Bossa het maakt niet uit want ik draai niet mee bovenin, maar ik was expres op f5 aan het drukken. Kijk jij voor de gein mijn profielgegevens maar eens na. Neem aan dat jij tijdstip van wissel enz. kunt zien? Ik had nog 42 sec. :-D
Maar je bent je er van bewust dat je zoals de deadlines nu zijn je met een integrale uitzending op TV kunt kijken wie er achter de jury auto zit en nog snel een laatste wissel kunt toepassen?
Ik kon trouwens niemand meer toevoegen, alleen nog renners verwijderen in die laatste minuut. Dus het aanpassen van mijn selectie was nog open, dat zou niet hebben gekund als ik me vergis toch?
'@KlootjeKriekeljon, bewuste keuze inderdaad. Wat iedereen wil is: maximale kans voor iedereen om z'n team te maken, en minimale kans dat iemand z'n team vergeet. Het komt niet zo vaak voor dat een vlucht vanaf km 0.0 ook de winst pakt, dus zelfs al vindt de wedstrijdstart 1 minuut te vroeg plaats, dan nog weet je niet per se meer dan andere spelers die niet meekijken!
T.a.v. deadline: zou je een mailtje naar info @ cyclingmaster.nl willen sturen als het nog een keer gebeurt? Alvast dank!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.