'@sprintgeit
Ik verwacht zelf Yates ook niet vanuit de vroege vlucht maar eerder vanuit een aanval op de voorlaatste klim. Wellicht als onderdeel van een plan om tijd te winnen met Chaves. De kans blijft natuurlijk relatief klein, maar vele betere opties heb ik niet.
Aangezien ik zelf geen Moscon in mijn team heb, heb ik besloten om Yates boven De La Cruz (die is ook erg onzeker is en waarschijnlijk hooguit voor een 15-12 plek kan rijden). Als ik Moscon zou hebben gehad zou ik vandaag ook voor die zekerheid zijn gegaan. Aangezien bijna geen één concurrent De La Cruz heeft opgesteld zal ik in ieder geval niks 'extra' verliezen wanneer De La Cruz het toch goed gaat doen. Die punten van Moscon verlies ik sowieso en kan ik eventueel goed maken met een goede Yates.
We gaan het zien, ik heb er zin in!
Waarom zou je nou als Alaphillippe vandaag gaan aanvallen en dan ook nog d.m.v. een tegenaanval een gat dichtrijden. Spaar toch lekker die benen voor morgen en overmorgen man, veel hogere winkans. Daarnaast is dit nou niet echt een super kopgroep op Moreno na dus ik geef ze vrij weinig kans. Ik had toch wel Majka verwacht hier en Atapuma/Polanc/Bardet/Roche/Antón/Rosón, die categorie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.