Scorito-algemeen

1 2 ... 121 ... 606 607
Jun Allrich

'@frank ik heb me ook aangemeld maar als Belg ontbreekt het me aan echte kennis over de Nederlandse Competitie....

user26858

'@Zico

Mooi dat je meedoet! Precies de man waarover ik twijfelde, Osman. Maar die heeft dan weer nauwelijks ervaring en Vitesse is toch wat stabieler dan Serero, die een basisplaats heeft toch? En bij mij zijn ze bankzitters, gelukkig heb ik nog een avond om te twijfelen.

@Jun Allrich

Welkom! Des te knapper dat je meedoet. Van welke provincie ben je?

steefje9

Ik heb je poule ook gejoined frank. Op naar mooie scores!!

hartstikkebedankt

Ik ben eruit: Huntelaar, Lozano en Pereiro hebben toch het veld moeten ruimen....

steefje9

Wie overtuigd me, om johnsen wel of niet te nemen..

Ajvenema

Perreiro en Koopmeiners of Tadic en Haspolat?

Verwacht niet mega veel van Haspolat, maar het is toch wel lekker om Tadic te kunnen opstellen. En heb Til al van AZ voor mn middenveld.

user26858

'@Steefje9

Leuk, Steven, dat je erbij bent!

@hartstikkebedankt

Dat is nogal een ingreep! Dat is meer dan tien miljoen, wie heb je in hun plaats meegenomen?

Jun Allrich

'@ Frank provincie Antwerpen

user26858

'@AJ

Ik heb Koopmeiners en Tadic. Maar dat past zeker niet? Ik ken Haspolat niet. Vind het moeilijk om je te adviseren. Wacht anders gewoon even op de reactie van Kevin.

user26858

'@Jun

Regio Balen, bij Tornado Tom?

steefje9

Kevin is hier wat minder actief "gelukkig". Had eerst ook koopmeinders maar blijft tie staan als maher, veijnovic terugkeren?

Jun Allrich

'@Frank Lichtaart regio Bobbejaanland

hartstikkebedankt

'@frank

Ik heb Lozano + Huntelaar + Avdijaj + Pereiro vervangen door Luuk de Jong + Lammers + Boadu + Tadic. Luuk de Jong wordt door de meerderheid vaak om gelachen maar ik verwacht gewoon een prima seizoen van hem. Lammers en Boadu hoop ik te speculeren op goals en waardestijging. Heerenveen heeft letterlijk maar 1 spits in de selectie, terwijl Boadu voorlopig nog basis blijft staan en hij doet het gewoon heel goed. Tadic wilde ik zo graag in mijn team dat ik daar wel wat voor wil opofferen, Pereiro is het slachtoffer want hij is dusdanig lui dat ik niet weet of hij blijft staan nu Gutierrez is aangetrokken ondanks dat Van Bommel fan is. In het slechtste geval gaan Huntelaar en Pereiro straks naar de bank en dat zou wel heel zuur zijn.

Lassayd

'@steefje, ik las een interview van vd brom en die zei wr hebben nu 2 verschillende type spitsen en kunnen per wedstrijd kijken wat we nodig hebben. Niet echt overtuigend. Maar met de pinchhitter regel kun je als wissel nog aardig wat punten scoren

steefje9

Ik ga voor boadu. Kan ik ergens anders upgraden!

Marsthinaikos

'@hartstikkebedankt Prima keuze hoor de Jong, gaat er veel maken. Pereiro speelt ook maar steeds een minuut of 60 en ik moet nog maar zien of Boadu snel op de bank komt. Die Johnson heeft een uitstekend seizoen gedraaid bij ADO afgelopen seizoen maar ik verwacht zelf niet dat hij dit door kan trekken, soort Bjorn Vleminckx :).

Ben zeer benieuwd naar de teams en het splitsen daarvan. Ga je voor de 3 regel qua traditionele top 3 of toch gokken op 4 spelers? Blijft altijd leuk. Doen er veel mensen mee in de poule?

Jun Allrich

elke keer ik inlog verander ik mijn ploeg....scorito is een vloek...

Ajvenema

'@zico, wat is de traditionele 3 regel? 3 van ajax/psv/feyenoord? Lijkt me lastig met zo'n sterk AZ. Feyenoord stelt me helaas al sinds de Uefa Cup winst teleur:P

Sta nu op 4 ajax, 3 psv, 2 AZ...

Marsthinaikos

'@Ajvenema Ja, bedoel daar mee die regel inderdaad. Feyenoord heeft me aardig wat winst opgeleverd bij Scorito en ook dit jaar zijn de spelers goed qua prijs en waarde stijging. Het is een keuze tussen Feyenoord en AZ maar toch denk ik dat Feyenoord beter gaat draaien met Jorgenen er weer bij .

Ajvenema

'@zico, ik zou wel interesse hebben in Haps of St. Juste, alleen die verdediging lijkt niet echt betrouwbaar...
Waarom speelt Sven van Beek eigenlijk niet, weet jij dat?

hartstikkebedankt

Omdat Van Beek nogal eens een blunder maakt, krijgt Botteghin de voorkeur. Dat was zo ongeveer onze beste man tijdens het kampioensjaar dus niet geheel onlogisch. Haps en St. Juste zijn redelijk vaak geblesseerd, dus dat is lastig.

JapieJapo

Volgens VDB is Boadu voorlopig eerste spits bij AZ...

Drollema

Apart dat mensen Serrero en Anita noemen, controlerende middenvelders die zelden tot nooit assists/doelpunten geven/maken.

TomTriomfeertTour

De verdedigers van Feyenoord vind ik allemaal een risico. Alleen Jan Scharie is het overwegen waard voor mij, maar die scoort weer niet heel veel(tenzij hij nog meer van die hakjes in petto heeft).

Serrero en Anito vind ik ook niet erg interessant.

Ik twijfel helaas nu toch last minute over Boadu, maar dat zou ten koste van Avdijaj gaan.. Jullie moeten eens ophouden met die informatie xD. Ook Koopmeiners is niet meer zeker in de selectie. Ook Gutierrez vliegt er nog in en uit. Drama dit weer.

@frank, ik zit ook in je pouletje:)

Laatst gewijzigd
Lassayd

Japie: heb je daar een link van?

Edit: al gevonden

Laatst gewijzigd
1 2 ... 121 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.