Scorito-algemeen

1 2 ... 124 ... 606 607
Ajvenema

Boadu er meteen vanaf met een fikse blessure. Tuurlijk!

Raimondas Roomsaus

Lekker Boadu geblesseerd. Verlies je honderden punten mee met nog 2 aanvallende gokjes in selectie. Gegokt en nu al verloren helaas dus..

DeNescafe

Idem Jimrko, geïnspireerd door jouw uitgebreide toelichting. Jammer van Boadu, wederom een talent van AZ na zo'n wervelend begin vd competitie.

Ajvenema

Dit zijn van die dingen waar je dus geen rekening mee kunt houden van tevoren, maar het kost je wel gewoon punten. Hopen dan maar dat Novakovich zo goed is als ik denk, en Breij meteen gepromoveerd naar de bank:) hopelijk valt de blessure wat mee, maar dan moet Boadu ook zn basisplaats weer terug zien te krijgen...

steefje9

Zag er niey best uit voor boadu. Heel sneu voor hem en az! En beetje zeur voor mijn scorito.. Sterkte iig voor hem

DeNescafe

Toch jammer van Koopmeiners, erg verdedigende rol zie ik. Momenteel staat ie CV bij het invallen van Maher. Die heb ik ook nog wel overwogen trouwens, maar leek me een onnodig risico.

Stanro

Bizot - Blaswich;
Dumfries - Svensson - Klaiber - Karavaev - Bijl
Tadic - Ziyech - Toornstra - Vlap - El Khayati - Nijholt;
Huntelaar - Bergwijn - Matavz - Idrissi - Breij.

Bizot haalde vorig jaar meer punten dan Onana en Zoet. Hoeft dit jaar natuurlijk niet weer te gebeuren, maar een miljoen over is altijd lekker. Blaswich had ik liever een 1,5 miljoen keeper voor gehad, maar wilde er niemand uithalen. Verdediging spreekt denk ik wel voor zich, allemaal aanvallende intenties. Bijl als de goedkope man en speelt zelfs middenveld. Flink geïnvesteerd in Ziyech en Tadic, maar die harken dan ook wat binnen hopelijk. Toornstra is een gokje, maar kan goed uitpakken. Vlap speelt ook een linie naar voren. El Khayati de no-brainer en Nijholt de tribunezitter/penalynemer van NAC.
Huntelaar verwacht ik nog wel dat hij blijft spelen en anders lekker pinchhitten. Bergwijn underpriced, Matavz last minute erin gezet voor Linssen (op basis van niks/onderbuikgevoel). Idrissi gewoon steady bij AZ en natuurlijk Breij, zoals iedereen.

Jun Allrich

Als Belg mis ik de echte kennis over de Nederlandse competitie. Van de meeste spelers had ik nog nooit gehoord, laat staan dat je kan inschatten of ze hun prijs wel waard zijn...

Er staan wsl gekke dingen in mijn selectie:

Unnerstall - Jenssen
Dumfries, Tagliafico, Gavory, Ouwejan, Büttner
Tadic - Ziyech – Koopmeiners – Gustafson – El Khayati – Nijholt
Bergwijn, Sol, Boadu, Johnson, Breij

Ik gok dat Feyenoord onder verwachting gaat presteren en Utrecht en AZ boven verwachting. Dikke pech met Boadu...

Wielerfan999

Ik zie eigenlijk niks echt geks behalve dat je keepers misschien wat risicovol zijn.

ditisdavid

Onana, Unnerstall
Schwaab, Mazraoui, Ouwejan, vd Heijden, Klaiber
Tadic, Pereiro, El Khayati, Koopmeiners, Thorsby, Osman
Lozano, Boadu (helaas), Peterson, Lammers, Novakovich

Bak punten (in wording) deze ronde maar zal niet de enige zijn.

ditisdavid

Ik heb de link naar de forumpoule voor Topcoach (NL) overigens gemist, iemand die die nog eens kan plaatsen toevallig?

Marsthinaikos

Voorlopig niet ontevreden met mijn team.

Padt, van der Hart

Botteghin, Dumfries, Mazraoui, St Juste, vd Berg,

Tadic, Ziyech, Toornstra, Guiterez, Osman, Ospitalieri

Bergwijn, de Jong, Huntelaar, Sinisterra, Breij

Ab Normaal

'@junallrich
Als Belg heb je een puik team samengesteld.
Dat zou ik je nooit na kunnen doen in de Belgische versie.

steefje9

Ben tot nu toe wel blij met matavz die mijn week nog een beetje redt.

kevinraar

in de formule 1 poule gestegen van 1766 naar 1697

arturo

'@JunAllrich: mooi team hoor, doe ik je ook niet zomaar na. Bij Topcoach België had ik deze ronde Malinovskiy opgesteld:).

bakfiets

Messaoudi meteen 2 goals. Da's lekker. Had hem gelukkig niet op de tribune maar op de bank ipv troupee. Dat pakt lekker uit.

Idd zonde van boadu. Ik heb hem.niet maar ik had dat vorig jaar met vejunovic van az ook.

Jun Allrich

'@ Arturo

ik ook zelfs als topschutter maar zo veel bezig geweest met de Nederlandse ploeg dat ik die Belgische niet meer bekeken had...

