[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 395 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op vrijdag 1 juni 2012 om 10:46

Doen er morgen nog meer Wielerflitsers mee aan Limburgs Mooiste? Ik ga 250 km lekker afzien. Afgelopen oktober moest ik nog klimmen met mijn triple blaadje van 30 tanden, maar twee weken geleden kon ik alles op de 39 doen. Beetje training doet wonderen. Nu nog gewicht naar beneden, want 77 kg (1.81m) is nog wat zwaar voor de Alpen. Maar daar ga ik pas eind augustus heen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op vrijdag 1 juni 2012 om 10:53

Wat schaafwonden, das alles. En nu een beetje stijf, maar straks ga ik proberen even een halfuurtje los te fietsen.

@mapsv, die jongen waarmee ik onderuit ging(Dick Jansen) had een carbon frame. Die kwam niet spetterend uit de test na de val. Daar verteld Jan je graag meer over.

Wat heb ik toch met mensen die Jansen met de achternaam heten? Ik fiets nooit meer naast/achter mensen die Jansen heten, die zijn voor mij levensgevaarlijk op de weg.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 1 juni 2012 om 10:56

Ik rij morgen Limburg mooiste met een vriend, 200 kilometer zwaar.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Jan op vrijdag 1 juni 2012 om 11:17

Mapsf,
Hopelijk voor die vriend is je ketting en versnellings apparaat nagekeken....

@Gilly,

Laatst werd er nog een J Jansen getest samen in het commerciele en niet onafhankelijke blad "Fiets". Wat denk je? Die Jansen won.... Achteraf werd duidelijk dat Jansen had betaald.
Wordt vervolgd.
Staal rules.[/url]

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 1 juni 2012 om 11:22

Nope... Fietsenmaker kon het pas woensdag af hebben. En hij wou er ook een uur a 40 euro voor rekenen. Dat wordt me een beetje te gortig om eerlijk te zijn.

Maar volgens de materiaal dokter van wielerflits, kan ik het wel wagen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 1 juni 2012 om 11:32

@mapsv
Als je solo zou rijden, zou je het gerust kunnen wagen. Maar je gaat in gezelschap en dat verandert de situatie.

En bovendien, hoe kom jij in de Vogezen als hij het pas woensdag af kan hebben?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 1 juni 2012 om 11:38

Ik heb al met spartacus contact gehad, en hij legt het er in de vogezen op. Tevens is er een materiaal service morgen, dus mocht het mis gaan zijn we niet verloren. Ook heb ik mijn gezelschap deze situatie voorgelegd. Rij jij ook nog?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 1 juni 2012 om 11:41

Ah, je hebt de nieuwe spullen dus al wel in huis. Mooi!

Nee, dat zit er niet in. Heb de afgelopen dagen wat last gehad van mijn hamstrings, dus leek het me verstandiger om dit weekend wat dichter bij huis te blijven. Morgen twee uurtjes en zondag, als het weer het toe laat, een uur of zes.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 1 juni 2012 om 11:45

Ja heb een nieuwe cassette (berg verzet :p) en ketting van 105 shimano 10 speed.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 1 juni 2012 om 14:47

Ik vertrek morgenvroeg richting Frankrijk voor Alpe d'HuZes. Welke cols zijn mooi om te doen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 1 juni 2012 om 14:50

@nietram
Ik zou Alpe d'Huez proberen ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 1 juni 2012 om 14:58

@xistnc
Die zie ik op de woensdag al vaak genoeg :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op vrijdag 1 juni 2012 om 14:59

Huh moet je niet meer naar school gaan nietram? :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 1 juni 2012 om 15:01

@kartje
Ik ga met een team van school :p [s]Ik heb een weekje vrij gekregen:D[/s]

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op vrijdag 1 juni 2012 om 15:06

Ik wou ook dat ik in die school zat dan had ik volgende week geen examens meer. :p
Wow dit is echt wel zotjes hoor naar Alpe D'huez gaan met school.
Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 1 juni 2012 om 15:12

@kartje
Dat zal ik zeker doen! :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 1 juni 2012 om 15:39

Hoe vaak wil je woensdag?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Moreno op vrijdag 1 juni 2012 om 15:40

@ xistnc

lijkt de kleding van deze damesploeg niet erg op die van eyserbos.nl?
http://www.fiets.nl/2012/06/01/video-meer-dan-zestig-teams-aan-start-rabo-ploegentijdrit/

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op vrijdag 1 juni 2012 om 15:45

@Moreno
Ja, nagenoeg identiek. Hooguit iets andere afwerking. Herman had laatst ook al zo'n dame gespot.

Misschien maar een fusie overwegen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door StonedCamel op vrijdag 1 juni 2012 om 16:08

Heeft er iemand ervaring met kleding van Sugoi/Nalini? Hoe zit dat in vergelijking tot Santini/Castelli? Qua maat en qua zeem dan met name

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door nietram op vrijdag 1 juni 2012 om 16:16

@mapsv
Woensdag is de verkorte versie, dus 6x lukt sowieso niet :( Ik hoop en denk 4x te kunnen doen.;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Moreno op vrijdag 1 juni 2012 om 16:35

@xistnc

zeker doen!;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 1 juni 2012 om 16:49

Over 16 dagen kun je mij oprapen! Er staan daarin namelijk 10 koersdagen op het programma: 2x clubcompetitie-klassieker, de vijfdaagse Tour de Lasalle en de driedaagse Ronde Gaumaise. Daarna twee dagen rust om Skits clubkampioen te worden.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 1 juni 2012 om 16:51

@SC
Ik heb een shirt lange mouwen van Nalini (die zwarte met regenboog), die zit op zich prima. Kwaliteit is wel wat minder dan Santini/Castelli, maar voldoende. Heb ook nog setje arm- en beenwarmers. Volgens mij alles volgens mijn normale maten. Dus S voor boven mijn middel, en M voor kledingstukken eronder.
Helaas kan ik je niks vertellen over hun broeken.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op zaterdag 2 juni 2012 om 13:04

Vanochtend een rit gemaakt met de bedoeling om naar Duitsland te gaan. Eenmaal in Duitsland aangekomen bleek de bewegwijzering minimaal waardoor ik een tijdje een Duitsland heb rondgespookt. Gelukkig nog wel een weg terug naar Nederland gevonden en uiteindelijk z'n 115km aan 28,5 km/h.

En nu ben ik moe. xD

1 2 ... 395 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.