[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 421 ... 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Kwak op maandag 10 september 2012 om 21:13

Strava heeft een error. Ik kan de site niet bezoeken. Probeer over een uur of anders morgen nog eens te syncen. Dan zal het vast wel lukken.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op dinsdag 11 september 2012 om 12:16

Nou opnieuw ge

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op woensdag 12 september 2012 om 20:26

Volgende week is de Dam tot Dam fietsclassic en de volgende mensen fietsen mee:

Okidoki
RubenV: niet
Grand Nagus: start
Koffiepotje: Bulcke
Bulcke

Onder voorbehoud:
Hermantk: niet
Spartacus: niet
Mapsv: niet

Voor de niet Amsterdammers: Hoe zijn jullie van plan te komen? Als je van plan bent met de auto te komen, dan ben je welkom om eerst bij mij langs te komen. Ik woon op nog geen 3 kilometer van de start en bij mij voor de deur is het op zondag gratis parkeren.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Peter94 op woensdag 12 september 2012 om 20:30

Voor mij gaat het niet lukken dan is namelijk ook het WK Wielrennen en ga daar kijken.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op woensdag 12 september 2012 om 20:45

Bulcke sorry het is psv-feyenoord die dag, ik zal er dus niet bij zijn.

Vandaag voor het eerst in anderhalve maand getraind op de racefiets. Alles in d1 gereden, gemiddelde hartslag: 148.

Hier alle andere gegevens: http://app.strava.com/rides/21738015

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op donderdag 13 september 2012 om 00:12

@Bulcke: ik kom niet, ik ga ook naar het WK wielrennen toe.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op donderdag 13 september 2012 om 07:32

@Bulcke: ik kom vanuit Zaandam met de fiets naar de start.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op donderdag 13 september 2012 om 13:49

Hey Bulcke,
Ik ben volgend weekend niet in de stad, dus voor mij gaat het helaas ook niet door.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op donderdag 13 september 2012 om 15:14

Tot zover de betekenis van 'zet mij er maar onder voorbehoud op' ;)

Maar nog even wat anders. Het wordt weer steeds later licht en eerder donker. Van de week kwam ik al een keer in het donker thuis op mijn racefiets. Nu ben ik van plan om voorlopig nog zo regelmatig met de fiets naar mijn werk te gaan, maar dan kom ik ook op stukken waar zo goed als geen verlichting is. Ik ben een beetje op internet aan het zoeken geweest en kwam (naast een aantal lampen die meer kosten dan mijn fiets) de Philips LED bike light tegen. En die is een stuk beter te betalen is. Heeft iemand ervaring met dit soort verlichting?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door RubenAV op donderdag 13 september 2012 om 16:38

Hee Bulcke, ten tijde van opgeven was ik me er nog niet van bewust dat ik zou gaan verhuizen naar Groningen, waar ik nu dus zit. Helaas is het daarom veel te onpraktisch om naar het westen te komen met mijn fiets erbij.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op donderdag 13 september 2012 om 18:33

Bulcke:
Jammer, maar ben de geheele week in limburg, wil niets van het WK missen.
Wens je veel succes. :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op vrijdag 14 september 2012 om 09:03

@Bulcke:

ik steek idd het kanaal over met de Hempont. Dus je voorstel is akkoord. Ik wil wel zo vroeg mogelijk starten (dus rond 8:00) ivm WK. En waar spreken we dan af?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op vrijdag 14 september 2012 om 13:53

Ik ben het met je eens, vroeg vertrekken is wel zo lekker. Maar zullen we net een kwartiertje later vertrekken? Dan kunnen we ook nog wat mensen inhalen ;-)

Kom maar naar de Jasper Leijnsenstraat. Je herkent het huis aan de fietsen voor de deur :D. Als we om kwart voor acht bij mij vertrekken, dan zijn we om acht uur bij de inschrijftafel.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op vrijdag 14 september 2012 om 14:07

akkoord, tot dan.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op vrijdag 14 september 2012 om 14:11

Wellicht lichtjes off:

Kan je segmenten die strava om een of andere reden niet bij je meepakt alsnog mee laten tellen?

Gelukt: dikke KOM!

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door jerteg op vrijdag 14 september 2012 om 16:06

@simplex, sorry?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op dinsdag 18 september 2012 om 09:43

@Bulcke, ik lees net op de site van de DtD dat de inschrijvingslimiet is bereikt. Heb jij (en de rest) je al ingeschreven via de site? Ik wel namelijk.

Of rijden jullie hem zwart mee?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op dinsdag 18 september 2012 om 10:10

van okidoki weet ik het niet. Hij lijkt er even tussenuit te zijn, want hij is al een paar dagen niet meer gesignaleerd op de Wielerflits. Kofiepotje en ik hebben ons ingeschreven. net als een kennis van me die ook meerijdt.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op dinsdag 18 september 2012 om 10:21

tot zondag dan

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op maandag 24 september 2012 om 11:37

Gisteren een erg aangenaam rondje door Noord Holland gereden. Samen met Grand Nagus, koffiepotje en Chris zijn we tegen achter naar de start van de Dam tot Dam classic gereden, waar tussen acht en negen uur gestart kon worden.

Of het er aan lag dat ?s middags de grote mannen op de fiets zouden stappen om de wereldtitel met elkaar te bevechten weet ik niet, maar toen wij om vier over acht de Dam op kwamen rijden stonden er al erg vele man in de startblokken. Er waren in ieder geval genoeg mensen voor ons om in te halen.

Na een stuk door op wandeltempo door het centrum van Amsterdam te hebben gereden zijn we met z?n allen de IJtunnel ingedoken, wat toch wel een aparte ervaring is. Zonder ooit echt aangezet te hebben bleek ik dik boven de 50 per uur naar beneden te gaan. Dat zou ik toch nog wel eens willen doen met wat minder mensen voor me.

Het echte werk moest toen natuurlijk nog beginnen. Na het noodzakelijke draaien en rijden over te smalle fietspaden om de stad uit te komen, hadden we al snel een lekker tempo te pakken. Terwijl ik me heel wat voelde met 35 per uur op kop van onze groep, werden we ingehaald door een paarse brigade van een man of 12. Dat konden we natuurlijk niet op ons laten zitten, dus reden we even laten met een snelheid van rond de 40 per uur richting Alkmaar, waar onze kaart voorzien werd van de eerste stempel.

Na de stempel en de nodige versnaperingen in ontvangst te hebben genomen reden we weer verder richting Schoorldam. Eigenlijk voltrok een groot deel van de dag zich volgens een zelfde scenario: Chris, de oudste van het stel, ging er op een gegeven moment als een jonge hond vandoor, waarna koffiepotje, Grand Nagus

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op maandag 24 september 2012 om 20:22

Goed verslag Bulcke! Moet een leuke dag geweest zijn.

Verder is de september/herfst depressie op dit forum wel goed te merken. Niemand die nog traint? Ik heb ook al lang niet meer echt goed getraind, wel wat kippenstukjes gedaan en zaterdag/zondag nog 24 uur vlammen bij een 24 uur mtb marathon (gelukkig als estafette).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 24 september 2012 om 20:42

@Mapsv inderdaad met dit druilerige weer zie ik het niet meer zitten om nog vele km'ers te malen.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door stoemper op maandag 24 september 2012 om 21:34

Ik train nog

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op maandag 24 september 2012 om 21:40

Zodra mijn knie

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 24 september 2012 om 21:49

Ik rij wel nog kleine ritjes als het weer het toelaat.

1 2 ... 421 ... 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.