Cyclingmaster Tour de France

1 2 3 4 5 6 »
timoo

Kittel erbuiten gehouden op het laatste moment toch greipel en Groenewegen er in gedaan, dom dom dom. Ook alleen gescoord met Matthews hagen en degenkolb

Luke

Opvallend dat alle ervaren deelnemers er deze tour niet in slagen de juiste keuzes te maken.

BossaJr

'@Luke, ik denk dat dit betekent dat het nieuwe wielrennen is begonnen! De tijden van Brocolombio, Chasse Patate en Sastre's Apostelen zijn voorbij :-(
Het tijdperk van de ElTimo's, Ivo0001 en Park111982 is aangebroken! :-) Alleen Team Reyn die blijft iedere grote ronde hele goede resultaten neerzetten!

Laatst gewijzigd
timoo

Ik begin steeds verder weg te zakken in de laatste week door domme last minute keuzes... gister weer barguil eruit gehaald voor caruso..

Ceramiche Ariostea

'@timoo, Parijs is nog ver !

Luke

Ik ben in de loop der jaren altijd goede subtop geweest in dit spelletje, in de Giro op 50.000 van het begeerde vlaggetje gestrand :-( Dit lukte vaak door de juiste renners van de vlucht te kiezen, die voor de etappe gingen strijden.

Het is deze tour heel anders, ondanks dat ik veel slechte keuzes heb gemaakt, heb ik nog geen één etappe met minpunten. Een ieder die dit jaar categorisch de bookmaker heeft gevolgd, staat nu in de top 100 of hoger.

Ik kijk weer uit naar het Vuelta spel..

Klootje Kriekeljon

Jammer dat Buchmann het niet haalt.. anders had ik er 8 van de 9 in de kopgroep gehad..

ivo001

Ik heb 9 renners uit het peleton die op 7 minuten rijdt...

pirazzi

Atapuma!
Hij moet in de top 12 eindigen om winst te maken maar dat gaat wel lukken denk ik.
(Top 12 =100.000, zijn startgeld is 78171.

ivo001

Vanmorgen Yates nog vervangen door Contador, scheelt uiteindelijk 1 plekje in mijn nadeel, ten minste dat dacht ik...
...zie ik net dat ik perongeluk Pantano ipv Contador heb gekozen. De verkeerde 3 voudige naam dus :S
Scheelt me 100k ongeveer, dus het valt gelukkig nog mee.

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Stom te passief gespeeld en afgestraft. Morgen beter doen hopelijk

Klootje Kriekeljon

Nog een paar dagen mannen, aanklampen!

pirazzi

Derde plaats in de daguitslag voor Peter Post Forever. Dat is mooi, zelf werd ik twaalfde. Maar alleen een eerste plaats telt, dat heb ik ook een keer ervaren toen ik tweede werd in een etappe (Vuelta 2016).

Ceramiche Ariostea

Oef Bodnar op het laatste moment op de bank gezet voor Castroviejo 😂, dat was zeker niet de beste keuze deze tour

Ceramiche Ariostea

84e algemeen en voor de eer de Wielerflits subleague gewonnen. 3x top 100 in de Tour de France misschien ook maar eens scherper de Vuelta en Giro spelen. Iedereen bedankt voor het meespelen!

ivo001

Rick Zabel ipv Cimolai kost me vandaag nog 20 plekken in het AK.
Ook van plek 1 naar plek 3 op WF.
Helaas niet zo sterk als mijn debuut in de Giro, maar als nog geen slechte prestatie met plek 130.

BossaJr

Nog steeds een heel goed resultaat hoor, Ivo! Gefeliciteerd ook aan Park111982 als winnaar van de subleague!

Gelet op de huidige jaarranking zijn alleen Ivo en Timo in een positie dat ze gedurende het Vueltaspel kunnen gaan strijden om een favorietensterretje. Is zeker haalbaar voor jullie! Voor BCT wordt dat net te lastig.

timoo

helaas de laatste etappes alleen maar gezakt.. op naar de vuelta!

JANTHEMAN

Is er nog een subleague voor wielerflits

BossaJr

'@JANTHEMAN: In principe kan iedereen een subleague maken, maar ik zal hem direct even aanmaken!

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.