Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 1 juli 2011 om 13:23
@Klimgeit
Heb je mij er ooit afgereden?
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op vrijdag 1 juli 2011 om 14:46
Volgend jaar leggen we je het vuur aan de schenen ;)
Dat fietsje ziet er nog best goed uit ook, ik ga weer twijfelen :p
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 1 juli 2011 om 15:10
@Herman, goed de tekst lezen. Maar jullie hebben nog de toekomst. Ik rij al met 97% vermogen en elk jaar gaar er 1,5% - 2% vermogen af. Ben al trots op mezelf dat ik het bij de toekomstige Hinaults en Zoetemelkjes zo lang vol hou
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 1 juli 2011 om 15:12
@Gilly, volgens jaar rijden jullie mij zoek. Ik weet niet wat je te besteden hebt, maar die pro-sl kan ik je aanraden, ik rij er nu 6 jaar op en is echt een racemonster, komt qua stijfheid altijd bij een van de beste uit de testen en prijs kwaliteit briljant. Maar ja wil je Italiaanse looks........dan wordt het em niet.
Ik wil eigenlijk een Basso Astra of Colnago CX1 kopen, maar als ik dan die Carbon uitvoering zie bij Roseversand afgemonteerd met Chorus, en dan met airbrusch afwerken, scheelt me dat meer dan 1000 euri en heb ik echt iets aparts, dus wederom twijfel
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 1 juli 2011 om 15:14
@Peter 94, welk filmpje? Of bedoel je of het zwart op wit is vastgelegd? Nee dat niet, maar ik weet zeker dat Herman de tekst op mijn shirt uitgebreid heeft kunnen spellen en vertalen en nu nog weet ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 1 juli 2011 om 16:53
Vandaag eerst een sollicitatiegesprek en daarna maar heel even de tijd om een stukje de stress eruit te rijden. Opde Camerig mijn tijd van de vorige keer proberen te verbeteren, wat natuurlijk is gelukt omdat ik die tijd (en ook deze) onder slechte omstandigheden heb gereden (te zwaar en te slecht getraind) daarna nog even Belgie in en weer terug.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 1 juli 2011 om 17:09
@Klimgeit
Maar we weten ook allebei dat ik toen al een fiks jasje had uitgedaan op de Posbank terwijl jij op het bankje zat te slapen. ;)
Wel interessante stof over die fietsen. Ik moet er binnenkort denk ik ook weer aan geloven. Ik vind Italiaans ook wel mooi, maar dan zit je inderdaad gauw in een bepaalde prijsklasse die zeker voor een student misschien iets te veel van het goede is.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op vrijdag 1 juli 2011 om 17:17
@Klimgeit, blaffende honden bijten niet :p
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op vrijdag 1 juli 2011 om 17:52
@Herman, gilly: Klopt en nadat ik ben gestopt met EPO heb ik de laaste maanden toch een dipje gehad
Maar Gilly, zo'n pitbull bijt echt wel en rekenmaar dat ik jullie jonge eddy merckxen van deze wereld nog wel pijn kan doen
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmieklg op vrijdag 1 juli 2011 om 20:56
@herman
Zou het graag willen, maar ik heb gezien dat er nog veel verbetering moet komen als ik Ruben en Peter er op wil leggen. Dan nog 20 procent erbij en 3 kilo er af dan trek het peleton uitelkaar zodat jij tegen klimgeit het werk kan afmaken ;) hahaha! (grote fantasie he ;) )
Zit nu in Sauerland.... Pfff ik had hier een paar hele fijne trainingen kunnen doen.
Oorspronkelijk geplaatst door Willempieee op vrijdag 1 juli 2011 om 22:58
Vandaag opgehaald, morgen lekker touren :) link: https://picasaweb.google.com/101046543334573006342/Racefiets?authuser=0&feat=directlink
Paar updates die zullen volgen dit najaar:
Ander zadel (Selle Italia SLR Fibra wit)
- Wielset (Mavic Cosmic Elite 2011 )
- Stuurbocht (Pro Vibe)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 2 juli 2011 om 00:06
@Herman: Weer een concurrent erbij voor volgend jaar als je je trui moet verdedigen ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Simbo op zaterdag 2 juli 2011 om 00:25
Zijn er hier luitjes die misschien tips hebben wat betreft fietsen in de omgeving van Hardenberg?? Qua route bedoel ik natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zaterdag 2 juli 2011 om 00:47
@climbgoat
Volgende OLKB voor Giant is pas over 3 jaar ;)
@Simbo
Als je richting Uelsen gaat in Duitsland heb je daar wel leuke glooiende wegen, maar ik kan de wegen, plaatsen etc. daar niet gedetailleerd noemen.
Naar welke camping ga je? Ik ben daar vroeger ook regelmatig op vakantie geweest. Oldemeyer, Kleine Belties, Klimberg..
@Willem
Jij ook hier!? :p
Oorspronkelijk geplaatst door Willempieee op zaterdag 2 juli 2011 om 00:51
@Herman
Ja nu ben ik ook van de partij:-)
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 2 juli 2011 om 01:14
@Herman: Dan ben je allang uit dat shirt gegroeid en rij je niet meer op een Giant. Is maar goed ook anders hadden die anderen helemaal geen schijn van kans
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op zaterdag 2 juli 2011 om 07:23
Zo, en nu richting Toscane!
Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op zaterdag 2 juli 2011 om 09:09
euuuuh Jan: Vakantie?? Das toch ook voor in jullie regio een week te vroeg?
Oorspronkelijk geplaatst door Simbo op zaterdag 2 juli 2011 om 11:44
@Hermantk
Kleine Belties ja, daar kom ik al jaren.
Richting Uelsen is idd een goed tip, ga ik zeker doen. Ik ga maar eens een route uitstippelen.
Eff een rare vraag, maar wonen jouw ouders niet toevallig in Uelsen??
zo niet, dan heb ik een ander persoon voor me:)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.