Scorito-algemeen

1 2 ... 120 ... 606 607
Lassayd

Lastige keuze stanro! Midso en toornstra zijn wat onzeker als iedereen fit is

Picasso

'@Stanro
Ik verwacht toch wel meer van Linssen+Toornstra. Zeker met die waardestijgingen/dalingen in t achterhoofd.
Bij AZ, zou Idrissi zijn basisplek houden of gaan ze misschien met Boadu en Johnsen met twee spitsen spelen?

Pietje Precies

Het budget is wel zo vervelend ruim. Zoveel spelers met een interessante prijs vs punten verhouding die mijn selectie nu niet gaan halen. Hierdoor gaan teams ook veel op elkaar lijken en wordt het lastig om een verrassing uit de hoge hoed te toveren. Jammer.

DeNescafe

Door de grote hoeveelheid "goede" keuzes, met name in de voorhoede, verwacht ik daar juist grote verschillen. Basis van 't middenveld zal wel veel op elkaar gaan kijken, bij gebrek aan interessante spelers, voor de opvullers natuurlijk meer verschil. Verdediging zal daar tussenin gaan zitten, maar dat is elk jaar vergelijkbaar tussen de meeste teams.

Budget is wel veel te ruim, Tadic, Lozano en Berghuis waren eerst een no go maar met dit budget prima in te passen.

Pietje Precies

Ja, in de voorhoede zal inderdaad wel veel verschil tussen teams zitten.

Marsthinaikos

'@Pietje Precies Eens, budget is echt veel te ruim. Je hebt al 12 goede spelers van de traditionele top 3 en dan nog genoeg over. Denk dat de keuze van je vooraf bedachte systeem erg bepalend kan zijn. Ga je voor 4 man achterin of versterk je het middenveld met spelers. Daar kan je wel een verschil maken.

Ik lees de naam Boadu best vaak maar Johnsen is niet voor niks gehaald natuurlijk, AZ heeft goals nodig. Maher zal gaan spelen als Til niet ga functioneren, andere positie op het middenveld zal niet gebeuren. Ze hebben ook nog Gudmundsson die nu rechts staat en ook op het middenveld kan. Rotariu is daardoor erg interessant en komt er ook aan.

Wienk33

Denken jullie dat Beerens basis blijft bij Vitesse? Nu Musonda gebleseerd is.
Zit namelijk te denken om Ouwejan en Namli te wisselen voor Hatzidiakos en Beerens..

Raimondas Roomsaus

Denk dat Beerens wel zekere basisplaats heeft nu. Lurk hier altijd met plezier en heb nu een dilemma over het besteden van mn laatste 3,5 mln voor middenvelder + aanvaller:

- Beerens + Rotariu of Boadu + Gong (pijlsnelle waardevolle rechtsbuiten mits fit)?

JimKro

Ik had dit keer liever een verdediger of aanvaller meer gehad dan een 6e middenvelder. Ik ben eigenlijk steeds niet helemaal tevreden met 1 van m’n middenvelders terwijl ik in andere linies interessante spelers niet in kan passen.

Marsthinaikos

'@Raimondas Ik zou voor optie 1 kiezen. Dit omdat Beerens een basisplek heeft en concurrent voorlopig niet inzetbaar. Daarnaast zie ik Rotariu ook snel spelen. Gong is zeer talentvol maar ik verwacht niet dat hij Beerens en straks Musonda voorbij gaat. En Boadu speelt nu maar voor hoelang, Johnson lijkt 1e optie in de sptis.

Ab Normaal

Leuk, Beerens, maar hij scoort niet echt vaak.

Lassayd

Ik zou namli zeker wisselen. Die was vorig jaar goed omdat hij in scorito middenvelder was, nu is hij als aanvaller niet zo interessant vind ik

steefje9

Bahebeck leuke optie als spits.voor 2.25mil. Zal alleen dit weekend nog niet spelen naar alle waarschijnlijkheid.

Wienk33

Beerens en Namli zijn inderdaad geen productieve aanvallers, zie alleen in die prijsklasse geen goede alternatieven.
Misschien Dalmau of Van Crooy?

