'@Luke, ik denk dat dit betekent dat het nieuwe wielrennen is begonnen! De tijden van Brocolombio, Chasse Patate en Sastre's Apostelen zijn voorbij :-(
Het tijdperk van de ElTimo's, Ivo0001 en Park111982 is aangebroken! :-) Alleen Team Reyn die blijft iedere grote ronde hele goede resultaten neerzetten!
Ik ben in de loop der jaren altijd goede subtop geweest in dit spelletje, in de Giro op 50.000 van het begeerde vlaggetje gestrand :-( Dit lukte vaak door de juiste renners van de vlucht te kiezen, die voor de etappe gingen strijden.
Het is deze tour heel anders, ondanks dat ik veel slechte keuzes heb gemaakt, heb ik nog geen één etappe met minpunten. Een ieder die dit jaar categorisch de bookmaker heeft gevolgd, staat nu in de top 100 of hoger.
Ik kijk weer uit naar het Vuelta spel..
Nog steeds een heel goed resultaat hoor, Ivo! Gefeliciteerd ook aan Park111982 als winnaar van de subleague!
Gelet op de huidige jaarranking zijn alleen Ivo en Timo in een positie dat ze gedurende het Vueltaspel kunnen gaan strijden om een favorietensterretje. Is zeker haalbaar voor jullie! Voor BCT wordt dat net te lastig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.