Sportpools Vuelta

1 2 3 4 5 6 7
Milanos Kateros

Ik heb echt spijt dat ik de la cruz niet heb gekozen. Achteraf kan ik me ook gewoon niet bedenken waarom ik het ook alweer niet heb gedaan. 0 fucking zwarte punten...

Kingstown

'@ Milanos:

Een heleboel (op papier) interessante nulpunters. Dan kan de keuze lastig zijn.
Voorlopig redelijk tevreden met de ontwikkelingen. Majka ziet er niet best uit tot nu toe, maar als die er door komt dan later in de Vuelta mss nog voor de bergtrui.

Ab Normaal

Ik eigenlijk ook.
Had mijn team snel, op papier, op 1 renner na. daarmee kwam ik op 19 punten. Met kluns Stannard had ik 2 punten "over" Terwijl ik eerst Soler had.
Mijn ziekelijke behoefte om mijn punten "op" te moeten maken noopte mij tot het opofferen van Soler voor een 2 punter.
Heb lang getwijfeld tussen Poels, Kelderman en Jungels. Uiteindelijk voor Poels gekozen. Die stelt teleur, maar de andere 2 ook.

Het is nog te vroeg om al conclusies te trekken, maar voorlopig gaat het prima. Van de zieke en gevallen renners heb ik alleen Pozzo en Moreno, maar die lijken niet erg gehavend.
Ik kies alleen nullers met een hoog punten potentieel die ook tegen kunnen vallen. Dan pakt het de ene keer goed uit (De La Cruz) en de andere keer minder (Dennis). Je kunt ook voor een 0 punt sprinter gaan. dan weet je zeker dat ie tussen de 20 en 50 punten pakt maar that's it.
Van Alaphillipe iets meer verwacht, maar ben benieuwd wat die nog voor elkaar krijgt.

pirazzi

Yes daar zijn de eerste punten voor Wouter Poels, 636 x normaal, 30 x kluns.

Kingstown

Eerste 2 minpunten idd voor Poels. Kan er prima mee leven.

Ab Normaal

Bah, SW Betancur exit.

Milanos Kateros

Het zit inderdaad niet mee met Movistar zeg.
Moreno op zn bek, Betancur exit. Who's next?
Wellicht dat Soler nu een vrijere rol krijgt? Of de ploeg gaat nu meer rijden voor Rojas (vandaag?)..

Niels22

Een nog vrijere rol voor Soler is niet mogelijk, die is al zelf aan het ontdekken

thewout79

Kan iemand mij misschien hoe het zit met de punten verdeling voor de groene trui.
Zijn de punten alleen maar te verdelen in etappes die te boek staan als sprint etappe of zijn er ook punten te verdelen in een etappe berg op finish.
In doe met ploegleider van dvhn mee en heb Trentin en pak daar nu steeds 5 punten bonus mee , maar ik heb een paar renners op de wissel die redelijk berg op kunnen finishen.
dus zit in twijfel of ik Trentin voor etappe 8 er uit moet halen voor b.v Maijka of Soler.
Als er morgen wel punten voor te mee te verdienen zijn dan zie ik Nibali of Froome meer kans hebben om na morgen die groene trui in hun bezit te hebben.

ratjetoe

Ik denk dat het geen kwaad kan de regels nog een keertje door te lezen :P

Groene truipunten krijg je iig alleen aan het eind, en wisselen is na het begin van de Vuelta niet meer mogelijk.

ratjetoe

Ik baal ook van Betancur, extra vervelend dat het door Van Garderen was die ook nog eens heel goed presteert - waar ik al bang voor was.

Spaakje

Aart, volgens mij lees je hier wel eens mee. De punten voor de jongerentrui kloppen niet, daar tellen nu alle renners in mee ipv alleen de jongeren. Misschien zijn jullie je hier al van bewust en wordt dit aan het einde aangepast maar ik denk ik meld het toch even.

Spaakje

'@thewout, in alle etappes evenveel punten voor de sprinttrui, maar als je mee speelt bij dvhn dan zit je nu in het verkeerde topic ;)

Spaakje

Op de een of andere manier zijn de punten van Lopez niet meegeteld in de totaalscore, achter zijn naam staat wel +3 maar die punten missen dan weer bij het totaal, ook in de rennerslijst staat hij niet op 3 punten.

ivo001

Mijn SW Debusschere is er vandaag ook uit gevallen, helaas.

Milanos Kateros

Wauzers. Ik had wel verwacht dat Froome de Vuelta ging winnen, maar hij is (lijkt) echt oppermachtig. Krijgt hij nog een terugval in week 3 denken jullie of zijn dit echt de krachtsverhoudingen?

Rechter K

Hij zal vast nog wel een mindere dag krijgen, maar die kan ie zich ook makkelijk permitteren. De strijd voor de andere podiumplekken wordt een stuk interessanter dan de "strijd" om de eindzege.

Kingstown

Ik verwacht dat de mannen die de Tour competatief hebben gereden nog wel iets minder zullen worden, maar normaal gesproken kan Froome de eindzege niet ontgaan.

zabeltie

Waar blijft die update?

ajvs

Blijf langzaam stijgen en sta inmiddels 32e. Wel jammer dat Dennis is afgestapt, anders had dit nog wat hoger kunnen zijn! Ben hard op weg om mijn beste klassering ooit op sportpools te verbeteren.

Noud89

Zeker niet mijn beste grote ronde ooit, maar gelukkig dankzij Poels nog wel boven Kingstown geëindigd. :D

elrio

Ideale team volgens mij
Froome
Nibali
Lopez
Contador
Zakarin
Trentin
Kelderman
Rojas
Woords
Poels
Chaves
Marczynski
Poljanski
van Asbroeck

Kluns: S Yates

JapieJapo

Mijn eerste top notering met een 22 ste plek en dat zonder Woods... slechste keuzes waren Costa en Lobato

Onbekende gebruiker

Enige waar ik van baal is de keuze voor de 'zekere' 43 punten van De La Cruz die ik heb laten lopen voor de onzekere prestaties van Betancur en Dennis. Die beiden uitvallen vóór ze punten scoren. Dat kost me net die podiumplek. Ik kan natuurlijk roepen dat ik Wilco had moeten nemen ipv A Yates, maar dat heb ik nooit overwogen. Net zo min als dat Rojas ooit opeen shortlist heeft gestaan. 4e... Echt een kloteplek

ajvs

27e geworden. Kan ik prima mee leven, maar mijn 1e poging om echt heel hoog te eindigen is iig gelukt. Ben benieuwd of ik volgend jaar deze prestatie kan bevestigen.

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.