Scorito-algemeen

1 2 ... 118 ... 606 607
user26858

'@Zico

Onvindbaar, je verdediger van 1,5m.

mik-hail-tal

Ik ken geen kl*ten van de jupiler league maar heb toch een team samengesteld voor de topcoach en kom uiteindelijk op volgend dilemma, iemand advies?

Rezaei + Massimo Bruno + Carcela

of

Mboyo + Benavente + Vormer

Gids03

Tom beugelsdijk bedoeld hij maakt er ook wel een paar per jaar

Matti

Sepp van den Berg is ook wel interessant voor slechts 750k.. kan ik Tagliafico upgraden naar De Ligt en hou ik nog geld over.

Probleem zit hem in het middenveld, daar kom ik niet tot een fatsoenlijke invulling. Rest van de linies staat wel.

Jun Allrich

'@mik

Mboyo + Benavente + Vormer

TomTriomfeertTour

'@matti, diezelfde keuze heb ik ook. Jake Salt Clarker-Schwaab-Tagliafico of Sepp van den Berg-Dumfries-De Ligt. Optie één voelt veiliger, maar ik wil zo graag de Ligt :P

Threeohthree

Verassing van de competitie wordt toch gewoon NAC? Iemand al Menno Koch overwogen? Overigens twijfel ik nog wel over Wellenreuther, die heeft het vorig jaar keurig tot de kerst vol gehouden.

Vjatsjeslav

Koch niet, heb momenteel wel Nijholt in mijn team. Voor op de bank uiteraard, maar wie weet maakt hij nog eens een doelpuntje. Ik ben verder aan het twijfelen over Necid, vind 2 miljoen geen hele slechte prijs, zeker niet als hij het niveau kan aantikken zoals bij Zwolle destijds. Verder Ziyech en Tadic in één team kunnen krijgen, gaat wel ten koste van de breedte uiteraard.

Ab Normaal

Heb Tadic naast Ziyech er in gekregen en ben niet eens ontevreden over mijn team.
Alleen is door Tadic wel Onana gesneuveld vanwege max 4 van Ajax. Zoet maar genomen maar denk toch dat Ajax vaker de nul gaat houden.

user26858

'@Ab

Netjes, hier is het ook schuiven. Had geen geld meer voor Zoet, dus een downgrade: Bijlow. En Bijlow is al zo in vorm, zie wedstrijd tegen Schotland. Als dat een voorbode voor dit seizoen is...

Imbatido

Ook nog even een naam droppen. Wat denken jullie van Bergsma van AZ? Ik heb hem er nu even instaan, beetje high risk-high reward. Was vorig jaar aanvoerder bij Jong Ajax en ik dacht dat ie het daar goed deed. Tot nu toe alleen nog geen minuut gespeeld bij AZ. Maar ik las dat Van de Brom mogelijk wijzigingen ging aanbrengen na de nederlaag tegen Heracles, zou hij Hatzidiakos of Vlaar eruit durven halen? En zou Bergsma dan de eerste optie zijn? Mocht hij gaan spelen heb je wel een koopje te pakken en kan hij zomaar een miljoen stijgen. Maar is dat realistisch?

Is alleen het probleem dat je achterin eigenlijk weinig ruimte hebt voor een tegenvaller.

user26858

'@Imbatido

Ik denk dat als Wuytens fit is, hij de vaste vervanger van Vlaar wordt. Hadzidiakos lijkt me eerste keuze. Bergsma deed gisteren nog met Savastano en Dekker mee met Jong AZ. En vorig jaar speelde Van Rhijn ook eens centraal achterin. Dus ik weet niet of hij hoog genoeg in de pikorde staat voor Scorito.

Valvuillerdemoz

Bergsma, leuke speler maar lijkt me wel een wilde gok. Ik heb nog niet de indruk dat hij echt in beeld is voor een basisplaats.
De verdediging is volgens mij het probleem ook niet bij AZ. Dus als big John gaat ingrijpen zal hij dat op het middenveld doen. Dat speelt tot nu toe wat te weinig creatief. En waarschijnlijk gaat Johnson gewoon spelen. Doelpunten hebben ze nodig.
Overweeg nu toch om Wellenreuther te vervangen door Unnerstal. Naast Bizot toch een extra zekerheid. Stelde vorig jaar eigenlijk nooit teleur en VVV is er verdedigend, zo lijkt het, niet op achteruit gegaan.
Dat gaat dan wel ten koste van Hatzi, waarvoor dan Klaiber of Clarke-Salter komt. Ergens vandaag is de gedachte gegroeid om naast de kern van Ajax en PSV, de overige spelers wat meer van verschillende clubs te kiezen.
Trouwens: iemand die iets weet van Ospitalieri van Fortuna, behalve dat het een geweldig mooie naam is? Speelde de eerste wedstrijden helemaal niet. En in de laatste direct basis. Was hij geblesseerd? Of viel hij in voor iemand anders die geblesseerd of geschorst was?

