Cyclingmaster Tour de France

1 2 3 4 5 6
ivo001

Ik heb een nieuwe subleague aangemaakt. Peter Post en Eltimo uitgenodigd. Weet niet welke gebruiker 't laatste bergje is.

timoo

Ik doe mee!

Peter Post Forever

Sorry zag het pas net en ben dus te laat met aanmelden, sorry! Had anders graag meegedaan!

ivo001

Had 3 uitgenodigd, maar maar 1 op tijd erin. Telt dus niet mee maarja, verder toch niets mee te winnen.

Klootje Kriekeljon

Tis wel opposite George deze Tour bij mij.. alsof de Duvel er mee speelt.

Speel je gisteren Cimolai dan scoort ie vandaag.. en zo de hele Tour al met allerlei renners.

pirazzi

Gisteren had ik Degenkolb niet en Matthews wel, vandaag Degenkolb niet in de top tien ...

Klootje Kriekeljon

Zulk gedoe ja maar dan met de mindere namen.

ivo001

Had ook vandaag Cimolai en geen Degenkolb, en vandaag andersom, maarja.
Toch van 125 naar 122 gestegen.

BossaJr

'@Kriekeljon ea heb hetzelfde deze Tour. Massasprint finishvolgorde is ook heel erg een loterij.. Bij een bergrit, speelt dat al veel minder. Helaas kent deze Tour heel erg veel voorspelbare massasprinten en komen telkens de subtopsprunters om beurten naar boven.

Gelukkig is de massasprinten loterij morgen voorbij!

timoo

Hagen er uit gehaald na zijn 10e plek wordt hij 3e haha. slecht gescoord de afgelopen sprintetappes hopelijk gaat in de bergen beter.

Ceramiche Ariostea

De sprintetappes zijn voorlopig voorbij nu komen de etappes om het verschil te maken. Vandaag al een lastige keuze !

timoo

Ik heb mijn hoop gevestigd op de klassementsmannen

Ceramiche Ariostea

Vandaag Froome, Aru, Bardet,Uran, Martin, Caruso, Buchmann, Roglic en Barguill maar wat betreft de laatste 4 helaas geen één vooralsnog in de vlucht van de dag. Aparte kopgroep met heel veel mensen die ik daar zeker niet verwacht had

ivo001

Chris Froome
Fabio Aru
Rigoberto Uran
Daniel Martin
Romain Bardet
Warren Barguil
Nicolas Roche
Thibaut Pinot
Tiesj Benoot

Ik heb vandaag een beetje gesplitst in aanvallers en klassementsrenners.

timoo

Chris Froome
Fabio Aru
Rigoberto Uran
Daniel Martin
Romain Bardet
Mikel Landa Meana
Simon Yates
George Bennett
Emanuel Buchmann

timoo

8 renners bij de eerste 9, 13 in het dagklassement en 87 plekken gestegen in het algemeen klassement een prima dag!. Ik sta nu op plek 49 in ak en plek 2 In the hall of Fame

BossaJr

Netjes Timoo... Nu volhouden in de Tour en Vuelta en je hebt straks een sterretje achter je naam!

Ceramiche Ariostea

Keuze voor vandaag gemaakt op een sprintje van een klein groepje klassementsmannen. Ik verwacht geen etappe voor vluchters gezien de geringe lengte van de etappe

Team:

Froome
Aru
Martin. D
Bardet
Uran
Barguil
Landa
Meintjes
Bennett

Laatst gewijzigd
ivo001

Timoo op #1 in de Hall of Fame :)

Ik nu 5e daar.

Met Barguil en Landa redelijke score vandaag. Alleen jammer dan ik Yates blijf onderschatten.

Ceramiche Ariostea

Kruipen richting top 100 Algemeen maar al dagen op 5 in de subleague. Parijs is nog steeds ver!

Klootje Kriekeljon

Ja Bossa, en ik ben zo dat als ik te ver achter sta ik alleen nog maar op de verrassing speel. Dus bijna nooit meer goed zit. En dat was nu al na 2 etappes.

aardappeljager

Ik doe hetzelfde. Speel volledig voor de etappeoverwinning en niet meer voor AK. Ben al bijna uit de top 1000 gekukeld.

Overigens maakt dat het nog lastiger. Heb een gedeelde 1e plek gehad, maar geen dagzege vanwege de lagere plek in het AK

Ornor

Vandaag voor het eerst een fatsoenlijke daguitslag (93e). Hopelijk vanaf hier een stijgende lijn richting top 300, zodat ik nog punten kan sprokkelen voor de hall of fame..

Klootje Kriekeljon

Valt idd. niet mee aardappeljager.

Pak ze Timoo! Puike prestatie. Hoop dat je het redt. WF domineert de wielerspellen.

timoo

Mooi die eerste plek! Had ik totaal niet verwacht nadat ik een gok had genomen en latour had gekozen inplaats van barguil vandaag. Gaat toch lekker zon eerste jaar serieus bezig zijn met cyclingmaster. Nu goed gaan nadenken over morgen pinchers/aanvaller of
Klassementsmannen of beide

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.