Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 3 juni 2012 om 19:40
@RubenAV
Mooi werk man! En groot gelijk dat je vandaag geen risico's hebt genomen met het oog op L3B (en mijn wielen natuurlijk;))
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op zondag 3 juni 2012 om 19:42
@Bijls
Goed man, voelen de benen beter dan vorige week?
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zondag 3 juni 2012 om 20:19
@mapsv... Ging iets beter.... Ik heb gemerkt dat ik iets beter ben in de iets langere geleidelijke beklimmingen... Niet die in
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op zondag 3 juni 2012 om 20:21
@xistnc rijd hij met iemand anders nummer?
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 3 juni 2012 om 20:25
@Bijls
Ja, de Kluis ging geweldig vorige week ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Bijls op zondag 3 juni 2012 om 20:52
is dat een geleidelijke langere klim dan?
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 3 juni 2012 om 20:53
Gisteren was die valpartij. Was twee plekken achter me en klonk helemaal niet hard. Gewoon een schuivertje dacht ik. Wel sneu voor die jongen, hopelijk houdt hij er niets ernstigs aan over.
Vandaag Ronostrand en dus uitgereden, maar de koers was ook niet heel zwaar. Mijn benen wel, dus af en toe had ik het wel lastig, maar over het algemeen was het gewoon mee rollen.
Toch is dit goed voor het zelfvertrouwen! Komende twee weken nog twee meerdaagsen met amateurs en dan stap ik over naar de beloften.
@Ruben
Goed man! Hoe deed Amsterdam het? Ik heb nog niks gehoord.
Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op zondag 3 juni 2012 om 20:57
Team Amsterdam was beter dan Wageningen. Ik geloof rond de 4e plek ofzo. Wegwedstrijd ging niet zo goed, Oisin (?) was gevallen, Joost had materiaalpech en Cees-Jan en die laatste jongen hebben in het peloton uitgereden.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 3 juni 2012 om 21:43
@Hermantk, tof!
Wanneer komt je rustweek? Je bent al erg lang bezig in je eerste seizoen.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 3 juni 2012 om 21:44
Haha geniaal. Oisin(knap dat je zn naam kan schrijven) valt wel vaker, omdat hij al slingerend door het peloton fietst en Joost rijdt ongeveer 50% van de keren dat hij op een fiets zit lek.
Wel mooi dat Cees-Jan uitrijdt, die gaat mee naar Tour de Lasalle. Laatste jongen was Christiaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 3 juni 2012 om 21:44
@Spartacus, waarom heeft Lars:
1. Edco wielen
2. Een Oakley
Die Rudy project brillen zijn volgens mij waardeloos, LtD had ook al een Oakley gekocht.
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 3 juni 2012 om 21:46
@Gilly
Heb al 2x een rustweek gehad. Maar na het CK van Skits (20 juni, na 2 meerdaagses) neem ik weer een weekje. Wel vorm behouden tot Zweden, begin juli. Daarna opbouwen naar het najaar met E/B. :D
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 3 juni 2012 om 22:45
Die Edco wielen was iets bijzonders mee, hij had het over keramisch. Lekkere wielen voor achter de scooter zei hij.
Om te trainen hebben ze op de thuisfiets vaak gewoon RS80, geen C35 of C50 tot hun beschikking. Die zijn voor de koers.
En de Oakley, dat weet ik niet. Ik kan me wel herinneren dat Lars niet gecharmeerd was van de Rudy en hem al eens geirriteerd weggooide en iets van kutbril twitterde tijdens Qatar vorig jaar ofzo ;)
Oh ja, voor de criticasters: hij had ook een zadeltasje ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 4 juni 2012 om 09:53
sites posten vanaf je mobiel is niet handig...
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 4 juni 2012 om 18:52
Aangezien ik donderdag mijn o zo mooie WC midden-limburg tenue kapot heb gemaakt, koers ik morgen in Eyserbos.nl tenue. Kijken hoe dat gaat, mijn dijbeen ligt nog open....
Positieve kant: bergop ben ik nu wel sneller, halve kilo huid plakt ergens op het asfalt omgeving Baarlo.....
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op maandag 4 juni 2012 om 20:04
Herman, ik heb onze fiets voor Abbenbroek al geregeld. Uiteraard met SRAM.
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op maandag 4 juni 2012 om 20:43
Probeer maar eens Voorne-Putten op te komen met Karton.
Past in elke Kliko.
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op maandag 4 juni 2012 om 20:44
Btw, er durft niemand van WF te komen.
Zal Merendeel wel van Wielergeldland komen. Die zijn nog ontwetend...
Oorspronkelijk geplaatst door Jan op maandag 4 juni 2012 om 20:46
En zadeltasjes graag voor ons starten in Abbenbroek...
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 4 juni 2012 om 20:50
@Jan
Als jij in de Vogezen weer aan mijn ventieldopjes komt, of aan mijn zadeltasje, dan pas jij ook in een kliko. Zelfs als daar als carbon in zit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.