Cyclingmaster Tour de France

1 2 3 4 5 6
Ceramiche Ariostea

Dit gaat denk ik een sprint worden om de zege tussen de punchers en klassementsmannen. Controle van BMC, Sunweb en Uae vermoed ik.

Ceramiche Ariostea

Laatste twijfels nog uit de weg ruimen wel/geen D.Martin, Colbrelli vandaag. D. Martin twijfel ik aan zijn fitheid om echt de topsprint te rijden voor een top 8, Colbrelli heeft me bij Scorito al voldoende punten gekost maar zal bij de tussensprint wel weer paraat zijn

BossaJr

Ik ben nog niet zo zeker of het wel een massasprint wordt.. Stefan Küng en Simon Geschke kunnen samen zeker wel een groepje van 5 a 6 man onder controle houden, maar wat nu als het een goed samenwerkende groep is van 10 man??

Klootje Kriekeljon

Orica, UAE, DD, AG2R, QS.. er zijn er meer die vandaag denken een kans te maken als het samen blijft..

Ceramiche Ariostea

Vandaag voor Matthews, Froome, van Avermaet, Ulissi, Degenkolb, Swift, Bakelants, Bettiol en D. Martin gekozen.

timoo

Matthews degenkolb hagen avermaet Ulissi bettiol bakelants gallopain Gilbert

timoo

In de hall of Fame een klein beetje uitgelopen vandaag. Voor morgen woedt het een lastige keuze!

ivo001

Boasson Hagen helaas vergeten vandaag :(

Voor morgen twijfel ik voor mijn 9e plekje tussen Contador en Pauwels.

Laatst gewijzigd
timoo

Zit het meest in mijn maag met barguil. Dir moet wel meezitten voor de bergpunten, maar 3 dagen achter elkaar voorin zitten lijkt mij teveel van het goed

Ceramiche Ariostea

ik kies voor Barguil waarschijnlijk deze punten kunnen maar mooi meegenomen zijn voor de Izoard en Galibier daarnaast zijn de vorm en moraal ook volop aanwezig

Klootje Kriekeljon

2e keer dat dit gebeurt: met nog tijd te gaan kan ik niemand meer selecteren in mijn ploeg. Dus moet het vandaag met 8 man doen.

pirazzi

Had nog 16 seconden over. 8 goedkope renners + Tiesj Benoot.

timoo

6 van mijn 9 renners in de kopgroep. Hopelijk blijven ze voor uit

pirazzi

Blijkbaar zijn er spelers die voor de start van de Tour al alle etappes invullen anders kan ik niet verklaren waarom Alejandro Valverde 8x gekozen is voor deze etappe volgens de Livescreen.

Ceramiche Ariostea

Ik 7 van de 9 dus graag geen ontploffing onder de klassementsmannen op de grote col van 1e categorie

Ceramiche Ariostea

7 in de top 11. Tevreden de 2e rustdag in

BossaJr

'@Kriekeljon: je weet dat de tijd niet aftelt, maar alleen telkens update als je een pagina opnieuw laadt? Ik heb zelf vandaag ook nog een wielrenner gewisseld 15 seconde voor tijd (Pinot eruit, Kwiatkowski erin)... niet mijn beste wissel overigens :)

Klootje Kriekeljon

Bossa het maakt niet uit want ik draai niet mee bovenin, maar ik was expres op f5 aan het drukken. Kijk jij voor de gein mijn profielgegevens maar eens na. Neem aan dat jij tijdstip van wissel enz. kunt zien? Ik had nog 42 sec. :-D

Maar je bent je er van bewust dat je zoals de deadlines nu zijn je met een integrale uitzending op TV kunt kijken wie er achter de jury auto zit en nog snel een laatste wissel kunt toepassen?

Ik kon trouwens niemand meer toevoegen, alleen nog renners verwijderen in die laatste minuut. Dus het aanpassen van mijn selectie was nog open, dat zou niet hebben gekund als ik me vergis toch?

Laatst gewijzigd
BossaJr

'@KlootjeKriekeljon, bewuste keuze inderdaad. Wat iedereen wil is: maximale kans voor iedereen om z'n team te maken, en minimale kans dat iemand z'n team vergeet. Het komt niet zo vaak voor dat een vlucht vanaf km 0.0 ook de winst pakt, dus zelfs al vindt de wedstrijdstart 1 minuut te vroeg plaats, dan nog weet je niet per se meer dan andere spelers die niet meekijken!

T.a.v. deadline: zou je een mailtje naar info @ cyclingmaster.nl willen sturen als het nog een keer gebeurt? Alvast dank!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Tuurlijk Bossa, geen probleem. Daarom zei ik het ook.

ivo001

Contador ipv Pauwels was een zet die niet zo gunstig uitpakte. Gezakt naar plek 158 doordat ik 2 dagen op rij de top 600 niet haal in de daguitslag.

ivo001

Stom, ik durfde het toch niet aan om Kittel buiten mijn selectie te zetten vandaag.

Ceramiche Ariostea

Vooralsnog goede keuze om Kittel en Groenewegen op de bank te zetten. Alleen Bouhanni mist de slag helaas

pirazzi

Gisteren geen Vive le Velo gekeken, daar werd gezegd dat Kittel maagproblemen had.
Maar goed hij heeft nog 82 km om terug te komen, twee en een halve minuut achter.

Ceramiche Ariostea

Met alleen een scorende Matthews, Boasson Hagen en Degenkolb naar 1 in de Wielerflits subleague. Verschil zat hem dan vooral in het niet opstellen van Kittel, Greipel en Groenewegen???. Nu volhouden maar Parijs is nog ver!

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.