Oorspronkelijk geplaatst door kartje op vrijdag 6 september 2013 om 14:08
@simplex ok, heb gekeken naar de data 28/09 is een goede data voor mij :) Op de zondag heb ik de jeugdbeweging waar ik kinderen moet entertainen.
Maar kartjeclassic zal zeker doorgaan hoor! Zijn er anderen die nog ge
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op vrijdag 6 september 2013 om 14:48
@Noyelje tjah die kamikaze's zijn nu wel afgeremd met die stomme ribbeltjes om de zoveel km.
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op zondag 8 september 2013 om 00:09
Wat vonden jullie van de docu?
Oorspronkelijk geplaatst door simplex op zondag 8 september 2013 om 00:19
Of we maken een apart topic aan voor deze docu of we gaan verder op tv tips.
Gezien het grote aantal Belkin fans alhier wellicht de moeite waard om nu eens te discussi
Oorspronkelijk geplaatst door janwillem92 op zondag 8 september 2013 om 00:40
Hooh sorry. Had de discussie in dat topic niet gezien.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 8 september 2013 om 09:40
Kunnen jullie even wat meer vertellen over wat de 'kartje classic' precies inhoudt? Afstand, parcours etc?
Oorspronkelijk geplaatst door lnnrt op zondag 8 september 2013 om 12:18
Ik ben ook wel benieuwd, vooral ook naar de startplaats en starttijd, het is niet echt om de hoek natuurlijk voor ons Ollanders
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op zondag 8 september 2013 om 18:56
Dus op zaterdag 28 september zijn jullie allemaal welkom aan het ronde van vlaanderenmuseum in Oudenaarde. Ik zou graag willen starten rond 9u30 voor een rit van +/- 80
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zondag 8 september 2013 om 19:28
@kartje
Ik denk erover na. De vorige keer dat jij in Nederland van de partij was ('het is een eindje, maar het zal zeker de moeite lonen') was het immers ook erg gezellig!
Wat van die kuitenbijters lust ik wel bij goed weer, maar de echte kasseienstroken kunnen me gestolen worden, qua geen zin in revalideren achteraf. En als we toch maar 80-100km doen, is 10u00 starten misschien een optie?
Oorspronkelijk geplaatst door Onie op zondag 8 september 2013 om 19:34
Reistijd voor mij is helaas 3 uur +, iets teveel van het goede.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zondag 8 september 2013 om 19:49
Ik heb er wel oren naar, maar wat xistnc zegt: 10 uur starten lijkt me vroeg zat voor de grote-afstand-reizigers als er maar 80-100 km gedaan wordt.
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op zondag 8 september 2013 om 20:58
@sparcacus en xistnc Inderdaad 10u starten is ook een optie voor mij;
Kasseistroken ben ik zelf geen voorstander van, dus die zullen er niet te veel tussen zitten. :p
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op maandag 9 september 2013 om 11:17
@simplex
Met jouw wensenlijst blijft er weinig voor kartje over om nog een eigen invulling aan zijn eigen classic te geven.
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 9 september 2013 om 12:14
@Spartacus
+1, wetende dat de kortste weg (enkele reis!) tussen het Centrum van de Ronde en de Muur van Geraardsbergen al 25-30km is...
Klimmetjes als Koppenberg en Patersberg vind ik overigens dan weer wel geinig. Gelukkig zijn die zodanig gesitueerd dat ze optioneel beklommen kunnen worden, afhankelijk van goesting en weersomstandigheden, zonder dat ze de gezamenlijkheid in het honderd sturen.
Oorspronkelijk geplaatst door vigiroso op maandag 9 september 2013 om 12:48
Ben ook wel in om met jullie deze tocht te rijden.
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 9 september 2013 om 17:46
Ok ik zal proberen rekening te houden met jullie wensen en zo een toertocht uit te stippelen . De koppenberg zal er normaal niet inzitten, want dan moet je een eindje rijden tot je andere leuke bergjes voor de wielen krijgt.
Ofwel kunnen we ook aan de kluisberg starten, dan hebben we veel bergjes op een korte afstand en een heel mooi landschap dat je misschien nog niet zo goed kent.
Mochten jullie het niet meer zien zitten om naar Nederland terug te keren, mogen jullie altijd overnachten bij mij thuis (weliswaar in Wevelgem)
Leuk dat er toch heel wat mensen interesse hebben in een tocht.
Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op maandag 9 september 2013 om 20:45
@kartje
Haal niet alles eruit wat simplex wil, want dan blijft er naar mijn idee niets over van wat Vlaanderen nu juist typeert voor de wielrenner. Dan kunnen we net zo goed rond Breda gaan fietsen. Graag dus wel wat mooie en ook steile hellingen erin!
Je opmerking over de Koppenberg snap ik niet, die zit juist het dichtst bij het Centrum RvV en ook redelijk dichtbij de Paterberg en de Ouwe Kwaremont.
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 9 september 2013 om 21:45
Inderdaad het ligt er dicht bij maar de weg tussen de verschillende hellingen is niet zo goed onderhouden, de kans voor lekke banden is zeer groot.
Maar er zullen automatisch een paar zeer leuke hellingen inzitten. Ik zal ook nog op verkenning gaan om een paar niet zo'n bekende bergjes er in te steken. Want aan een plat landschap heb je niets (maar daar kun je toch nooit vlak rijden :p )
Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op maandag 9 september 2013 om 22:06
@kartje
Stel: jij gaat precies
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 9 september 2013 om 22:23
Dat is ook weer waar :p Maar het is ook quasi onmogelijk om alle bekende hellingen op te nemen. En kiezen is altijd verliezen, maar kijk om iedereen wat gunstig te stellen zal ik morgen of overmorgen een route opstellen en kan er dan nog atlijd dingen aan veranderen.
Oorspronkelijk geplaatst door Retro Lex op maandag 9 september 2013 om 23:11
Ik vind dit een tof plan. Ik zou graag meedoen.
Hoe hard rijden jullie ?
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op maandag 9 september 2013 om 23:18
Goh ik ben van plan om een 26
Oorspronkelijk geplaatst door Retro Lex op maandag 9 september 2013 om 23:21
Ik moet mijn fietsmaatje overhalen. Die heeft een auto ik niet. Tempo is Prima voor mij
Oorspronkelijk geplaatst door kartje op dinsdag 10 september 2013 om 00:07
Ok voorlopige deelnemers/ ge
Oorspronkelijk geplaatst door rik321 op dinsdag 10 september 2013 om 19:22
@StonedCamel
Kwam vandaag zwiggelbig tegen op Marktplaats, hij verkocht al zijn fietsspullen.
Ff gevraagd naar de reden: Gevallen, tanden eruit en voor 4000 euro aan implantaten. Toen maar besloten te stoppen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.