Oorspronkelijk geplaatst door kartje op woensdag 5 september 2012 om 14:30
Knappe prestatie van je broertje hoor dan. :p Er zijn vele wielertoeristen die dit nooit zullen halen als ze iedere 5 km stoppen aan een caf
Oorspronkelijk geplaatst door noyelje op woensdag 5 september 2012 om 21:40
Even opgezocht en wielerwedstrijden voor 11-jarigen zijn 15km lang. Denk dat je hem daar eens moet laten meedoen dan.
Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op woensdag 5 september 2012 om 21:44
Goed idee! Kun je een eenmalige licentie voor kopen toch?
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op woensdag 5 september 2012 om 21:50
@rik321 zeg maar dank u WF'ers want dankzij ons zal hij een prijsbeest worden. :p
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op woensdag 5 september 2012 om 21:54
Toen ik vandaag onderweg was vanuit Almere naar huis werd ik ingehaald door iemand in een Lotto Belisol outfit. Ik kon het natuurlijk niet laten om in zijn wiel te gaan zitten. Op de Hollandse brug nog heel even overgenomen, met de nadruk op heel even. Al snel zat ik weer in het wiel mijn best te doen om hem bij te houden.
Terwijl ik me flink moest inspannen, leek hij wel erg gemakkelijk te fietsen. En zijn gezicht kwam me ook ergens bekend voor. Na wat foto's te hebben bekeken wist ik wie het was. Brian Bulgac. Toch leuk om hem even als gangmaker gehad te hebben ;-)
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op donderdag 6 september 2012 om 11:36
Zondag ga ik de Via Romana toertocht fietsen vanuit Nijmegen. Mensen hier die ervaring hebben met die tocht, en nog tips hebben? Of iemand die de tocht ook gaat fietsen?
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op donderdag 6 september 2012 om 20:17
Als ik over een hobbelend stuk weg fiets, dan slaat mijn ketting geregeld over. Geen idee wat ik er zelf aan kan doen, dus ik hoopte mijn fiets nog naar Lohman (mijn fietsenmaker) te kunnen brengen voor de 23e.
Helaas, net te laat met het maken van een afspraak. Ze hebben pas de 25e tijd. Er zitten zat andere fietsenmakers in de buurt, maar daar heb ik niet altijd een goede ervaring mee. Heeft iemand nog een goede tip voor een fietsenmaker in Amsterdam (west)?
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op donderdag 6 september 2012 om 21:00
Bulcke:
Wel een goede fietsenmaker genaamd Gerbikes in betondorp A,dam oost. succes.:)
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op donderdag 6 september 2012 om 21:37
@jerteg vanwege zijn leeftijd denk ik ;) Meer zeg ik niet. :p
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op donderdag 6 september 2012 om 23:32
@kartje: ik ook niet :p
edit: Jerteg knap dat je mijn nickname met de kleine letter schrijft. Volgende keer de y nog graag in een i veranderen; dat voelt vertrouwder ;)
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op vrijdag 7 september 2012 om 00:24
@Bulcke
Tja, enige speciaalzaak in west die ik verder nog ken is Presto. Maar zelf geen ervaring mee qua fietsreparatie. Weet wel dat er coureurs op de werkplaats werken.
Je zou ook Reus kunnen proberen in Zwanenburg, daar heb ik goeie ervaringen mee en is voor mij maar 10 minuten. Moet jij alleen wel stukkie verder voor fietsen.
Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op vrijdag 7 september 2012 om 07:14
Thanx Vigiroso en Hermantk. Ik zal vandaag eens kijken of ik bij
Oorspronkelijk geplaatst door Leon op vrijdag 7 september 2012 om 12:00
@Bulcke, probeer eens om dat schroefje voor de spanning van de achterderailleur aan te draaien. Dat schroefje dat tegen het deraleurpatje drukt.
Oorspronkelijk geplaatst door brunob op zaterdag 8 september 2012 om 07:47
@ hermantk : het is niet omdat er coureurs in de werkplaats werken, dat ze er daadwerkelijk iets van kennen.
het gros van hen kan zich nog net redden als ze lek rijden onderweg...
Oorspronkelijk geplaatst door Mapsv op zondag 9 september 2012 om 12:33
Ingeschreven voor estafette 24 uurs mountainbike race, op m'n trainingsgebied de gulbergen! Gelukkig doen we het met een team, en niet alleen zoals sommige gasten. http://www.youtube.com/watch?v=cTCW1V27sKo&feature=player_embedded
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 9 september 2012 om 17:36
Vandaag laatste training van het jaar gedaan, heerlijk in het zonnetje. Samen met 2 trainingsmakkers nog 100 km afgeraffelt.
Tis mooi geweest!
101 km || 32,3 km/h || hfavg 158
Oorspronkelijk geplaatst door JosM op zondag 9 september 2012 om 18:04
@Gilly,
Vermoeid of gewoon toe aan de winterslaap?
Oorspronkelijk geplaatst door Gilly op zondag 9 september 2012 om 18:37
Zal ik het zo zeggen: ik het ff niet meer opbrengen om mezelf op de fiets te krijgen ;). Begin november voorbereiding seizoen 2013!
Oorspronkelijk geplaatst door Hermantk op zondag 9 september 2012 om 21:17
@Gilly
Haha, grappig dat jij altijd van die 'harde' planningen aanhoudt. Denk je nou echt dat je nu twee maanden van de fiets af kan blijven? ;)
Ik heb zelf ook wel last van septemberitis. Al heb ik afgelopen donderdag nog lekker trainingskoersje gereden (2de achter Roy Pieters), vrijdag naar Texel geragd en gisteren met niemand minder dan Stoemper getraind!
Komende maand beetje rondpeddelen als ik zin heb. Na het NSK absolute rust voor de geest en daarna begin ik ook weer aan 2013.
Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op maandag 10 september 2012 om 13:30
Even iets anders, waar is xistnc?
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op maandag 10 september 2012 om 13:34
Die heeft de ronde van Spanje gereden.
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 10 september 2012 om 13:42
@scotty lees een paar pagina's terug daar zie je dat hij wel alles nog leest maar niet meer reageert. Dit heeft te maken met een dispuutje met de bazen. En ja je kunt hem blijven volgen op zijn site.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.