BrackenRidgeCycling

heb nu Zoet en Bizot, is dat een beetje te veel van het goede??

aborah

Als je tevreden bent met je rest van je team is Zoet en Bizot prima toch? Ik twijfel nog tussen duo Haps - Eduardo als 5e verdediger en reservekeeper of Van der Heijden - Padt. Denk dat Haps de 1e 4 wedstrijden nog gaat missen, maar denk dat hij daarna wel meer punten kan gaan pakken dan Van der Heijden en 1e 4 wedstrijden kan ik het wel opvangen met mijn andere verdedigers. Maar vorig jaar had ik wel besloten na 2 blessures en 1 verkeerd uitgepakt gokje in de verdediging dat ik niet meer risico wilde gaan nemen met verdedigers in de toekomst.

Is er trouwens nog een topcoach België forumpoule? Nu wat in elkaar gezet, maar wel lastig om team te maken van competitie waar je geen verstand van hebt :p

Gids03

Ik zit met het middenveld wat word het bij az vejnovic over 2weken weer fit maher erbij ? Wat gaat daar het middenveld worden ? .
En wat word het middenveld bij utrecht onder advocaat overeem gustafson vd streek tannane emanuelson tje zeg het maar 😃

BrackenRidgeCycling

Belgie heb ik 4 Antwerp, 3 Brugge 3 Genk 3 Gent, de rest opvulling van Cercle en KVO.
Nieuwe speler van Lokeren staat er nog niet bij

Jun Allrich

4 Club Brugge, 4 Kortrijk, 3 Genk, 2 Antwerp, 1 van Eupen, W-B, Anderlecht, Cercle en Zulte

user26858

Zo. Vanwege het feit dat het mijn eerste deelname is aan het Eredivisie Topcoach spel is, heb ik goed geluisterd naar de tips van meer ervaren spelers en heb onder andere mijn bank versterkt (Unnerstal, Klaiber, Serero), na mijn eerdere plan om de vierde keeper van Zwolle hier neer kon zetten met enkele wisselspelers van Emmen (Engbers, Bijlsma, Oldenburger) om geen minpunten halen. Vandaag zal ik tijdens de koers mijn team vervolledigen.

Als er nog liefhebbers zijn die met ons willen strijden in subpoule De Liefhebbers, jullie zijn welkom! Hier is de poule : https://scori.to/vNNWHYZ

Valvuillerdemoz

Serero is niet echt een punten machine voor Scorito...

Ajvenema

Ik ben er ook redelijk uit qua topcoach. een hoop usual suspects, aangevuld met wat namen die ik hier wat minder heb gehoord, maar wellicht uiteindelijk bij een hoop mensen in het team terecht gaan komen:)

Zit nog een beetje met James-Salt-Clarker, die wil ik er nog wel uit. Zelfde geld voor Koopmeiners omdat ik Til ook al heb, en Vejinovic/Maher daar binnenkort ook ineens een optie zijn.

Qua GP hoop ik dat Red Bull de lijn van de eerste training kan doorzetten. Hoop dat ik Verstappen eens tegen een topper kan laten rijden als Bonusduel:) Jammer dat Toro Rosso tegenvalt, had die wat hoger verwacht in Singapore...

Edit: TR op de hardere band, dus wellicht zit er nog wat meer in!

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Oh jee ja dat hebben we ook nog de Formule 1!
Zit helemaal in de Topcoach.
Hoeveel races nog?
Als dat spel niet heel anders wordt volgend jaar ga ik die niet meer meedoen. Maar wat voor gevolgen heeft dat voor je Scorito- index?

aborah

Dolberg gaat maandag minuten maken bij Jong Ajax, dus maakt Huntelaar nog wat groter twijfelgeval :) Serero kan als speler van Vitesse nog best veel teampunten pakken en is voor 1,5 mln niet duur. Heb hem overwogen, maar bij mij uiteindelijk net afgevallen.

Formule 1 spel vind ik ook niks en speel ik ook alleen voor scorito index. Ook al 7x mijn kopman uitgevallen in bonus duel. Nog 7 races. 8% van je scorito index wordt bepaald door gp, dus best wel groot aandeel.

Marsthinaikos

Serero is inderdaad niet duur maar ik denk dat bijvoorbeeld een Osman van Heracles meer gaat scoren in ieder geval...en is wat goedkoper.

@Frank Renting Heb me aangemeld bij de poule de liefhebers :).

Leuk hoor al dat nieuws, Dolberg weer mee met Jong Ajax en als dat goed gaat ook meteen in de selectie voor de CL. Succes :)

1 2 ... 120 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.