Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 224 225 226 227 »
Karsten

Allen gefeliciteerd met hun plekjes :)
Zelf geëindigd net buiten de top 800, 97,8%. En natuurlijk de overwinning in de vriendensubpoule.
Toch niet slecht voor pas de tweede keer Scorito ;)

Icon

Zo, de eerste post in dit topic en dat pas na de Vuelta. Geen tijd gehad in het begin om de besprekingen te volgen en daarna besloten om het zonder de kennis van het forum te proberen.

Mijn conclusie:
veel te veel risico genomen en te veel op aanvallers gegokt, niet goed nagedacht over "zekere" punten en een veel te smalle GC selectie genomen. Ik kan dus duidelijk nog niet zonder jullie kennis.

Bij het klassiekerspel nog maar eens proberen om dat bekertje te gaan bemachtigen :). Al heb ik niet het idee dat dat echt mijn spel is.

En TEMPO, mooi om die vergelijking eens van de top 10 te zien. Wat ik me dan meteen af vraag, wat is het verschil in rendement wat bijvoorbeeld de eerste tien die buiten de 1% vallen geweest. Met andere worden, win je het op de beste selectie of op het hoogste rendement. (waarschijnlijk een combi natuurlijk).

Laatst gewijzigd
kevinraar

Hoeveel punten zou ik gehad hebben als ik elke dag de beste 9 keuzes had opgesteld?

dazzler2120

Dan moet je even je volledige team PM'en naar Tempo789, Kevin

Poeksel

Ik sta overigens nog steeds wel ongeveer achter mijn keuzes, terwijl ik bij de Giro en Tour achteraf wel sommige keuzes dom vond. Geen Contador hebben (en wel Majka) was achteraf onhandig, maar nog wel verdedigbaar. Wel Cort hebben bleek onhandig, maar wie zag aankomen dat hij nauwelijks zou sprinten? Geen Yates, Pozzo en Kruijswijk nemen was een beetje geluk, beetje wijsheid. Lobato had beter Rojas kunnen zijn, Costa viel tegen, maar al met al was mijn selectie heel goed. De 86.5% ben ik iets minder tevreden over, al is het niet slecht natuurlijk.

kevinraar

Mij team was
Froome
Nibali
Poels
Kelderman
Kruiswijk
Pozzovivo
Trentin
Rojas
Jungels
Fraile
Meintjes
Lobato
Degenkolb
Barguil
Betancur
De la cruz
Cort
Swartzman
Modolo
Dennis

ben_pronk

'@Scorito Wanneer komt het felbegeerde Tom Dumoulin boekje mijn kant op? Ik had toch echt genoeg submensen geregeld voor mijn poultje ;)

ajvs

Ik heb hem al een paar dagen binnen, dus raar dat jij hem niet hebt dan. Je adres gegevens stonden wel ingevuld bij scorito?

Vazilii

Ik zou niet hier een bericht richten aan Scorito wil je een antwoord ;)
Het ging er ook wel om dat het voor die mensen in je subpoule hun 1e aanmelding was. Kan je alsnog checken

1 2 ... 224 225 226 227 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.