Scorito-algemeen

1 2 ... 122 ... 606 607
Ajvenema

Heb boadu er nu ingegooid. Daarmee zit Mn aanval alleen nog maar op 10 mil. Middenveld bijna 20. Lijkt uit verhouding.

Feyenoord zie ik ook nog niet echt, teveel onzekerheid. Probleempje blijft een fatsoenlijke middenvelder voor 2 miljoen. Zo’n Leemans moet het ook maar weer gaan doen voor zn nieuwe club...

Lassayd

Twijfel ook over 2 miljoen middenvelder. Heb koopmeiners maar die staat ook niet bekend om zijn vele doelpunten en assisten

Marsthinaikos

Overeem, Foor?

YungNikopolidis

'@Frank ik heb mij ook aangemeld voor de subpoule!

Mijn team staat wel redelijk, al zullen er morgen waarschijnlijk wel weer wat last-minute wijzigingen worden doorgevoerd. Spelers die voorheen vast in mijn team stonden hebben toch het veld moeten ruimen om meer balans in mijn team te krijgen. Heb nu een selectie van 17 basisspelers en 1 joker uit het Noorden (ra ra wie is het).

Match-ups F1:
Verstappen-Raikkonen (1100)
Sainz-Magnussen (1400)
Grosjean-Ocon (1100)
Gasly-Vandoorne (1000)
Leclerc-Sirotkin (1100)

Vorige ronde 200 plekken gezakt naar 97.4%, dus tijd om weer een sprong te maken.

Ab Normaal

Heb net Botteghin, Büttner en Mazraoui gewisseld voor Tagliafico, vd Werff en Hatzidiakos.
Zie nu dat ik dan geen enkele Feyenoord speler heb...

user26858

'@TomTriomfeertTour

Leuk dat je meedoet.
Ik heb Seroro voor 1,5m op de bank, zie bij de subtoppers geen andere basisspeler voor dat geld. Meer heb ik helaas niet meer te besteden. Tenzij vanavond weer flink ga wisselen!

@AJ

Dat probleem had ik ook dus voor 500k minder. Zoek je nog een basis- of bankspeler voor die 2m?

@YungNikopolis

Je bent van harte welkom! Het blijft balansen, wie weet krijg je nog een last-minute ingeving. Ik heb ook een surprise uit het noorden.

@Ab

Ik heb alleen Bijlow, zelfs na Schotland...

Ajvenema

'@frank het is 2,25 en een bank/tribune klant afhankelijk van hoeveel middenvelders ik speel.
Ziyech, til, tadic zullen veel spelen. El khayatti kun je ook vrij vaak opstellen. Misschien zou ik een verdediger/aanvaller moeten upgraden en op het middenveld (nog) een nobody kiezen:)

@ab normaal
Ik heb er ook 0 van Feyenoord...

Laatst gewijzigd
user26858

'@AJ

Voor 2,25 zou je wel iemand moeten kunnen vinden. Mijn huidige middenveld is dezelfde als bij jou, zie ik! Dat schuiven systemen kan wel interessant zijn wat betreft een extra verdediger. Jammer dat we geen 4-2-4 of 3-2-5 mogen spelen.

steefje9

Denk dat veel middenvelden over tadic, ziyech, til en El Khayati zullen beschikken.. Die van mij iig wel.

bakfiets

Ik heb mn team ook wel rond. Ben ook voor een wat breder team gegaan. Drie wat goedkopere spelers op de tribune waarvan twee parels uit het zuiden:-). Ik vind het altijd wel leuk om een paar onbekende spelers in mn team te doen in de hoop dat ze punten scoren. Of het verstandig is is twee.

Drollema

'@frank renting: lijken me Osman en Nijholt toch betere opties en dan houd je nog een half miljoen over om een speler te upgraden.

user26858

'@Drollema

Ik zal Nijholt eens bekijken, Osman had ik al in overweging. Vind het een lastige categorie 1-1,5m.