Laatst gewijzigd
zeewolde

Mensen , even een vraagje van een onervaren topcoach-speler. Die waardestijging is die nou zo belangrijk als sonmigen beweren? Het gaat toch in eerste instantie met name om punten halen. Als je weinig punten haalt kunnen je duurdere spelers dat toch niet goedmaken na de winterstop. Hoe verhoudt zich dat.

user26858

'@Valvuillerdermoz

Ospitalieri is een linksback, maar Scorito ziet hem als middenvelder. Normaal speelt Fortuna 4-4-2 met Michael Pinto als linksback, maar de laatste wedstrijd tegen FC Utrecht stond Marco Ospitalieri linksback in een 5-3-2 systeem. Ook Ninaj en Ciranni waren nieuw in de basis. Mogelijk wijzigingen na een teleurstellend verlies tegen ADO? Pinto zat in ieder geval niet op de bank. De laatste vier wedstrijdn van vorig jaar stonden Ospitalieri en Pinto beide twee keer linksback. Ik kan geen conclusies voor je trekken, heb je hier iets aan?

hartstikkebedankt

Bergsma was aanvoerder van Jong Ajax omdat hij daar de oudste was, zijn leeftijdgenoten speelden al in het eerste. Doe er je voordeel mee.

Imbatido

Bedankt voor de Bergsma adviezen. Niet goed genoeg voor de top bij Ajax, maar voor AZ wel toch? Dat hij bij Jong AZ meedeed van de week is prima om een wedstrijdje te spelen. Ik ken hem niet goed genoeg, maar weet ook niet of Van Rhijn en Wuytens nou voor hem staan in de pikorde.

@Zeewolde: Het gaat om de balans natuurlijk. Je moet voor de winter ook goed scoren, dan heb je vanzelf de kans dat de spelers in waarde stijgen. Al weet ik niet of Tadic en De Ligt nog omhoog kunnen. Maar als je een paar spelers erin stopt waarbij je op waardestijging speculeert kan je wel een groot voordeel hebben na de winter, als je dan 1 of 2 miljoen meer te besteden hebt dan de concurrentie.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@zeewolde, ik vroeg me dat ook al af. Volgens mij is dat iets waar je je niet op moet blindstaren. Als je de keuze hebt tussen 2 gelijkwaardige spelers is dat goed om naar te kijken, maar verder klinkt het een beetje als een recept voor teleurstelling, en gemiste punten:)

Hoeveel waardestijging hadden mensen hier op het forum vorig jaar ongeveer?

Imbatido

'@Ajvenema: Zie dit topic vanaf pagina 17:
https://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/scorito-algemeen/page/17/

Varieerde van +12 miljoen tot een waardedaling, maar dat kan nu niet meer.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Als je gewoon spelers selecteert uit de categorie zeg 1,5 miljoen tot 4,5 miljoen waarvan je denkt dat ze veel punten scoren in de eerste seizoenshelft, heb je bijna per definitie de waardestijgers te pakken. Dus dat hangt natuurlijk met elkaar samen..

Ajvenema

'@imbatido thanks! Ik ga even kijken. Is in principe wel de moeite waard. Eigenlijk moet je dan ook gewoon een aantal mensen pakken die vorig jaar onder hun niveau hebben gespeeld, om wat voor reden dan ook. Zonde dat ik het voetbal zo slecht gevolgd heb de afgelopen jaren...

Ab Normaal

Hmmm, Maher naar AZ.
Ga ik toch weer twijfelen of ik Koopmeiners moet laten staan of toch maar vervangen voor Rienstra.

Janz

Er komt toch een x een tijd van met de billen bloot, en qua puzzelen zit ik vast.
Momenteel mijn team;

Onana – Wellenreuther

Angelino – Botteghin – Svensson – De Ligt – Hoegh

Rienstra – Tadic – Ziyech – Til – Olijve – Ospitalieri
Sol – De Jong – Novakovich – Vididgal – Breij

Mijn tactiek is om wekelijks 4-4-2 te kunnen spelen en voornamelijk puntenpakkers in het team te hebben, daarom heb ik gekozen voor een sterke basis en een mindere bank/tribune in de 1e seizoenshelft. Eventuele tactiek wijziging kan ik alsnog in de winterstop doen.

Gids03

Ja wie zou die er bij az uit halen ?? En gaat maher spelen ?? Koopmeiners zou die denk ik laten staan

Wielerfan999

Persoonlijk zie ik Gavory nog vrij weinig voorbij komen. Vorig jaar 12 assists als linksback in een redelijke competitie en dit jaar er ook al een inliggen bij Utrecht. Ik twijfel nog tussen hem en Klaiber, maar Gavory lijkt toch wel een behoorlijk potentieel te hebben.

1 2 ... 118 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.