Scorito Vuelta 2017

1 2 3 4 ... 226 227
ONCE

Paar minuten geleden zijn de startlijsten met voorselecties @ pcs aangevuld/aangepast, zullen nog wel wat namen moeten verdwijnen per team (staan er geregeld 10+)
Wat me ten eerste opvalt aan QS is dat Richeze verdwenen is. Trentin is er wel

Degenkolb ook toegevoegd

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@jsprunk

Ik onderschat de tijdritkwaliteiten van de yates broertjes ook met enige regelmaat, maar ze doen dat toch echt niet onverdienstelijk. Orica en Sky zou ik minstens gelijkwaardig inschatten. Bmc en QS en tree hoger, Movistar met deze selectie een tree lager

Kraanwater

Zie ik het nou goed, geen Adam Hansen op de voorlopige startselectie van PCS :O

hartstikkebedankt

'@Kraanwater wat een gemis zeg.. Bardet gaat de Vuelta dus daadwerkelijk rijden; hij zat toch aardig stuk aan het einde van de Tour. Ben benieuwd naar zijn ambities.

dazzler2120

'@harstikkebedankt Ja idd zeg, maar toch was hij nog steeds sterker dan een Aru. Aru is overigens ook 5ton duurder dan in de tour.

Lattiv

Ik denk dat voor Bardet, Aru, Meintjes en S. Yates de dubbel Tour-Vuelta teveel van het goede is. Ik verwacht neit dat ze ook mee kunnen doen om de top-5 in deze Vuelta. Etappezeges zou wel kunnen.

Sowieso staat elke Vuelta bol van de etappezeges voor aanvallers. Een klassementmannen die niet aanvallen en steeds al 8 tot 15e eindigen heb je vaak niet zoveel.

nasibal

Ik ben toch minder onder de indruk van de TTT ploeg van SKY. Sunweb zou wel eens de verrassing op het podium kunnen gaan worden.

Wielrennertje

Heb nu net pas echt het parcours gezien van de etappes. Dat wordt flink wat aanvallers selecteren. Dan stuiten we wel weer op het probleem dat er altijd een select groepje aanvallers is in een ronde die er in veel etappes bij zijn. De vraag is dan: Wie worden dat?
Het wordt nog lastig..

Pantani 1

Ik lees hier toch weer veel gemopper over de waardes van de betreffende renners in het Scorito Spel!

Interesse om mee te doen met een Vuelta Spel, waarin je geen rekening hoeft te houden met waardes en dus geheel de vrije hand hebt in het selecteren van de favorieten, sprinters en talenten, stuur dan even een persoonlijk berichtje met je mailadres en je ontvangt alle informatie!

Bij deelname aan het Vuelta Spel steun je ook nog het Goede Doel !!

Dom Tumoulin

Hoe komt PCS opeens aan zoveel namen? Moeten de teams verplicht een x aantal dagen voor de start een voorselectie bekendmaken? Vergeef mijn onwetendheid.

Edit: nevermind, ik zie dat cyclingnews er nu ook bericht van maakt, zal wel kloppen dan :P

Laatst gewijzigd
janstof

Wel irritant aan Scorito is dat je niet je eigen teams van de afgelopen jaren kan terug zien. vind ik altijd wel interessant! kan met sportpools altijd wel! Iemand toevallig het winnende team van de Vuelta van vorig jaar? of waar je die kan vinden? ik kan hem namelijk niet vinden! en ben wel benieuwd wat voor verdeling er was, met name qua AK en Aanvallers.

Quintana10

Quick step met De La Cruz, Mas, Jungels en Alaphilippe ( en Brambilla? ).
Heb de neiging om bijna heel QS in mijn scorito team te gebruiken, leuk team.

Niballie

Beste Vuelta team van vorig jaar:
http://imgur.com/a/V4Zic

janstof

'@allieballie bedankt! waar heb je dat gevonden? kun je die van iedereen vinden? want dan zou ik graag me eigen ook opzoeken haha!
Duidelijk dat hier gewonnen is door de combo van Moviestar. 4 man van moviestar! Uiteraard met Valverde! helaas doet die dit jaar niet mee!
Opvallend dat hier ook veel goedkope sprinters met veel punten waren!
Moreno/Meersman/Felline/Castroviejo/Sanchez/Drucker/Cort/Hermans hebben toch allemaal dik boven de 100 punten boven de miljoen gehaald! deze waren ook allemaal relatief goedkoop.

Combo de Tour & de Vuelta te zwaar?
van de top AK mannen in de Vuelta 2016 zijn er 5 man die aan tour zijn gestart. 3 van deze 5 man eindigen in de top 4! Het lijkt voor de echte goeie renners (teams) toch wel mogelijk om dit te combineren!

Niballie

Na afloop van een ronde krijg je altijd een mailtje van Scorito waarin het beste team staat en nog wat andere statistieken.

Timdepunter

Wat zullen de Belgen wel niet denken van deze selectie van Lotto. Oej oej oeeej.
Maar zit hier dan misschien nog een goede puntenpakker bij, wie weet?!

Klootje Kriekeljon

Tim, nog een keer de vraag. Aangezien jij het topic gestart bent, kun jij een forum-subpoule openen en die toevoegen aan de tekst van je 1e reactie?

Timdepunter

De link voor deelnemers aan de Wielerflits forum poule staat in het eerste bericht van dit forum.
De link is:
https://www.scorito.com/cycling-manager/vuelta-2017/de-wielerflitsforum-poule?code=79653be3-bfdc-491c-8f67-da94d7212cb7

Klootje Kriekeljon

Aaah thanks man!

Lage rugpijn

Fijn dat barbero niet meedoet trouwens:-)

Karsten

2 miljoen op het budget, hoppa.

Timdepunter

Ja enorm jammer van het budget. Ben je er blij mee @Karsten? Hierdoor worden de gebruikelijke namen (duurdere, met meer sterren en kwalitatief betere renners) meer gekozen en zullen de teams meer op elkaar lijken en verschillen in puntenaantallen kleiner zijn. Jammer.....

Kpenty

'@Karsten

Jammer. Was ik net aan het puzzelen om een renner up te graden zie ik dat ik daarna 2 miljoen overhou. Nu al meteen het gevoel dat er meer dezelfde klassementsrenners gekozen worden.

hupske

Opeens nog 5 miljoen over door de toevoeging van 2 miljoen. Wordt nog wat.

Karsten

'@Timdepunter en Kpenty
Mijn "hoppa" was neutraal, niet zozeer uit vreugde. Ben er zelf niet speciaal blij mee, vond t gepuzzel zelf ook wel leuk ;)

1 2 3 4 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.