Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 117 ... 226 227
Klootje Kriekeljon

Zag er ook flink gehavend uit https://twitter.com/ToqueSports/status/900808903985963008

Zadelpen

Ik zat vandaag in de chasse patat tussen de gemmiddelde en beste scores. Redelijk gedaan. Bijna 99% weer. Morgen weer zo een Spaans mysterie voor onze kiezen.

Heb die rit eens op zijn Gert Jacobs 'met het hol open' ingepoold. Je moet toch wat proberen he.

wesley1983

'@klootje: wij staan een puntje van mekaar :-), enkel etappe 3 gemist met Ala als kopman te nemen (deed ik mijn eerste gedacht Nibali dan stond ik nu 14e algemeen), dan nog wat kleinere moeilijk te voorspellen missers (bvb vandaag een Aru niet opgesteld).

JimKro

Betancur was ook mijn outsider en het zag er veelbelovend uit vandaag. Erg jammer.

Klootje Kriekeljon

Wesley, dan kunnen we elkaar de hand schudden want in die rit maakte ik dezelfde keuze. En zit er aan te denken voor morgen weer Ala te spelen.

wesley1983

'@klootje: idem :-) heeft zich duidelijk gespaard vandaag.

hartstikkebedankt

Ik overweeg ook Alaphilippe kopman te maken, heb m'n twijfels of Trentin bij machte is om vooraan te zitten, helemaal als de troef Alaphilippe een gerede kans op de overwinning heeft.

Klootje Kriekeljon

Drom Wesley. En in 2005 zie ik van de 34 namen die naar de streep gaan maar 3 echt rappe jongens en de rest eigenlijk allemaal klimmers/punchers.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Denk trouwens dat het de dagen na morgen te lastig zal zijn voor Alaphilippe in zijn huidige vorm en bewust vandaag laten lopen heeft met morgen in het achterhoofd. Een afdaling na een kort klimmetje is eigenlijk ideaal voor hem en weeral favoriet in alle mogelijke scenario's.

wesley1983

Als ik het woordje kasseiklim hoor dan denk ik altijd automatisch terug aan Nibali in de kasseirit in de Tour van 2014 en de opgave van Froome.

didapize

Enigen waar ik echt over twijfel zijn Debusschere of Van Asbroeck (en dan van voornamelijk Jens). Best oke voorjaar soms, of schat ik die finale daarmee verkeerd in.

Cerebral36

Voor mij is de grote twijfel Trentin of Alaphilippe kopman....verder paar klassementsmannen, Lobato, Jungels, Poels en Dennis (hoop dat hij wat mag doen, twijfel nog tussen hem en Costa, maar die staat naar mijn mening nog te dichtbij, hoewel de winst na de klim niet heel groot zal zijn)

hupske

Voor morgen:

Froome, Nibali, Zakarin, A Yates, Kelderman, De La Cruz, Roche, Trentin(c) en Kragh

Lobato, van Genechten, R.Costa, Pozzo, Lopez, Jungels, Majka en Kruijswijk op de bank.

Zit alleen met Lobato in de maag of ik die nog moet opstellen. Ik denk dat ik die er dan in doe voor Zakarin anders. Denk dat mij dat niet veel punten zal kosten.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik heb goor morgen
Froome
Poels
Kelderman
Barguil
De la cruz
Trentin
Nibali
Rojas
Lobato

Wie als kopman sprinter? Die dit aan kan?
Op bank Jungels kruiswijk pozzovivo meintjes modolo en swartzman toch 1 van deze erin doen of zo laten?

didapize

'@Cerebral36: Gisteren stond op de site van BMC dat ze willen zorgen dat hun kopmannen vooraan blijven. Oftewel, dat de rest van het team zich daarvoor moet opofferen. Alhoewel caruso vandaag wel mee zat in de vlucht.

hupske

Niks aan veranderen. Lijkt mij prima Kevin. Trentin als kopman.

Hij zat er vandaag erg kort achter en die klim was toch wat km langer dan die van morgen.

wesley1983

'@cerebral: dan moet je gewoon voor jezelf uitmaken wie jij denkt dat er makkelijkst dat kort klimmetje over geraakt. Ik wil niemand beïnvloeden i.v.m kopmanskeuzes, daarom dat ik het zo verwoord.

Cerebral36

'@Didapize Thanks! Dan wordt het toch Costa, hoewel ik die ook weinig punten zie halen morgen :)

kevinraar

Top bedankt had vandaag 6 renners bij de eerste 20 3 ervan niet opgesteld gaat dramatisch sta 8895 gaat bij mij nooit is een dag super goed helaas

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@wesley Ik ga toch voor Trentin als kopman. Heb Ala sowieso ook dus in het ergste geval wint Ala en rijdt Trentin geen top 10, maar dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. Dan wordt het: Froome, NIbali, Chaves, Poels, Jungels, Alaphilippe, Trentin, Costa en Lobato. Barguil was vandaag ook wel weer goed maar die bewaar ik dan nog maar even :)

Klootje Kriekeljon

Vraag me af of EPO nog enige invloed heeft op de vergelijking met uitslagen uit <2006.

kevinraar

Waarom gaat het bij mij altijd slecht nog geen 1 dag gehad ook in de tour niet dat ik bij de beste 1000 gen geëindigd van de dag

wesley1983

'@Cerebral: lijkt me een veilige keuze want met Ala weet je nooit en Trentin zal wel nog een dagje extra in de puntentrui willen rijden. En over het ergste geval heb je gelijk, maar dit kan je omdraaien ook :-)

Cerebral36

'@Kevin Er doen ruim 37.000 man mee...Top 100 haal je echt niet zomaar hoor. Is mij ook nog niet gelukt maar zolang ik rond de 98% sta ben ik dik dik tevreden :)

kevinraar

Daguitslag in de top 1000 heb ik het over sta intotaal 8895 dat is maar 76.0 procent

als ik vandaag de juist renners had opgesteld Nibali Barguil en Kelderman voor Lobato modolo en fraile had ik 52 punten meer gehad

Laatst gewijzigd
1 2 ... 117 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.