Na het enorme succes van het Tour de France forum met enorm veel berichten, discussies, tips en dwaalsporen is dit het forum voor de Vuelta. Iedereen veel succes in de voorbereiding en geniet ervan.
Het spel werkt eenvoudig:
Stel een team samen van 20 renners;
Stel iedere etappe 9 renners op;
Kies per etappe één van je 9 opgestelde renners als kopman.
De volledige spelregels en de puntentelling zijn te bekijken via de website en in de Scorito-app.
Je hebt tot uiterlijk zaterdag 19 augustus, 17:30 uur
De hoofdprijs:[/b]
Een Scott Speedster Racefiets
Schrijf je nu in
Voor iedereen is Alaphilippe een zekerheidje, net als Teuns, Froome, Nibali en Zakarin. De les is altijd dat unieke koopjes die je vindt helemaal niet uniek zijn en dat dus 90% van je team vrij standaard is. Denk dus niet dat je enige bent die gezien heeft dat renners als Valls, Denifl maar 500.000 kosten en Oomen en Roson 750.00
Ik heb me ook geregistreerd voor de Scorito-Wielerflitssubpoule. Nog nooit meegedaan aan Scorito, ik zie wel wat het geeft. In het verleden heb ik wel eens meegespeeld met Wielerprono en recent speel ik geregeld mee bij Gitovu (Belgisch...).
Er is inderdaad nogal een redelijk verschil tussen Dylan Teuns en de meer bekendere Belgische rappe man bij Trek-Segafredo. Dylan is een leuk talent dat nu resultaten boekt in Wallonië en in Polen, maar sowieso zou ik hem niet snel selecteren voor de Vuelta, zelfs indien hij zou meedoen. Tenzij hij heel goedkoop is.
Ik moet de prijzen nog allemaal bekijken, maar verwacht wel wat van Soler ook bijvoorbeeld. Betancur doet dacht ik ook mee, maar die heeft een Tour achter de rug waarin hij -denk ik- toch top-20 reed. Is dus wel weer op het betere pad...
Budget van 42 miljoen! is 10 miljoen minder als de tour als ik het goed heb!
Froome, Nibali, Contador, Aru, Zakarin, Chaves, Yates, Majka, Kruijswijk allemaal 3 miljoen en hoger! Daarnaast nog mannen als Pozzovivo, Jungels, Yates, Meintjes, Kelderman, Barguil, Formolo, Köning, Sanchez, Oomen etc. Er zijn natuurlijk nog veel meer, en er kunnen nog mannen bijkomen zoals Bardet. Deze Vuelta wordt een stuk moeilijk voorspellen dan de tour!
Eerste dat mij opviel was:
Simon Yates goedkoop.
Lopez te duur.
Cort en Drucker te duur.
Soler 2M waar praten we over?!!?!!?!
Valls 2* Klimmen en 500K.
Zakarin om een of andere reden 500K meer waard dan iedere andere AK renner.
@RubenVB
200 pagina's it is.
Wel leuk dat je bij de Vuelta met andere Pro Continetale ploegen te maken krijgt, zitten leuke renners tussen.
Oh en 42M budget ben ik zeer tevreden mee :).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.