Scorito Vuelta 2017

1 2 ... 200 ... 226 227
Filipo

Moe van die Alaphilippe, meest irritante Scorito-renner.

Platje

Vandaag Froome als kopman gekozen omdat ik verwacht had dat iedereen Lopez zou doen, dat is in ieder geval uitgekomen. Nu maar hopen dat Lopez een mindere dag heeft :)

LeoR 16

Jammer dat de kopgroep zo klein is, op die manier is de slaagkans toch beperkt. Al hoop/denk ik, dat Moreno met een minuut of 3 a 4 aan de voet van de laatste klim wel moet toekomen.

sprintgeit

Alaphilippe, kan toch echt veel beter wachten op morgen lijkt me..

Opvallend ook dat Kamna en Oss ermee nokken na gisteren beiden een puike tijdrit te hebben gereden.

JimKro

'@sprintgeit

Ik verwacht zelf Yates ook niet vanuit de vroege vlucht maar eerder vanuit een aanval op de voorlaatste klim. Wellicht als onderdeel van een plan om tijd te winnen met Chaves. De kans blijft natuurlijk relatief klein, maar vele betere opties heb ik niet.

Aangezien ik zelf geen Moscon in mijn team heb, heb ik besloten om Yates boven De La Cruz (die is ook erg onzeker is en waarschijnlijk hooguit voor een 15-12 plek kan rijden). Als ik Moscon zou hebben gehad zou ik vandaag ook voor die zekerheid zijn gegaan. Aangezien bijna geen één concurrent De La Cruz heeft opgesteld zal ik in ieder geval niks 'extra' verliezen wanneer De La Cruz het toch goed gaat doen. Die punten van Moscon verlies ik sowieso en kan ik eventueel goed maken met een goede Yates.

We gaan het zien, ik heb er zin in!

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Waarom zou je nou als Alaphillippe vandaag gaan aanvallen en dan ook nog d.m.v. een tegenaanval een gat dichtrijden. Spaar toch lekker die benen voor morgen en overmorgen man, veel hogere winkans. Daarnaast is dit nou niet echt een super kopgroep op Moreno na dus ik geef ze vrij weinig kans. Ik had toch wel Majka verwacht hier en Atapuma/Polanc/Bardet/Roche/Antón/Rosón, die categorie.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Moreno wel opgesteld vandaag, Alaphilippe niet. Ik ben benieuwd of Moreno vooruit kan blijven, hij kwam er prima doorheen de afgelopen week.

Starlynk

Natuurlijk Flipje.. Waarom vandaag?!?

JimKro

'@Hartstikkebedankt

Ik denk dat de lichte mannen het in een later stadium van de etappe gaan proberen. Dat is een stuk vruchtbaarder dan keihard kleumen op het lange vlakke gedeelte.

raymankapeens

Niemand uit de Top 10 heeft hem gelukkig.
had ik wel het verschil mee kunnen maken als ie het red maar ik betwijfel het. En wat heeft Cort daar te zoeken?

zeewolde

'@jimkro zo koud is het toch ook weer niet

Dumoulist

Cort vooruitgeschoven pion voor Chaves/Yates waarschijnlijk.

En Alaphilippe inderdaad een gruwelijk irritante Scorito-renner.

Laatst gewijzigd
fringale

Alaphilippe bezig met me een tweede kloot af te draaien...Ik zou gezworen hebben dat hij de rit van morgen zou uitkiezen, en ik niet alleen blijkbaar

Dumoulist

Waarschijnlijk gaat Alaphilippe morgen opnieuw want dan heb ik hem wederom niet opgesteld omdat die vandaag al was gegaan.

Tourminator

Vanochtend DLC er nog uit gehaald voor Alaphilippe. Van mij mogen ze vooruit blijven.

Edit: bora gaat al meerijden

hartstikkebedankt

Het is trouwens hondenweer op de slotklim, een weg waarop wordt afgeraden te rijden bij severe weather conditions..

LeoR 16

Het ziet er voorlopig goed uit voor de vluchters.

Papa Bart

Ik zal proberen de koers vandaag te volgen al was het maar om even de kop leeg te maken, ik woon op de Antillen, en daar is wel wat anders aan de hand.

Dus....on: heb Moreno mee..

Dumoulist

Astana gaat er nu werk van maken.

LeoR 16

Nu ziet het er plots heel slecht uit, jammer :(

Dumoulist

Van 9:13 naar 7:13 binnen 10 minuten.

Edd1e

'@Jimkro

Yates houdt er niet van om op het vlakke weg te rijden. Dus wellicht gaat hij nog een poging doen op de eerste col. Ik denk sowieso dat Cort gaat wachten bij de afdaling en Orica iets gaat proberen.

LeoR 16

Als ze zo blijven doorrijden is de vroege vlucht teniet gedaan nog voor de eerste klim xD

Zadelpen

'@Bartje

Ik hoop dat jullie een beetje save zijn! Sterkte!

--

Deze kopgroep gaat nog wel gegrepen worden denk ik hoor.

sprintgeit

Daar zit je dan Julien..man man man

1 2 ... 200 ... 226 227

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.