[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 394 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op dinsdag 29 mei 2012 om 16:48

Hehe Een tip is een extra sportbroek onder je koersbroek doen, dat beschermd wat meer je gevoelige delen. ;) Zeker als je gewicht niet te hoog is en je dus geen speklaagje hebt om de schokken op te vangen.
Geef mij ook maar bergjes (met kasseien) dan de pure kasseien, want de uitvinder van de kinderkopjes is toch een grote sadist :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op dinsdag 29 mei 2012 om 21:19

@Mapsf.

Als we in de echte hel gaan rijden, wordt het stil hier op wielerflits.

Niemand is daar ooit teruggekomen. De meeste uitzendingen van PeterR de Vries gaan over deze streek.

Er zijn veel films gemaakt over dit gebied, maar nog nooit werkelijk daar opgenomen.
De Bermuda 3hoek van de lage landen.....

Nee Mapsf, dat wil ik niet op m'n geweten hebben....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 29 mei 2012 om 22:40

Haha mooie verhalen mannen, hoe ouder hoe gekker!! Een beetje over keien rijden die uit een helicopter zijn gegooid. Je hebt een stalen frame nodig, want die "veren" zo lekker onder je kont, om over die zooi heen te komen. Echt mannen super, ik heb een paar jaar geleden de "hel van ..." daar in die streek gereden heb nu nog 4 ballen ;) In het weekend fijn, maar verders.....

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op dinsdag 29 mei 2012 om 23:07

Zat net iets te vroeg op kop tijdens afsprinten in trainingskoers..... Op de meet geklopt, en dus 2e, balen! Maar de beentjes voelen goed :D.

Schwarzwaldpower!

42,1 km/h || 50,1 km

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Klimgeit op dinsdag 29 mei 2012 om 23:40

@xistnc: Kan je het in gebonden vorm aanleveren, kan ik het van het weekend onder het genot van een wijntje doorlezen ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op dinsdag 29 mei 2012 om 23:49

@xistnc:
Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe lang doe je er over om zo'n verhaal te brouwen?:)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op woensdag 30 mei 2012 om 00:38

volgens mij heeft hij dat op de fiets al gedaan :-)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op woensdag 30 mei 2012 om 06:54

Mooi stuk Xistnc.

baby blauw staal

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op woensdag 30 mei 2012 om 10:51

Zalig stukje xistnc! En vooral leuk hoe jullie de streek zien die ik maar al te goed ken. En waar ik me maar al te vaak over die pukkels moet sleuren. Wat ben ik blij dat jullie er ook soms moeite mee hebben. ;)

Welke route hebben jullie precies genomen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op woensdag 30 mei 2012 om 13:03

blauw, daarna deel oranje

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 30 mei 2012 om 14:44

De foto's van de trainingskoers op Papendal, gisterenavond. Soms staan vooral de bomen er erg scherp op!

klik

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op woensdag 30 mei 2012 om 15:32

@bijls De ronde van Vlaanderen route veronderstel ik. Mooie routes zijn dat.

Trouwens xistnc de Eddy Merckx route is ook heel leuk voor te doen ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op woensdag 30 mei 2012 om 17:46

Peter lijkt de hele tijd niets te doen.... Met wat meer inzet wint ie alles :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op woensdag 30 mei 2012 om 17:59

Peter doet alsof ie daar gemakkelijk zit, heb ik ook nog een paar filmpjes van ;). Terwijl hij 15 seconde daarvoor toch wat meer ademhaalt. :p

Mooi stukje xistnc! Wat was zwaarder Superklassieker of de 'Hel'?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 30 mei 2012 om 18:04

@Bijls en Gilly ik ben vorig jaar geopereerd aan mijn neus, aangezien mijn gebroken was sinds mijn 6de jaar. De tijd voor de operatie ademende ik vrijwel altijd door mijn mond, maar na de operatie heb ik moeten leren om door mijn neus te ademen. Door de operatie is mijn neus perfect in elkaar gezet zodat ik nu vrij veel zuurstof kan innemen door mijn neus. Ik kan tot een vrij hoge hartslag (ongeveer omslagpunt) gewoon nog goed door mijn neus ademen, dus waarom niet dan? Ik zelf ben er nu heel erg aan gewend zoveel mogelijk door mijn neus te ademen en dat lukt goed, misschien dat ik een beetje teveel erdoor adem maar dat kan geen kwaad lijkt me? En wees maar niet bang hoor heb genoeg afgezien gisteren.

@Gilly op zo'n filmpje moet ik er natuurlijk wel beetje goed opstaan

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op woensdag 30 mei 2012 om 18:35

Grappige foto's. Qua deelnemersveld (kwaliteit en kwantiteit) lijkt het heel erg op trainingskoersje op Sloten!
Zit daar eigenlijk nog hoogteverschil in?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op woensdag 30 mei 2012 om 19:12

Peter, je hoeft je toch niet te verantwoorden voor het feit dat je goed op de foto staat ;).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op donderdag 31 mei 2012 om 22:43

@Herman,

zeker

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op donderdag 31 mei 2012 om 22:51

Waar is #155?

Btw, iemand zin om mee te gaan naar La Chouffe Classic zaterdag in de Ardennen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op donderdag 31 mei 2012 om 23:33

Vanavond trainingskoersje niet uitgereden vanwege een val.... Rechterkant beetje weggeschaafd. Ik fietste nog wel op kop van het peloton omdat ik de leading out aan het doen was voor de sprinter in ons team. Een idioot naast me zwalkt net langs me door en zwalkt weer terug... Zo kwam zijn stuur onder mijn shifter. Toen was het snel gebeurd en gingen nog 3 man over mij heen....

Zonde van de rechter Eyserbos.nl sok, mijn rechter SRAM shifter en mijn rechterschoen....

Hoort erbij jongens. No guts, no glory!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op donderdag 31 mei 2012 om 23:39

Tja, helaas hoort het erbij, maar je wilt het toch liever niet meemaken!
Herstel ze!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 31 mei 2012 om 23:54

Schade valt gelukkig nog mee dan, verder fysiek ook in orde?

@Jan
Dat zou ik toch ook weleens willen proberen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 1 juni 2012 om 00:23

Hoe hield/houdt je fiets het Gilly? Zit er voor volgend jaar ook aan te denken... Prijs-kwaliteit verreweg beste optie... Ik ga wel voor Carbon uiteraard.:)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 1 juni 2012 om 00:37

Canyon schijnt ook goed te zijn qua prijs/kwaliteit.
Heb de laatste tijd al van een aantal coureurs verschillende frames gezien/getest en zijn echt lichte, mooie en strakke fietsjes!
Als ik deze Giant naar de klote heb geholpen (duurt hopelijk nog minstens 2 jaar) ga ik eens even goed naar dat merk kijken.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op vrijdag 1 juni 2012 om 09:39

Ha, ik ben de laatste tijd toevallig ook al de hele tijd naar Canyon aan het loeren. Denk dat ik het maar uitstel naar de winter en dan een mooie aanbieding ga proberen mee te pakken. De Canyon 9.0 SL is wel een fijne fiets.

1 2 ... 394 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.