Scorito-algemeen

1 2 ... 129 ... 606 607
Ab Normaal

Nee, verwacht ik niet, maar helemaal onmogelijk acht ik het ook niet.
En helemaal onmogelijk acht ik de D spelers die tegen MVG en Anderson moeten wel.

Karperdrol

Haha ja dat is ook weer zo!

Jori

Hier als extra D spelers ook Wilson (heeft potentie, maar verwacht er niks van) en King (bij gebrek aan beter).
Norris zal zijn handen al vol hebben met Lennon en zie Lennon wel winnen en verwacht echt veel van Smith, dus geen Henderson. Benito is nog een leuke gok, gezien het simpele schema op Wright na, die ook worstelt, maar Benito heeft het zelf al wel extra lastig en zie ik ook niet winnen in de 2e ronde, laat staan de 3e ronde. Beaton, Wattimena, Reyes, Hopp sowieso geen optie door schema.

Als C-spelers vind ik Clayton en Cullen er bovenuit steken. Laatste plekje heb ik White staan, al lijkt die moeite te hebben als er een camera op hem gericht wordt. Maar Webster zie ik niet Vd Voort overleven, Bunting heeft een serieuze vormcrisis net als Huybrechts, Lewis en Klaassen. Anderson gaat ook niet zo lekker en in 3e ronde al Price, maar is wel 1 van de betere spelers in de categorie.

Maar vooral benieuwd straks naar de keuzes van de E spelers en de verrassingen. Normaal koos je van de E-spelers de twee die de hoogste potentie hadden, maar met 4 en de verminderde captain-factor lijkt dat niet optimaal. Heb nu 3 spelers die in mijn ogen erg ver kunnen komen en nog 1 waarvan ik hoop dat hij redelijk makkelijk de 1e ronde overleeft, om vervolgens hem dus de 2e ronde captain te kunnen maken

Karperdrol

Ik zie vd voort er juist uitvliegen tegen wester...of zeg ik nu iets heel raars? Hahq

ditisdavid

Van der Voort is bepaald niet in vorm inderdaad. Is dat op het WK nog steeds het geval, dan zal hij in principe idd niet van Webster winnen lijkt me zo.

Jori

Van der Voort niet in vorm? Benieuwd op basis van welke gegevens, want wat ik hoor en lees zit het juist prima in orde.

barceman

Ik heb clayton en van den bergh, twijfel nog erg. Want wie die pot wint, komt ver denk ik. En kan ik enkele keren als aanvoerder gebruiken. Maar neem misschien toch liever een andere c-speler.

Karperdrol

Maar goed genoeg om websyer te verslaan... wat denk jij

Jori

Tja, de winnaar van die partij zie ik wel de kwart-finale halen, dat lijkt me nog wel een plekje waard.

Probleem wat ik ook wel met Kyle Anderson zie. 3e ronde tegen Price, maar 4e ronde white/west en kwart-finale evt Wright, dat is uiterst gunstig als je verder in het schema kijkt. Maar momenteel sla ik toch Price te hoog aan.

Ab Normaal

Vd Voort is in uitstekende vorm. Won afgelopen weekend een demonstratie toernooi door in de finale MVG te verslaan.

Ab Normaal

MVG, Anderson, Gurney
Price, Wade, Smith
Cullen, Clayton, White
West, Norris, Wilson
Vd Bergh, Dobey, Evans en toch maar vd Voort ipv Humphries.

klumper

MVG, Anderson, Wright
Price, Smith, Suljovic
Cullen, Clayton, White
West, Beaton, Norris
Vd Bergh, Dobey, Lennon, Dekker

ditisdavid

MvG, Anderson, Gurney
Price, Wade, Smith
Cullen, Webster, Bunting
West, Wilson, King
DvdB, Lennon, De Zwaan en mijn (ik denk) joker Payne

Jori

Hoop dat je veel succes hebt, Ab!
Vooral omdat we maar 3 verschillen hebben. (Gurney, Wade, Norris vs Wright, Suljovic, King)
:p

EDIT: Oeps, toch 4. had even Evans vs De Zwaan gemist

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Lol Jori, zoals ik al zei, erg getwijfelt over Wade of Suljovic.
Had eerst Wright maar heb die eergisteren vervangen voor Gurney en het King was mijn ‘vierde’ D speler.
Had evengoed volkomen gelijk kunnen zijn.

