Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 224 225 226 227
dazzler2120

Oh, dan valt het aantal 'veloren' punten me nog mee. Was me een genoegen en tot het klassiekerspel!

Jasperdewaal11

Heb je er ook een voor mij ? Ik heb 5730 punten behaald :)

FROOME Christopher
NIBALI Vincenzo
TRENTIN Matteo
POELS Wout
KELDERMAN Wilco
CHAVES RUBIO Johan Esteban
MAJKA Rafal
SCHWARZMANN Michael
MORENO FERNANDEZ Daniel
POZZOVIVO Domenico
COSTA Rui
DENNIS, Rohan
ZAKARIN, Ilnur
LOBATO, Juan
CORT, Magnus
LOPEZ, Miguel Angel
ROCHE, Nicolas
DE LA CRUZ, David
ROSON, Jaime
v GENECHTEN, J

jsprunk

Cool! Volgens mij heb ik veel punten laten liggen. Kun je het voor mij ook checken?

FROOME Christopher
NIBALI Vincenzo
TRENTIN Matteo
POELS Wout
KELDERMAN Wilco
CHAVES RUBIO Johan Esteban
ALAPHILIPPE Julian
MAJKA Rafal
MORENO FERNANDEZ Daniel
MANZIN Lorenzo
VAN GARDEREN Tejay
ZAKARIN Ilnur
VAN ASBROECK Tom
MOSCON Gianni
ROCHE Nicholas
BLYTHE Adam
CORT NIELSEN Magnus
JUNGELS Bob
YATES Adam
DE LA CRUZ David

dazzler2120

Whahaha, floodgates zijn open nu ;) Misschien de 'berekening/rekentool' ergens dumpen?

tempo789

'@JasperdeWaal
6662

@jsprunk
6933

tempo789

Om het forum niet te vervuilen:
Wil je weten wat je maximale score had kunnen zijn, stuur me dan een PB.

Wielerfan999

Dat zou handig zijn, en anders kan iemand uitleggen hoe je die namen zo krijgt gepost?

Starlynk

'@tempo789: Ik kom met mijn optimale team op 8122 punten? Ben wel benieuwd waar dat verschil dan zit.. Heb je bij Woods wel zijn 45 gratis eindklassementspunten meegenomen?

jsprunk

Poeh, dan heb ik slechts 84% van mijn potentie gehaald. Misschien leuk om een ranglijstje te maken van potentie om te vergelijken wie de "beste" selectie heeft gemaakt.

wesley1983

Zou wel eens leuk zijn om dit van de top 10 te doen na al de missers hoe de top10 er dan ging uitgezien hebben. Heb zo het gedacht dat De nummer 4 of 7 ging winnen dan.

jsprunk

Was een 5e Sky-renner nog gunstig geweest als dat had gemogen?

tempo789

'@Starlynk. Ja, die heb ik ook meegenomen. Wellicht zit er een verschil in berekening van de kopmanpunten?

dazzler2120

Dan zat ik op 87%.

Starlynk

'@tempo789: Beide renners zouden nooit kopman zijn (Roche als kopman bij de TTT). Als ik de 19 andere renners neem en dan kijk welke van de 2 renners het meeste toe zou voegen per etappe dat je ze op zou stellen, krijg ik dit:

Woods: 45 (eindklassement) + 15 (etappe 3) + 4 (etappe 5) + 19 (etappe 9) + 5 (etappe 14) + 16 (etappe 15) + 9 (etappe 17) + 8 (etappe 20) = 121
Oss: 45 (etappe 1) + 45 (etappe 2) + 5 (etappe 4) + 7 (etappe 16) = 102

Pietje Precies

Wederom een bevestiging hoe matig aanvallers zijn. Zo'n Rojas erbij is heerlijk en verder hebben Trentin en Alaphilippe nog hun partje bijeen gesprokkeld in de lastige etappes, maar that's it.

Renners als de Gendt, Poljanski en Lutsenko halen immers zelfs inclusief kopmanpunten maar ternauwernood de selectie. Dit terwijl zij op voorhand onlogische keuzes waren voor je teamselectie, twijfelachtig voor de dagselectie (vermoedelijk had je ze een paar keer wel/niet opgesteld) en nooit kopman-waardig.

tempo789

'@Starlynk
Potverdrie, je hebt gelijk. Ik had nog wat fouten in de eindpunten. Nam daar slechts de beste 9 mee in plaats van alle 20.

OSS Daniel OUT.
WOODS Michael IN!

Het enige verschil is nu nog dat jij op 8122 uitkomt en ik op 8112. Slechts 10 punten verschil, maar dat jeukt toch. Enig idee waar dat in kan zitten?

hartstikkebedankt

'@tempo789 Ik ben natuurlijk niet bij de berekeningen betrokken, maar wellicht 1 dagwinnaar gemist waarvoor de geselecteerde 10 teampunten kreeg?

Jasperdewaal11

'@tempo789 Thanks ik zie nog wel ruimte voor verbetering voor mezelf :P

tempo789

'@Starlynk

Even ter vergelijking:
Totaal Etappepunten: 5957
Totaal Eindpunten: 1161
Totaal Captainpunten: 994

Totaalscore: 8112

Starlynk

'@tempo789: die 10 punten waren dan weer mijn fout ;) Telde ook 50 captain punten bij de TTT ipv 40! Opgelost :)

Pietje Precies

Mooi dat jullie elkaar scherp houden!

tempo789

Haha, mooi. Kunnen we in alle rust verder met ons leven. :)

Ik vind het wel leuk om wat verzoekjes in te vullen. De leukste tot nu toe vind ik wel de Top 10 vergelijking. Die komt er sowieso aan. Andere verzoekjes zijn welkom.

Dumoulist

'@tempo789,

Kun je toevallig mijn selectie ook berekenen? Ben uiteindelijk 13de geworden en heb het vooral in de tweede week laten liggen.

StassenR

Wanneer krijg je een bekertje. ben zelf bij de beste 99,7%

wesley1983

'@Stassen: normaal gezien bij je volgende deelname (eerstvolgende is het klassiekerspel) staat dit bekertje naast je naam in de ranglijst op de app van scorito.

1 2 ... 224 225 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.