Imbatido

Het is wel lastig om het geld op een goede manier op te krijgen. Ik vind het ergens zonde om mooie koopjes te upgraden, omdat ik denk dat ze een mooie prijsstijging kunnen krijgen. En qua prestaties hoeven ze misschien niet eens onder te doen voor duurdere namen. En als je ook Onana of De Ligt bekijkt, of bijvoorbeeld Bizot en Svensson, dan ben je toch niet gek veel slechter af toch voor beide een miljoen minder?

Middenveld vind ik ook erg lastig. Spelers in het middensegment als Til, van der Streek, Doan had ik vooraf wellicht wel genomen maar hebben vooralsnog behoorlijk teleurgesteld. Nu durf ik het met geen een van allen aan. Daarom ook enorm veel - misschien wel teveel - in dure gasten daar gestoken.

Kaassoufflé

Perriero of Til? Necid of Avdijaj? Botteghin of Van der Heijden of Gavory? Jullie nog wellicht tips?

Ajvenema

Meer mensen akkaynak van Willem2 op zn radar? Heb nu Lexie immers staan, maar dat lijkt me zo’n niet-sexy keuze die sowieso geen cent meer waar wordt:)

Of eigenlijk moet ik kiezen tussen reis van Groningen, of akkaynak van willem2. Allebei is wellicht een beetje overdreven. Iemand een belangrijk argument voor of tegen die jongens?

Laatst gewijzigd
user26813

Heb Akkaynak erin staan, denk dat willem II veel hogere ogen gaat gooien dan Groningen en twee prima assists tot nu toe.

Wielerfan999

'@YungNikopolidis
Naast dat ik behalve Grosjean allemaal dezelfde rijders heb, zijn mijn matchups ook nog eens redelijk overeenkomend. Voor Leclerc, Sainz en Gasly dezelfde drie matchups, alleen voor Verstappen heb ik Bottas en ik heb Ocon ipv Grosjean. Waren leuke matchups bij dus het zou goed mogelijk moeten zijn om wat punten te scoren!

Ajvenema

Mijn F1 matchups:

Verstappen-Bottas (hopelijk kan ik dat als bonusduel spelen)
Grosjean-magnussen
Stroll-Sirotkin
Gasly-Vandoorne
Hartley-ericsson

Jammer dat die Toro Rosso’s er zo slecht voorstaan weer.

Het kan zijn dat ik Mn hand een beetje heb overspeeld met het kiezen van stroll en hartley, maar de matchups zagen er zo lekker uit:)

Laatst gewijzigd
barceman

Toledo en Venema, waarom hebben jullie akkaynak en niet crowley?

Ajvenema

'@barceman ja, dat is ook een optie... heb ze eerlijk gezegd allebei niet zien spelen, maar wat ik lees over akkaynak bevalt me wel. Wat zijn jouw argumenten voor crowley?

user26813

Al voor de derde keer mijn team omgegooid haha. Wat een ellende zo'n laatste dag.

Peterson Necid of Lammers
Gustafson Toornstra Perreiro of Gutierrez

barceman

Crowley aanvallender staat en vorig jaar veel assisten heeft gegeven. Als Anita erin komt moet er iemand uit maar denk dat dat LLoch gaat zijn. Zelf ga ik voor Crowley alleen moet die nu wel echt zijn talenten gaan laten zien, maar hij begint het seizoen aardig. Nieuwe twijfel is tussen Vilhena en Olijve of Odegaard en Koopmeiners. Voor de rest staat mijn team. Enige wat nog roet in het eten kan gooien is als Willem11 duidelijk maakt wie hun eerste keeper wordt.

steefje9

Twijfel tussen vd streek en Hendrix als mijn laatste middenvelder. Scorito technisch denk ik dat vd streek meer punten kan pakken.. Eens?

Valvuillerdemoz

'@steefje: eens. Speelt veel aanvallender dan Hendrikx.

arturo

Zoals het er nu voorstaat met het goede PSV en het tobbende Utrecht zou ik voor Hendrix gaan. Daarnaast zie ik Hendrix eerder in waarde stijgen.

1 2 ... 122 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.