Ik denk dat voor Bardet, Aru, Meintjes en S. Yates de dubbel Tour-Vuelta teveel van het goede is. Ik verwacht neit dat ze ook mee kunnen doen om de top-5 in deze Vuelta. Etappezeges zou wel kunnen.
Sowieso staat elke Vuelta bol van de etappezeges voor aanvallers. Een klassementmannen die niet aanvallen en steeds al 8 tot 15e eindigen heb je vaak niet zoveel.
Heb nu net pas echt het parcours gezien van de etappes. Dat wordt flink wat aanvallers selecteren. Dan stuiten we wel weer op het probleem dat er altijd een select groepje aanvallers is in een ronde die er in veel etappes bij zijn. De vraag is dan: Wie worden dat?
Het wordt nog lastig..
Ik lees hier toch weer veel gemopper over de waardes van de betreffende renners in het Scorito Spel!
Interesse om mee te doen met een Vuelta Spel, waarin je geen rekening hoeft te houden met waardes en dus geheel de vrije hand hebt in het selecteren van de favorieten, sprinters en talenten, stuur dan even een persoonlijk berichtje met je mailadres en je ontvangt alle informatie!
Bij deelname aan het Vuelta Spel steun je ook nog het Goede Doel !!
Wel irritant aan Scorito is dat je niet je eigen teams van de afgelopen jaren kan terug zien. vind ik altijd wel interessant! kan met sportpools altijd wel! Iemand toevallig het winnende team van de Vuelta van vorig jaar? of waar je die kan vinden? ik kan hem namelijk niet vinden! en ben wel benieuwd wat voor verdeling er was, met name qua AK en Aanvallers.
'@allieballie bedankt! waar heb je dat gevonden? kun je die van iedereen vinden? want dan zou ik graag me eigen ook opzoeken haha!
Duidelijk dat hier gewonnen is door de combo van Moviestar. 4 man van moviestar! Uiteraard met Valverde! helaas doet die dit jaar niet mee!
Opvallend dat hier ook veel goedkope sprinters met veel punten waren!
Moreno/Meersman/Felline/Castroviejo/Sanchez/Drucker/Cort/Hermans hebben toch allemaal dik boven de 100 punten boven de miljoen gehaald! deze waren ook allemaal relatief goedkoop.
Combo de Tour & de Vuelta te zwaar?
van de top AK mannen in de Vuelta 2016 zijn er 5 man die aan tour zijn gestart. 3 van deze 5 man eindigen in de top 4! Het lijkt voor de echte goeie renners (teams) toch wel mogelijk om dit te combineren!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.