[uit de oude doos] Training, toertochten en wedstrijden

1 2 ... 502 503 504 505
xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Scotty op donderdag 12 juni 2014 om 08:40

Zijn er nog meer mensen die dit weekend naar de Vogezen afreizen om Les Trois Ballons te fietsen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Microotje op dinsdag 8 juli 2014 om 21:37

Ik zou graag in Limburg willen gaan fietsen, maar ben in mijn eentje en jong, dus geen ervaring. Dus mijn vraag, iemand tips over accommodatie, routes, etc.?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 8 juli 2014 om 21:52

@Microotje
Als je het voor de eerste keer doet, is het verstandig om gewoon een keertje met je fiets de trein te pakken en een dagje op en neer te gaan. Als je uitstapt op station Maastricht, zou je daar de 'Top Tien Toer' kunnen starten, klik.

Edit: oh, ik zie dat je 20 bent. Dan kun je eventueel een jeugdherberg pakken, Google is your Friend. Of je moet het prima vinden om in je eentje op een camping te gaan staan. Bedenk dan wel dat het zuipseizoen is begonnen...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Microotje op dinsdag 8 juli 2014 om 22:40

Ik zat net te Googlen op hotels, aangezien daar je een kamer hebt die dicht kan. Wel zo leuk met een dure fiets:P. Maar daar hangt natuurlijk gelijk een prijskaartje aan.

Leuke route, maar RD (RechtDoor), LA (LinksAf) snap ik nog wel, maar KR, VRW, RI, DWV, FP, RAH, OVW?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op dinsdag 8 juli 2014 om 22:47

Gokje
Kruising, Voorrangsweg, Richting, Doorgaande Weg Volgen, Fietspad, Rechts Aan Houden, Overweg (of Onverharde Weg).

En VKL = Ver Keers Lichten.

Edit: de uitleg staat hier[/url].

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Microotje op dinsdag 8 juli 2014 om 22:58

'Beetje dom' van me. Leuke website! Een keertje met je fiets de trein te pakken en een dagje op en neer te gaan is wellicht wel beter voor de eerste keer. Bedankt.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op zaterdag 23 augustus 2014 om 21:30

Na de kartje classic 1 is het een jaar na datum tijd voor de tweede editie van de kartje classic. Deze zou doorgaan op zaterdag 13, of 27 september en zou terug een route doen in het mooie Vlaamse ommeland.
Hopelijk mag ik weer veel Belgische en Nederlandse wielrenners van verschillende leeftijden ontvangen in het mooie Vlaanderen.

Voor degene die er niet bijwaren vorig jaar, het is een georganiseerde toertocht, op een rustig niveau, dus iedereen kan meerijden. Het zou gaan rond een afstand van zo'n kleine 100 km.

Wie wil er mij vergezellen? :)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op zaterdag 23 augustus 2014 om 21:39

13 september is ook de mooie Boogies Extreme in Limburg/Ardennen...

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zaterdag 23 augustus 2014 om 21:41

@kartje
De volgende Kartje Classic zou toch in NL zijn? ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op zaterdag 23 augustus 2014 om 22:03

@xistnc die komt er ook aan, maar daarvoor zou ik het liefst een weekend voor kunnen vrijmaken (en in september kan het niet), want dat was een afspraak met spartacus. :) Normaal gezien zal het

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zaterdag 23 augustus 2014 om 22:04

@kartje
Da's prima, want dan ben ik ook weer terug van vakantie :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op zaterdag 23 augustus 2014 om 22:13

Ideaal, ik ben erop gebrand jullie nu wel uit de wielen te rijden dit jaar ;) #ouderenwijzer :p

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op zaterdag 23 augustus 2014 om 22:17

We houden het vlak dit jaar :p #ouderenzwaarder

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op zaterdag 23 augustus 2014 om 22:46

300 gram aangekomen?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door kartje op woensdag 10 september 2014 om 23:00

Iemand nog interesse in de kartje classic II? Verwacht je aan leuke nieuwe mensen, mooie fietsomgeving en een gezonde dosis onderlinge strijd (en hopelijk heel mooi weer) :D

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door xistnc op woensdag 10 september 2014 om 23:03

Misschien kun je hier wat meer PR-lawaai maken en concrete info geven?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Spartacus op donderdag 11 september 2014 om 00:48

Ja Kartje, noem man en paard ;)

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door simplex op donderdag 11 september 2014 om 00:54

@kartje
Omdat ik je wel ken, ligt het niet aan de uitnodiging en info.
13 sept. ben ik er echt niet want dan kies ik voor de koers van het jaar koers van onze club. De laatste voorbereiding van de favoriet (ik dus niet ;) ) ligt vrijdag in Schriek-Ekeren dus wel in Belgi

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Grand Nagus op vrijdag 19 september 2014 om 10:03

Gaan er zondag nog WF-ers de DamtotDam fietsclassic rijden?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op maandag 27 oktober 2014 om 19:57

Wat ben ik lang niet op dit deel van het forum geweest zeg. Dat wilde ik mezelf niet aan doen terwijl ik niet zelf op de fiets kon door een tennisarm. De bijna dagelijkse update van strava was een kwelling die ik nog net een kon.

Maar nu ik er weer van af ben wil ik weet lekker gaan fietsen. Jammer dat het precies het verkeerde seizoen is alleen. Dat wordt dus gelijk de focus op volgend seizoen. En zodoende kom ik al snel op Veenendaal Veenendaal en de Amstel gold race. De winter Door lekker opbouwen en in her voorjaar weer lekker knallen.

Al anderen die van plan zijn mee te doen met de klassieke seizoensopening bij de AXA valleirenners en/ of de Limburgse heuvels het weekend daar op?

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op maandag 27 oktober 2014 om 19:58

Edit: dat is lekker terugkomen. Gelijk een dubbelpost

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Greenride op maandag 27 oktober 2014 om 20:06

Veenendaal - Veenendaal sowieso. En fijn dat je weer back in business bent.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op maandag 27 oktober 2014 om 20:11

Zo voelt het ook wel. Al valt het wel tegen Hoe veel je weer moet opbouwen als je een klein jaar niets hebt gedaan. Niet dat ik het anders had verwacht, maar toch.

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Onie op maandag 27 oktober 2014 om 22:30

Op dit moment sportieve doelen aan het bedenken voor 2015. Ik speel met de gedachte om een halve marathon te gaan lopen, dat zal dan de marathon in Enschede worden, die in april gepland staat. Als ik dat idee doorzet dan sla ik misschien V-V over (als het niet te combineren is).

xistnc

Oorspronkelijk geplaatst door Bulcke op dinsdag 28 oktober 2014 om 11:41

hardlopen. Het is maar waar je zin in hebt :-)

Klinkt misschien als een stomme vraag, maar is dat de halve marathon die in Doetinchem start? Dan ia het de week na Veenendaal Veenendaal. Ik heb er geen verstand van, maar dat lijkt me niet ideaal in je voorbereiding passen nee

1 2 ... 502 503 504 505

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.