Jori

Ja, qua B-spelers zat ik er zelf ook wel mee, maar na vorig jaar debacle met geen enkele speler in de finale, wou ik zeker niet dat me dit weer ging gebeuren en Suljovic zou door het schema wel opeens per ongeluk in de finale terecht kunnen komen, als hij Michael Smith overleefd. Zelfde geldt beetje voor Wright, terwijl Gurney gewoon het te lastig heeft imo.
Qua D-Speler maakte het me echt niet uit, had net zo goed Vd Pas of Henderson kunnen zijn.

Qua E-spelers had ik verder op de lijst, maar selectie niet gered:
Payne (met Chisnall en Huybrechts kan hij wel eens ver komen, maar vond hem laatst niet echt goed spelen en Chisnall komt wel erg snel)
Keegan Brown (gunstige loting, maar net niet)
Ricky Evans (speelt laatste tijd echt heel goed, maar 3e ronde vd Zwaan/Cross vond ik toch te zwaar)
Lennon (moet echt wel 1e en 2e ronde kunnen doorkomen en Whitlock is wel wisselvallig, maar uiteindelijk toch niet)
Ratajski (belachelijk goed, echt belachelijk goed hoe hij speelde. Maar schema kant van V Gerwen met Wade in de 2e ronde is me toch net iets te scheutig)

ditisdavid

Tja. Terechte keuze om voor De Zwaan te gaan, maar veel mee opschieten doe je er niet. Cross plotseling in de vorm van iemand die zijn titel kan verdedigen...

Starlynk

Geen De Zwaan hier, maar helaas ook niet voor Cross durven gaan, want met deze vorm kan hij zo weer heel ver komen

hartstikkebedankt

MVG, Anderson, Wright
Price, Suljovic, Whitlock
White, Webster, Cullen
West, Henderson, Norris
Dekker, Vd Bergh, Noppert, Vd Voort

aborah

MVG, Anderson, Wright
Price, Suljovic, Smith - Uiteindelijk toch Suljovic boven Wade verkozen ondanks dat Suljovic vrij snel tegen Smith moet, maar denk dat Smith of Suljovic zomaar finale kunnen bereiken
White, Webster, Cullen - Lang getwijfeld tussen Webster, Clayton en Bunting, maar uiteindelijk Webster aangeklikt, maar weinig vertrouwen in
West, Wilson, King - Denk dat deze er allemaal in 3e ronde uitvliegen, maar geef deze spelers grootste kans om toch nog ronde verder te komen.
Lennon, Vd Bergh, Dobey, Evans - VdB zie ik wel in 4e ronde komen, Lennon moet 3e ronde wel halen en Dobey, Evans schat ik kans in op 50% dat ze 3e ronde halen, bij andere spelers schatte ik die kans kleiner in

kevinraar

MVG, Anderson, Wright
Price, wade, Smith
Bunting, Webster, Cullen
West, Wattimena, Wilson
Dobby, Vd Bergh, Noppert, Lennon

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Prima team Kevin!

kevinraar

bedankt jou team is ook goed behalve norris en white norris dramatisch jaar en white slecht op tv

Ab Normaal

Ach ja, je moet toch wat en Norris heeft wel de potentie terwijl Wattinema snel tegen een topper moet.

Zadelpen

MVG, Anderson, Wright
Price, Whitlock, Smith
White, Cullen, Webster
Wilson, Wattimena, Reyes
Payne, Thorton, Van de Berg, Ratajski

Geef mezelf een prima kans op de eindzege algemeen klassement.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 129 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.