JapieJapo

Zoet-Eduardo
de Ligt-Mazraoui-Angelino-Gavory-Buttner
Ziyech-Pereiro-Koopmeiners-Bero-El Khayati-Nijholt
Huntelaar-Bergwijn-Lammers-Boadu-Brey

4x PSV en Ajax, 3x Vitesse. Tadic eruit gelaten om een meer gebalanceerd team te kunnen maken. Keeper combi Zoet-Eduardo kwam er het best uit: Vitesse heeft een makkelijke tegenstander als PSV een 'zware tegenstander treft.
Tagliafico op het laatst eruit gehaald voor Mazraoui om Advijaj te wisselen naar Lammers. Balen van Boadu, Buttner hopelijk maar voor 1 wedstrijdje geblesseerd....

Eerste ronde netjes met 1528 puntjes, 3de in subpoule.

Ajvenema

F1 spel aardig gescoord met 5100. Alleen de Toro Rosso's vielen weer behoorlijk tegen... Toch een beetje spijt dat ik Hartley heb genomen, had graag 1 van mn andere coureurs tegen een TR laten rijden:)

Eerste rondje topcoach 1180 punten. 50 punten boven het gemiddelde. Op deze manier wordt het nog lastig om mn achterstand vanwege niet meedoen testperiode nog weg te spelen:)

Mn team:
Keepers: Onana en Unnerstall. VVV lijkt een redelijk stabiele achterhoede te hebben, vorig jaar ook al.

Vandaar dat ik in de verdediging ook Rutten heb staan. Daarnaast de Ligt, Dumfries, Gavory en Svensson.

Middenveld: Akkaynak ( had dit weekend idd beter Crowley kunnen zijn:) Tadic, Ziyech, Til, el Khayati en Reis.

Aanval: De Jong, Peterson, Novakovich, Boadu, Breij.
Triest om Boadu meteen kwijt te zijn, 'gelukkig' was ie maar 2 miljoen... Peterson is ook een prima 2e spits naast de Jong, dus dat scheelt. Zal nu wat vaker 3-5-2 ofzo spelen:) Hopen nu dat Breij een beetje kan leveren:) Verder jammer dat Novakovich geen van de 3 doelpunten van Fortuna maakt.

Volgende week wel interessant met PSV-Ajax. Ben geneigd om PSV hoger in te schatten omdat ze thuis spelen, en het zelfvertrouwen wel in orde zal zijn... Interessant om te kijken hoe hun CL wedstrijden gaan. Ajax speelt ook nog eens een dag later. Vandaar dat ik overweeg om Onana en de Ligt maar even naar de bank te verbannen ten faveure van Unnerstall en Rutten die tegen het nietige NAC moeten aantreden. Al denk ik dat @frank er over kan meepraten dat dat soort beslissingen niet altijd in je voordeel werken:)

user26858

'@AJ

Goedemorgen! Je bedoelt dat ik mijn AZ-jongens op de bank zette tegen Feyenoord met Jensen, Letschert en Klaiber in de basis tegen Emmen? Haha, dat was wel een straf voor mijn chickenstyle inderdaad. Doe er je voordeel mee.

Je hebt een mooie ploeg, ik ben benieuwd of ik daar tegenop kan boksen. Ik zal mijn keuzes binnenkort wel eens toelichten hier.

Waar in de Vuelta vrijwel alle gokjes (Teuns, De Marchi etc.) slaagden, ga ik in de Eredivisie nu al de mist in. Gelukkig duurt het seizoen lang!

Ajvenema

'@frank

Ik moet zeggen, ik vond het erg slim van je. Gewoon domme pech dat Urby een rode kaart pakt. Aan de andere kant, je wist dat Urby daar speelde en dingen niet altijd even slim aanpakt;) Ik sta dus op het punt hetzelfde te doen met VVV volgende week, zul je zien dat Ajax over PSV heenwalst... Het opstelsysteem blijft de charme en frustratie van Scorito.

Het voordeel met voetbal is dat het elke week weer helemaal een nieuwe kans is, en de eindrangschikking er toch niet toe doet!

DeNescafe

Volgende week is voor mij heel simpel, en hoe dan ook ga ik er iets winnen. Ik acht psv een groot voordeel te hebben thuis, en een dag meer rust dan ajax. Gaan dus twee verdedigers en één middenvelder in de basis.

Zoet mag op de bank, want pec speelt uit bij Emmen en ik ga er vanuit dat ze die iig winnen, met een kansje op de nul. Kans op de nul acht ik klein bij psv ajax.

Ziyech staat er ook in maar de ligt blind en huntelaar mogen op de tribune/bank plaatsnemen.

Verliest psv, win ik, als ajacied zijnde. Verliest ajax, zijn de Scorito punten een kleine troost op een teleurstellend weekend en gaat het verwerken van 't verlies wellicht een tikje beter.

Ajvenema

'@denescafe, haha, ik snap het helemaal! Ik ben Feyenoord fan, maar no way dat ik feyenoorders in mn team heb zitten zelfs. Als ze het goed doen ben ik toch wel blij:)

Huntelaar op de bank zou ik overigens niet snel doen. Sowieso, spitsen pakken toch geen minpunten bij tegengoals...
Ligt er ook aan wie je verder nog hebt natuurlijk!

DeNescafe

Geen eens RvP? Met die pinchhitter regel kon ik 'm niet laten liggen. Al ga ik er vanuit dat ie basis blijft als captain.

Je hebt gelijk wat betreft punten voor de spits, maar... Ik heb idrissi, rvp en Peterson in de basis. Mijn theorie is all or nothing. Als psv wint, liever met de nul en zonder goal. Van the hunt ivm scorito. Dan is ziyech de enige die daar last van ondervindt.
Denk dat de kans op punten/doelpunten daarvan vergelijkbaar is deze ronde als je het afzet tegen de tegenstanders.

1 2 ... 124 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.