Cadel Evans, de voormalig MTB'er.
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op maandag 20 juni 2011 om 14:38
Het is een stumpjumper s-works 2008 comp als ik me niet vergis. Een pure xc race bike.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 20 juni 2011 om 14:51
Ruben, kwam jij nu ook bij mij bivakkeren vrijdag?
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op maandag 20 juni 2011 om 16:44
BAM! Fiets gekocht
- Carbon frame 2010
- Carbon voorvork 2011
- Carbon Zadelpen 2010
- Gosammer compact crank 2011
- Shimano ultegra achter 2011
- Shimano 105 voor en shifters 2011
- Verder alles ook 2011
Foto's maak ik wel als ik hem op donderdag helemaal op maat afgesteld op haal.
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op maandag 20 juni 2011 om 17:01
Het is een ridley excalibur 2010 frame, afgemonteerd met nieuwe onderdelen. Type wat bedoel je daarmee? Gewoon een Racefiets toch...
Oorspronkelijk geplaatst door aartvan op maandag 20 juni 2011 om 17:20
Ongelooflijk, zat na 30 km helemaal stuk, Amerongse berg ging nog wel maar iedere trap daarna kostte me zoveel energie dat ik helaas naar huis moest rijden want dit had echt geen zin. Verklaring is wel een lang weekend stappen in Belgrado maar had gehoopt dat het iets minder hard zou aankomen..
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 20 juni 2011 om 17:28
Merk: Ridley
Type: excalibur ;)
Oorspronkelijk geplaatst door maikel11 op maandag 20 juni 2011 om 17:30
Zat een beetje te twijfelen aan die crank maar ben uiteindelijk (omdat dit mijn eerste racefiets is) voor een compact gegaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.